Tekken 7:s tredje säsong bjussar på nya och återvändande karaktärer

Robot
Tekken 7:s tredje säsong bjussar på nya och återvändande karaktärer
Medlem

På tal om Tekken så spanade jag in dom sista matcherna i Tekken 7 på EVO igår, jäklar vilka matcher. Jag följer varken fightingscenen eller spelar det, men EVO brukar jag spana in ibland.

Liten spoilervarning gällande vem som vinner!
Det som gjorde det extra intressant var att en "underdog" vann det hela, en snubbe från Pakistan(Arslan_Ash) spöa skiten ur alla mästare från Sydkorea/Japan, det var ganska häftigt att se.

Såg denna förut, rekommenderar om man har lite intresse, en minidokumentär om just Arslan_Ash.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

@Fezk: Intressant klipp, tack för delningen. Han spelar ju med Kazumi också som är en allmänt svår karaktär att bemästra, imponerande!

Härligt med lite nya karaktärer i spelet. Har funderat på att börja spela detta online på PC men jag vet inte vilken karaktär jag vill fördjupa mig i för ändamålet. Leroy verkar lite småcool, faktiskt. Kanske blir ett köp!


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

1
Skriv svar