Nästa vecka släpps No Man's Sky Beyond, trailer ute nu

Robot
Nästa vecka släpps No Man's Sky Beyond, trailer ute nu

Mycket har hänt sedan den blytunga starten för 3 år sedan.

#hello-games, #no-mans-sky, #nyhetstips


Medlem

VR is tha shit!!!😎

Medlem

Sweet att man kan rida på diverse djur. Kommer lets reda på någon miffo T-rex wannabe och rida runt i vr =D haha

Medlem

hmm kanske dags att installera det igen då


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

Har dålig koll på hur spelet är nu. Men kommer definitivt att ladda hem det igen och börja från början. Fastnade i något system en bit från mim färdväg senast. Och sen orkade jag inte ta mig tillbaka. Var rätt förvirrad senaste gångerna jag spelade för spelet var så annorlunda. Tyvärr så kommer det ju många bra spel snart som kommer i höst och då har jag inte ens räknat med Borderlands 3.

Medlem

Det är väl ändå första persons vy nä man kör VR right?

Medlem
Skrivet av apanbajs:

Det är väl ändå första persons vy nä man kör VR right?

Du kan välja mellan 1a&3e persons vy.
Eller gäller det bara bara när man färdas i något fordon?, vart osäker nu.

Medlem
Skrivet av apanbajs:

Det är väl ändå första persons vy nä man kör VR right?

Skrivet av Pati0:

Du kan välja mellan 1a&3e persons vy.
Eller gäller det bara bara när man färdas i något fordon?, vart osäker nu.

Vi har inte fått någon direkt info om vad som kommer fungera/inte fungera i vr.

I Next (nuvarande version) kan man välja mellan förstapersons och 3d i både fordon och till fots.

3 veckors semster nu, där jag och brossan är redo för lite vr (P5k+ & Index) utforskning i survival läget

Beroende på hur tungdrivt spelet är kan vi eventuellt försöka få till en multipov ström.

Medlem
Skrivet av xermalk:

Vi har inte fått någon direkt info om vad som kommer fungera/inte fungera i vr.

I Next (nuvarande version) kan man välja mellan förstapersons och 3d i både fordon och till fots.

3 veckors semster nu, där jag och brossan är redo för lite vr (P5k+ & Index) utforskning i survival läget

Beroende på hur tungdrivt spelet är kan vi eventuellt försöka få till en multipov ström.

Snart så... bra tajming av semestern👌

Medlem
Skrivet av apanbajs:

Det är väl ändå första persons vy nä man kör VR right?

IGN har testat VR och visar lite i den här videon.

https://www.youtube.com/watch?v=x1tKNonnJeg

Medlem

Bah..jag har precis packat ner mitt Oculus inför flytten, då kan jag lika gärna vänta 3 veckor innan jag lirar


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Jag är supertaggad på VR-stödet. Ska bli intressant att se hur de har optimerat det på PS4 Pro med tanke på att den får svettas rejält som det är idag.

Medlem

Jag behöver hjälp! Jag vill ge spelet en chans men jag kan inte välja plattform.

Jag har en bra PC på skrivbordet och en PS4 Pro framför soffan; var lämpar sig upplevelsen bäst?

Medlem

Låter bara mer och mer intressant!

Inaktiv
Skrivet av Chiefen:

Jag behöver hjälp! Jag vill ge spelet en chans men jag kan inte välja plattform.

Jag har en bra PC på skrivbordet och en PS4 Pro framför soffan; var lämpar sig upplevelsen bäst?

Soffa och konsol alla dagar

Medlem

@Heggiiman: Tack för videon. Blev oerhört sugen på att börja spela igen nu


signatur

PSN: MrOakenborn

Medlem

Hoppas verkligen online-delen fungerar bättre än vad den gör idag.
Skulle lira NMS med 3 polare men efter några dagars byggande så blev det mer och mer buggigt. Slutade med att två vänner bytte basägande med varandra och när det vände till det rätta så fick den ena tillbaka sin bas medans den andra fick ett korrupt save och fick börja om från början. Vi la ner det tills Beyond släpps. Så hoppas, hoppas det fungerar som det ska då.
Verkligen ett roligt spel.

1
Skriv svar