20 minuters gameplay från Mount and Blade II: Bannerlord

Robot
20 minuters gameplay från Mount and Blade II: Bannerlord

Spana in Skirmish-läget i all dess bannerlordiga härlighet.

#Mount-and-blade-bannerlord-2, #Taleworlds-entertainment


Medlem

Känns som att Skirmish och liknande är vad som intresserar mig minst. Ge mig open world, slott att erövra och jungfrur att förföra!


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem

Jag har längtat efter det här spelet men tyvärr tycker jag det nu ser jäkligt utdaterat ut.
Men det finns något viktigare än grafik och det är animationer och mapdesign.

Hade animationerna sätt tunga och flytande ut, alltså ej arkadigt hackiga. Samt mer kärlek till map design som inte får marken att vara helt tom och fula props som skär sig med underlaget, så hade det sätt bra ut även fast inte texturer, ljus, skuggor inte är "2019".

Återstår att se när man testar det hur det då faktiskt känns.

Vill uppleva 200 player siege och land battles i detta.


signatur

cags

FM-guru
F.d. Sisyr

Har ärligt talat 0 intresse för multiplayer när det gäller M&B, tyvärr.

Medlem
Skrivet av Sisyr:

Har ärligt talat 0 intresse för multiplayer när det gäller M&B, tyvärr.

Samma här.
Jag vill bara ha open world sp jag kan leka runt i

Medlem
Skrivet av Gagoff:

Samma här.
Jag vill bara ha open world sp jag kan leka runt i

Instämmer.
Vill erövra själv mot en dator, ingen utomstående som lägger sig i

Medlem

ser inte ens kul ut längre känns som detta borde ha släppts för ett par år sen redan


signatur

//monster

Avstängd
Skrivet av cags91:

Jag har längtat efter det här spelet men tyvärr tycker jag det nu ser jäkligt utdaterat ut.
Men det finns något viktigare än grafik och det är animationer och mapdesign.

Animationer och map design är ju en del av grafiken...

Medlem

Detta kommer vara oerhört utdaterat när det väl släpps. Förmodligen är MP det som dröjer och krävt tid. Tyvärr är det så att spel "behöver" optimalt ett populärt mp läge för att sälja bättre (o legit), leva längre och inte minst nå ut bredare. Pissig marknadsutveckling kan tyckas.

Medlem

Och varför får man alltid följa någon som är urkass på o spela när det gäller sådana här klipp?
Det gör ju att man stänger av klippet i förtid för att man sitter o studsar i stolen...

Medlem

Tycker att mp delen ser rätt kass ut, då har ju tex mordhau mycket bättre combat.

1
Skriv svar