Medlem

@autograph: Riktigt schyssta inspirationskällor
Jo, det är ju helt klart något speciellt med fysiska original
12th House var ruskigt bra faktiskt, aldrig hört innan! Fastnade direkt för End Titles v2. Tack för tipset


signatur

Kompositör. Kika in mitt arbete på www.fredrikthrysoe.com

Medlem

Tackar! Varsågod!
Ja, visst är "12th House" bra! Vad kul att du tyckte det också! Vi gillar samma grupper och musik, och har även haft liknande instrument!
Kul sammanträffanden i musikvärlden.
Jag har precis nyss lagt upp två "nya" låtar på SoudCloud, som jag klippt om av improvisationer jag gjort från 2015 och 2017.
MO-PROJECT


signatur

autograph

Medlem
Skrivet av Sprockhead:

@star-affinity: Tanken jag hade var att det skulle börja lite enkelt och sen byggas på längs vägen. Men intressant att höra! Tack, för att du lyssnade, all feedback är bra
Kul att höra att du gillade det andra

Det var just det som jag inte kände – att det "byggdes upp", utan kändes ganska lika hela tiden. Men ska tillägga att jag lyssnade med mobilens inbyggda högtalare, så missade säkert en hel del frekvenser. :-/

Men gillar din inställning till kritik – tror du har möjlighet att gå långt med den inställningen. Det är ofta lärorikt att få konstruktiv kritik och tas den på rätt sätt tror jag den kan vara en tillgång.

Har själv lite skisser här: https://soundcloud.com/star-affinity

Inget jag känner mig "klar" med (gör man någonsin det?) men kände ändå för att ladda upp lite så att man tagit någon form av steg...

Edit:
På tal om stelt piano – jag är rätt bra på det själv.

Medlem

@autograph: Haha ja, lite roligt hur man kan bumpa ihop med likasinnade bara så där!
Lyssnade på de två senaste låtarna du laddat upp, ruskigt bra grejer! Gillade verkligen alla samples i Rainforest on the Moon, vart kommer de ifrån? Har själv laddat ner en hel del intressanta samples som är public domain ifrån Nasas hemsida.
Etherial Dreaming påminde mig om soundtracket till Prey som Mick Gordon gjorde, riktigt bra! Även lite om Low-skivan med David Bowie. Väldigt välgjort iallafall ^^


signatur

Kompositör. Kika in mitt arbete på www.fredrikthrysoe.com

Medlem
Skrivet av Sprockhead:

@autograph: Haha ja, lite roligt hur man kan bumpa ihop med likasinnade bara så där!
Lyssnade på de två senaste låtarna du laddat upp, ruskigt bra grejer! Gillade verkligen alla samples i Rainforest on the Moon, vart kommer de ifrån? Har själv laddat ner en hel del intressanta samples som är public domain ifrån Nasas hemsida.
Etherial Dreaming påminde mig om soundtracket till Prey som Mick Gordon gjorde, riktigt bra! Även lite om Low-skivan med David Bowie. Väldigt välgjort iallafall ^^

Oj, tack så mycket!!!
Albumet "Low", är en av min favoriter av David Bowie och Brian Eno, och sedan "Heroes", som inspirerade mig så mycket när de kom att jag köpte min första synt, en ARP Odyssey, 1979. Plus skivorna som också kom runt den tiden av Jean-Michel Jarre, Kraftwerk, Tangerine Dream, Vangelis och Genesis.
Jag skriver alltid (om man klickar på låten på SoundCloud) i inforutan till alla låtar jag gjort var samplingarna och ljudeffekterna kommer ifrån och vad de heter. Som till exempel de två senaste låtarna:
"Rare audio from NASA APOLLO 11 First Moon Landing." 🚀 🌕
SoundBible.com: "Rainforest ambience with birds and crickets", "Sunny Day" (fågelkvitter), "Wind", "Crisp Ocean Waves", "Chamber Decompressing", "Explosion Ultra Bass" och "Frogs In The Rainforest".
Vissa andra ljud och ljudeffekter kommer från ett stort Akai-bibliotek med olika samplingar, som tex "Sonar Ping" och "Motor M1"-kompet, mm. (Och vilka artister och grupper som jag gillar och är inspirerad av.)
Resten är jag själv som spelar på mina egna gamla fysiska syntar, med chorus-, eko-, phaser-, och flanger-boxar, plus några mjukvarusyntar och musikprogram med olika ljudeffekter. Ibland spelar jag ett spår baklänges eller lägger på en effekt efteråt, och på en del tracks med syntslingor eller ljud så har jag använt "Paulstretch", som bla finns med som plug-in effekt i Audacity.
Till vissa låtar har jag lagt upp gamla foton där några av mina gamla syntar och andra instrument syns. Det är roligt och intressant att leka med ljud. Det blir ofta ett ljudkollage som jag experimenterar och improviserar mig fram med. Årtal när jag gjorde låtarna och när jag arbetat om låtarna står också tydligt, som en förklaring till varför det ibland låter lite brusigt och illa.
Själv tycker jag att jag slarvar och tyvärr aldrig blir färdig med låtarna. Många är låtutkast och improvisationer, ofta okvantiserat som inte blir klart, innan jag börjar med någon ny idé. Men jag lägger upp det som jag tycker duger ändå.


