Bollen är rund i första titten på Fifa 20-gameplay

Robot
Bollen är rund i första titten på Fifa 20-gameplay

”Okej tänk noll-noll nu!”

#fifa-20, #gameplay


Medlem

Runt 02:23:30 in i klippet börjar det

Så jävla cringe när de spelar demot och han försöker läsa EAs script samtidigt om alla "nya" features.

Jag fattade inte ens att de spelade FIFA 20 förrän andra halvlek när jag såg detta igår.
Visst det är fotboll och man kan inte lägga till stridsvagnar eller battle royal men vafan kom igen, gör nånting istället för en rooster update! Nu spelar jag enbart FUT men många tjatar ju om Career mode bland annat.

"NEW AUTHENTIC USER EXPERIENCE WITH NEW AI" bla bla bla varenda år med samma jävla dravel.

Medlem
Skrivet av pelson:

Så jävla cringe när de spelar demot och han försöker läsa EAs script samtidigt om alla "nya" features.

Jag fattade inte ens att de spelade FIFA 20 förrän andra halvlek när jag såg detta igår.
Visst det är fotboll och man kan inte lägga till stridsvagnar eller battle royal men vafan kom igen, gör nånting istället för en rooster update! Nu spelar jag enbart FUT men många tjatar ju om Career mode bland annat.

"NEW AUTHENTIC USER EXPERIENCE WITH NEW AI" bla bla bla varenda år med samma jävla dravel.

Jag vill ha ett Fifa med battle Royal och stridsvagnar.

Medlem

Gillar att tempot verkar vara lugnare, men det speedas väl upp efter patch 1 som vanligt..
Att man blir "belönad" av en bra brytning är också välkommet.
Men det nya aim-systemet i fasta situationer känns väldigt skumt, att man i princip kan sätta ett sikte i krysset sen bara panga på.
Ja det återstår att se hur allt känns!

Medlem
Skrivet av pelson:

Så jävla cringe när de spelar demot och han försöker läsa EAs script samtidigt om alla "nya" features.

Jag fattade inte ens att de spelade FIFA 20 förrän andra halvlek när jag såg detta igår.
Visst det är fotboll och man kan inte lägga till stridsvagnar eller battle royal men vafan kom igen, gör nånting istället för en rooster update! Nu spelar jag enbart FUT men många tjatar ju om Career mode bland annat.

"NEW AUTHENTIC USER EXPERIENCE WITH NEW AI" bla bla bla varenda år med samma jävla dravel.

Tuppar bekräftade i Fifa 20!!! Är ju iofs en jävligt stor nyhet 😉

Medlem

Äger Fifa14 (om jag minns rätt på siffran). Ser fortfarande ingen anledning att uppdatera.

Umi
Medlem

Som 17 och 18 fast bättre kostym. Finner ingen som helst anledning att uppdatera till årets version. Karriärläget är ju förstört, varje updates är något till FUT...

Medlem

Kommer vi någonsin få NHL till PC igen?

Medlem
Skrivet av Umi:

Som 17 och 18 fast bättre kostym. Finner ingen som helst anledning att uppdatera till årets version. Karriärläget är ju förstört, varje updates är något till FUT...

Både fifa 17 och 18 har en extrem arkad känsla där enbart snabba spelare premieras det ändrades till fifa 19 när man gjorde spelet något långsammare vilket man även gjort ytterligare till fifa 20.

så även fast det är så små ändringar så har det en stor betydelse ute på planen.

1
Skriv svar