Blizzard hjälper dig att hitta gamla vänner inför World of Warcraft Classic

Robot
Blizzard hjälper dig att hitta gamla vänner inför World of Warcraft Classic

Du: ninja-lootade Robes of Insight i Stranglethorn. Jag: för blyg för att säga ifrån. Kaffe i Goldshire?

#Blizzard, #World-of-warcraft-classic, #Wow


Medlem

På ett sätt är det sjukt ologiskt att man måste ha en lvl 10 karaktär för att skriva något på deras forum! Detta är ju för att komma i kontakt med sitt gamla gäng igen. Jag har inte spelat wow på många många år, inte fan sitter jag med aktiva karaktärer nu liksom. Det är nog väldigt många som är i exakt samma sits som mig. Men jag förstår att de har en sådan gräns så inte massa utomstående kan göra inlägg osv.. Men de kanske skulle ta bort det för den tråden? Jag ville gärna komma i kontakt med den gamls guilden igen, men nu blev det genast mycket krångligare =/

Medlem
Skrivet av PontusT:

På ett sätt är det sjukt ologiskt att man måste ha en lvl 10 karaktär för att skriva något på deras forum! Detta är ju för att komma i kontakt med sitt gamla gäng igen. Jag har inte spelat wow på många många år, inte fan sitter jag med aktiva karaktärer nu liksom. Det är nog väldigt många som är i exakt samma sits som mig. Men jag förstår att de har en sådan gräns så inte massa utomstående kan göra inlägg osv.. Men de kanske skulle ta bort det för den tråden? Jag ville gärna komma i kontakt med den gamls guilden igen, men nu blev det genast mycket krångligare =/

Men det är ju snart dags - fix din sub nu, levla en gubbe till 10 (antagligen får du en lv100 token tom), klart.

Medlem
Skrivet av Nyhet:

Du: ninja-lootade Robes of Insight i Stranglethorn. Jag: för blyg för att säga ifrån. Kaffe i Goldshire?

#Blizzard, #World-of-warcraft-classic, #Wow


Mja, fungerar det? Kolla antal inlägg. Hur ska man hitta om man inte gör en sökning - o då måste man komma ihåg gamla realm eller guild namn åtminstone... Jag har hoppat över att skriva ngt där.
Jag kör nog en "/shout looking for guild" i spelet och det blir vad det blir

Medlem

https://www.vanillafriends.com

Denna sida har redan legat uppe ett tag och gör mer eller mindre samma sak.

Medlem

Aah nice. Tack för svaren
Jag är nog inte ensam i att känna att det gamla gänget back in the days vore sjukt kul att lira med igen
Tack igen

Skribent
Skrivet av PontusT:

På ett sätt är det sjukt ologiskt att man måste ha en lvl 10 karaktär för att skriva något på deras forum! Detta är ju för att komma i kontakt med sitt gamla gäng igen. Jag har inte spelat wow på många många år, inte fan sitter jag med aktiva karaktärer nu liksom. Det är nog väldigt många som är i exakt samma sits som mig. Men jag förstår att de har en sådan gräns så inte massa utomstående kan göra inlägg osv.. Men de kanske skulle ta bort det för den tråden? Jag ville gärna komma i kontakt med den gamls guilden igen, men nu blev det genast mycket krångligare =/

Förstår hur du tänker, men det går ju rätt snabbt att få upp en karaktär till level 10 också (även med vaniljsmak ).


signatur

"Writer and Fighter"

Inaktiv

Hade det inte funnits lvl-begränsningar hade forumet varit infesterat med spammande bots. Bara att gilla läget:)

Medlem

@Sviskon: Tack, såg att några av mina gamla guild polare har skrivit upp sig


signatur

Asus TUF RTX 4090 OC
G.skill 32 gb 4000mhz cl15
ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero
Ryzen 5950x
Starcitizen referral: STAR-2GR4-BK2X

Medlem

Du: ninja-lootade Robes of Insight i Stranglethorn. Jag: för blyg för att säga ifrån. Kaffe i Goldshire?

ROFLMFAO

1
Skriv svar