Cyberpunk 2077 kommer ha New Game+, religioner, m.m.

Moderator | Testpilot
Skrivet av Maysay:

Läs vad jag skrev tidigare i tråden.

My bad, men som sagt innan så är det inget nytt. Varken som funktion eller något som man "stoltserar" med. Rätt så vanligt nu för tiden, helst med alla rogue-likes/lites.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av Maysay:

Jag vet vad det innebär. Men att göra det till feature som man annonserar med och pratar om med en mening. Har aldrig hört det förut. Visst har man sett det i spel. Kommer ihåg att t.ex första Zelda spelet gjorde om kartan (placerade saker olika och gjorde det svårare) efter att man klarat det. Jag förstår tanken. Men har aldrig hört folk prata om det som ett ord/upplägg tidigare. Utan ser det som något som alltid funnits där (därav Advanced options).

Det är väl snarare så att de frågade i intervjun om NG+ skulle finnas och CDPR svarade ja.
Hur kommer du fram till att de annonserar det som en feature?

Medlem

Kommer 16 FLC också? ^^


signatur

Ordo Ab Chao

Medlem
Skrivet av loerk:

Det är väl snarare så att de frågade i intervjun om NG+ skulle finnas och CDPR svarade ja.
Hur kommer du fram till att de annonserar det som en feature?

Eftersom att rubriken innehåller detta och det ser ut som en feature. Men du kan ha rätt kanske bara är FZ som lyfter fram detta. Vad jag ser i framtiden är spel "Super Doom 5, med exklusivt NG+ & Endgame" nu för 30% rabatt. Samma pris som den vanliga utgåvan.

KoP
Medlem

New game+ bryr jag mig inte om. Blir nog bara 1 igenomspelning och sedan hamnar spelet på hyllan. Sällan jag orkar dra igenom större spel en andra gång.

Moderator | Testpilot
Skrivet av Maysay:

Eftersom att rubriken innehåller detta och det ser ut som en feature. Men du kan ha rätt kanske bara är FZ som lyfter fram detta. Vad jag ser i framtiden är spel "Super Doom 5, med exklusivt NG+ & Endgame" nu för 30% rabatt. Samma pris som den vanliga utgåvan.

Många andra sajter har gjort samma sak. Som de och vi ofta gör sammanfattar man ibland nyheten i rubriken.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

12
Skriv svar