Nya NPC-modeller från Warcraft III: Reforged hittar ut på nätet

Robot
Nya NPC-modeller från Warcraft III: Reforged hittar ut på nätet

Tyrande och Thrall i högupplösta skrudar.

#blizzard, #reforged, #warcraft-iii


Medlem

Det här kommer jag nog lägga "några" timmar på, främst då alla customs. Ska bli trevligt att få köra lite Footy,TDs, TLW och allt annat smått och gott igen. En ny variant av DotA lär väl också dyka upp som man kommer testa på.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Testpilot / Ambassadör
Speedrunning

Ser fram emot att spela genom campaigerna!


signatur

Testpilot | #FZ-ambassadör #Speedrunning & #Retro | Twitter
Stora Retrotråden - Stora Speedruntråden
Dator: i7-2600K | P8P67-Pro | R9 280x | 12GB DDR3
Konsoler: NES, SNES, N64, GCN, Wii, Wii U, Switch, Genesis, PS2, PS3, (PS4), Xbox 360, Xbox One S

Destroyer of framsidan
Hedersgurka
Skrivet av Fezk:

Det här kommer jag nog lägga "några" timmar på, främst då alla customs. Ska bli trevligt att få köra lite Footy,TDs, TLW och allt annat smått och gott igen. En ny variant av DotA lär väl också dyka upp som man kommer testa på.


signatur

Trottoarkantssnubblande insjögangster.

Medlem

Enda spelet man väntar på för tillfället, ogillar att Blizzard inte tänker "blanda om korten" och att spelet ska förbli som originalet taktiskt sätt. Hade välkomnat en "reset" iaf en liten.
Inte för min egen del, för jag kommer antagligen bara följa replays, men för att locka ännu större skara spelare.


signatur

“Too weird to live, too rare to die”

Medlem

HYPE!!!!!!!! Gud vad jag har tjatat om det här spelet. Orosmolnen är många! Öppen beta skulle det varit i Våras..... Snart vinter för fan Blizz!! Släpp spelet i år!!!!!!!!!!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Time is a flat circle my friend.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

Kommer dom sälja costum skins som DLC? 😮😲😜

Jag har redan köpt WC3 med expansion 2ggr, vet inte riktigt vad som skulle kunna få mig att vilja lira det igen.
Om man gör WoW till none canon så skulle jag gärna se en Warcraft 4, men det är väl inte så troligt.
Jag älskade WC3, men har noll intresse för WoW och andra grind spel.

Medlem
Skrivet av Fearnox:

Kommer dom sälja costum skins som DLC? 😮😲😜

Jag har redan köpt WC3 med expansion 2ggr, vet inte riktigt vad som skulle kunna få mig att vilja lira det igen.
Om man gör WoW till none canon så skulle jag gärna se en Warcraft 4, men det är väl inte så troligt.
Jag älskade WC3, men har noll intresse för WoW och andra grind spel.

Jag är nästan helt säker på att om det kommer ett WC4 kommer det vara en prequel. War of the Ancients låter inte allt för långsökt. Eller en full remake på WC1 som "moderniserar" upp storyn lite för att passa in mer med senare WC relaterat media.

Medlem

Hoppas dom släpper det lagom till hösten

Medlem

Kommer köpa och spela reforge, Blizzard har, enligt mig, inte bidragit med något intressant sedan SC2 och innan dess WC3 (vilket var ett tag sedan nu). Äntligen lite kärlek till WCuniversumet! 😍

1
Skriv svar