PC-alfa för Wasteland 3 kommer under augusti

Robot
PC-alfa för Wasteland 3 kommer under augusti

Har du pyntat $75 får du hänga med till Colorados ödemark.

#Wasteland-3, #inXile, #postapokalyps


Medlem

Härligt! Får se om jag kör det då eller om jag håller mig till full release


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Nice! Har väntat länge på detta! Ni som gillar Fallout 1, 2 och tactic bör kolla lite närmare på detta.
Har dock bara betalat $28. så jag får vänta lite senare.


signatur

Asus TUF RTX 4090 OC
G.skill 32 gb 4000mhz cl15
ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero
Ryzen 5950x
Starcitizen referral: STAR-2GR4-BK2X

Skribent

Vore intressant om FZ kunde gräva lite om det där fig-pengarna som jag skrev om i nyhetstråden. Att investerare får tillbaka (minst?) 132 % av sin investering.

"For those of you who invested in Wasteland 3 beyond just backing the game, be sure to check your Fig-affiliated email for news on a 132% return on your investment. "

Om det stämmer o.s.v. Har det något att göra med att Microsoft köpte studion? Hur kan de redan nu garantera 132 % innan spelet ens släppts. Om det är så det menas, det vet ju bara fig-investerare.

Medlem

Älskade Fallout 1 & 2 och längtar sjukt mycket till detta

Ambassadör
Xbox
Skrivet av Shadee:

Vore intressant om FZ kunde gräva lite om det där fig-pengarna som jag skrev om i nyhetstråden. Att investerare får tillbaka (minst?) 132 % av sin investering.

"For those of you who invested in Wasteland 3 beyond just backing the game, be sure to check your Fig-affiliated email for news on a 132% return on your investment. "

Om det stämmer o.s.v. Har det något att göra med att Microsoft köpte studion? Hur kan de redan nu garantera 132 % innan spelet ens släppts. Om det är så det menas, det vet ju bara fig-investerare.

InXile är inte bara en Xbox Game Studio, Microsoft har också nu köpt loss publishingrättigheterna till Wasteland 3 från Fig. Det är det som resulterar i den förtida utbetalningen.


signatur

Jump in.

Medlem

Varit lite info sedan utannonsering, äntligen börjar det bli något.


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Skribent
Skrivet av Mortaigne:

InXile är inte bara en Xbox Game Studio, Microsoft har också nu köpt loss publishingrättigheterna till Wasteland 3 från Fig. Det är det som resulterar i den förtida utbetalningen.

Aha, det hade jag missat. Blev fundersam till hur Microsoftköpet av studion kunde leda till mer pengar för de som investerat i ett spel som studion skapat, men har de köpt publishingrättigheter också så är det ju en annan femma.

Jag satt med fingret på investerarknappen på 1000 $ men hoppade över till en 95 $ Early Bird Collectors Edition istället, det får man ju ångra lite nu. Fått tillbaka (minst?) 1320 $ och dessutom eftersom kronan har försvagats typ 10-15 % så hade det ju varit som att man fått tillbaka ca 1450 $. Aja, får vara lite modigare nästa gång

Ber till TV-Spelsgudarna dock att man inte måste ha något med Microsoft Store att göra för att spela spelet...

Medlem

hade väldigt skoj med Wasteland 2 så detta skall nog införskaffas på sikt


signatur

Fractal Design Define 7 | Asus ROG Strix B550-F Gaming | Ryzen 7 5800X3D | Dark Rock Pro 4 |16GB G Skill DDR4 @ 3200Mhz | Samsung 970 EVO Plus 1TB NVMe | Asus Rog Strix RTX 3080 OC | Corsair RM750X | AW3423DW

Nintendo Switch Oled TotK-edition | Playstation 5 SE | PSVR2 | LG OLED B9 65''

Medlem

Har hundratals timmar i Fallout 1 och 2, och spelade till och med original-Wasteland på min C64 når det begav sig och minns att jag gillade det, men var så besviken på mig själv när jag aldrig fastnade för tvån, för att min spelsmak säkert ändrats genom åren.

Ska dock envist prova igen med trean för jag vill så gärna gilla de här spelen ☺️

Medlem
Skrivet av Kyraal:

Har hundratals timmar i Fallout 1 och 2, och spelade till och med original-Wasteland på min C64 når det begav sig och minns att jag gillade det, men var så besviken på mig själv när jag aldrig fastnade för tvån, för att min spelsmak säkert ändrats genom åren.

Ska dock envist prova igen med trean för jag vill så gärna gilla de här spelen ☺️

På C64?! Hur är det ens möjligt att få ett open world RPG att få plats på C64, med det lilla RAM-minnet? Wow.


signatur

Memento Mori

1
Skriv svar