Öppningseventet för årets Gamescom kommer att bjuda på flera “världspremiärer”

Robot
Öppningseventet för årets Gamescom kommer att bjuda på flera “världspremiärer”

Helt nya titlar? Och Death Stranding.

#gamescom-2019


Testpilot

Kommer ni att sända live?

Frilansare
Skrivet av Mutumba:

Kommer ni att sända live?

Inte bestämt ännu, men vi har snackat om det. Vi får återkomma med besked där. Vore kul, rent spontant!

Medlem

Visa mig något från ELDEN RING! Tack


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Testpilot
Skrivet av Joakim Bennet:

Inte bestämt ännu, men vi har snackat om det. Vi får återkomma med besked där. Vore kul, rent spontant!

Vore kul!

Skrivet av Fezk:

Visa mig något från ELDEN RING! Tack

Tyvärr kom det väl ut att det kanske inte kommer något men vi får se.

Medlem
Skrivet av Mutumba:

Tyvärr kom det väl ut att det kanske inte kommer något men vi får se.

Bandai Namco är på plats på Gamescom iallafall.

Men min gissning är att vi får en ny trailer. Om inte för allmänheten får åtminstone pressen kanske se något.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

Känner att Bandai Namco är om fire just nu, vore kul att se mer från Tales of Arise och Blue Protocol.


signatur

H-How can she slap, kupo!?

Medlem
Skrivet av Joakim Bennet:

Inte bestämt ännu, men vi har snackat om det. Vi får återkomma med besked där. Vore kul, rent spontant!

Tycker vi med!

Medlem

Kommer ihåg när jag var på Gamescom 2017. Vart inbjuden av Wargaming / CA för Total War Arena och spela det på deras scen. Och när jag inte var på scenen och spelade fick jag gå runt på mässan Kan säga att det var grymt roligt och skulle gärna göra det igen

Ambassadör
Xbox
Skrivet av Joakim Bennet:

Inte bestämt ännu, men vi har snackat om det. Vi får återkomma med besked där. Vore kul, rent spontant!

Gört!


signatur

Jump in.

Medlem

Håller med folket, klart ni ska streama lite.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Gnällkuk

STREAM, STREAM, STREAM, STREAM, STREAM!


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

1
Skriv svar