signatur

autograph

Medlem

@star-affinity: Saker brukar låta lite annorlunda när man lyssnar med en mobilhögtalare. Men när det kommer till kritik så känner jag att det är viktigt att lyssna på både positiva och negativa kommentarer. Väldigt viktigt om man ska utvecklas att man lyssnar på vad andra hör i det man gör. Tror det är lätt att man fastnar i samma banor annars
Riktigt schyssta pianomelodier, jag lyssnade på allt du hade där! Short Piano Theme 2 påminde mig mycket om något som hade kunnat passa ett Safe Room i Resident Evil. Mood Switch Piano var otroligt välspelad och häftig. Du är väldigt duktig på melodier och atmosfärer!


signatur

Kompositör. Kika in mitt arbete på www.fredrikthrysoe.com

Medlem
Skrivet av Sprockhead:

@star-affinity: Saker brukar låta lite annorlunda när man lyssnar med en mobilhögtalare. Men när det kommer till kritik så känner jag att det är viktigt att lyssna på både positiva och negativa kommentarer. Väldigt viktigt om man ska utvecklas att man lyssnar på vad andra hör i det man gör. Tror det är lätt att man fastnar i samma banor annars

Håller med om att det är bra att ta till sig om positiv och negativ kritik för att utvecklas!
Och att man helst bör lyssna på musik med bra hörlurar.


signatur

autograph

Medlem
Skrivet av Sprockhead:

@star-affinity: Saker brukar låta lite annorlunda när man lyssnar med en mobilhögtalare. Men när det kommer till kritik så känner jag att det är viktigt att lyssna på både positiva och negativa kommentarer. Väldigt viktigt om man ska utvecklas att man lyssnar på vad andra hör i det man gör. Tror det är lätt att man fastnar i samma banor annars
Riktigt schyssta pianomelodier, jag lyssnade på allt du hade där! Short Piano Theme 2 påminde mig mycket om något som hade kunnat passa ett Safe Room i Resident Evil. Mood Switch Piano var otroligt välspelad och häftig. Du är väldigt duktig på melodier och atmosfärer!

Tack – vad roligt att höra.

Skrivet av autograph:

Håller med om att det är bra att ta till sig om positiv och negativ kritik för att utvecklas!
Och att man helst bör lyssna på musik med bra hörlurar.

Helt rätt och jag skäms lite där (hade ansvar för småbarn och tog mig en liten avstickare/mikropaus här på FZ – skyller på det).
Har nu lyssnat i lugn miljö med ordentliga lurar och även om jag säkert är formad i min tolkning nu upplever jag klippet ungefär lika som tidigare: snyggt med bakgrundssvepet (ännu snyggare nu med ordentliga lurar), men lite för enformigt och stelt piano som inte riktigt griper tag. Kan som sagt uppleva mina egna pianoalster lite stela så tar även själv åt mig av den kritiken.

Medlem

@autograph: Heroes är ett riktigt bra album! De gjorde en hel del intressanta skivor ihop, även alla de udda experiment de gjorde med mickningar och dylikt. Känns som att jag är lite född i fel era. RIktigt bra artister och band du nämde! ARP Odyssey är ju väldigt legendarisk
Aha, va praktiskt att du skriver vart samplingarna kommer ifrån! Du borde även spela in nån video när du drar igenom nån låt, vore kul att se alla instrument in action. Just synthar är ju väldigt intressanta då det mest är ens fantasi som sätter gränserna för vad man kan spela. Men det du har på Soundcloud är väldigt bra, oftast är man ju lite för självkritisk

@star-affinity: Haha, jag får ta och jobba på att komma bort ifrån det stela pianot! Ibland blir man ju väldigt blind för det man spelat in själv


signatur

Kompositör. Kika in mitt arbete på www.fredrikthrysoe.com

Medlem

[quote postid="3915690" userid="326530" name="Sprockhead"]
@autograph: Heroes är ett riktigt bra album! De gjorde en hel del intressanta skivor ihop, även alla de udda experiment de gjorde med mickningar och dylikt. Känns som att jag är lite född i fel era. RIktigt bra artister och band du nämde! ARP Odyssey är ju väldigt legendarisk
Aha, va praktiskt att du skriver vart samplingarna kommer ifrån! Du borde även spela in nån video när du drar igenom nån låt, vore kul att se alla instrument in action. Just synthar är ju väldigt intressanta då det mest är ens fantasi som sätter gränserna för vad man kan spela. Men det du har på Soundcloud är väldigt bra, oftast är man ju lite för självkritisk

Tackar!!!
Jo jag håller med om det du säger om Bowie & Eno och musik.
Brian Eno, Tangerine Dream, Edgar & Jerome Froese och Vangelis har som sagt inspirerat mig mycket.
Claudia Brücken (från Propaganda och OneTwo), och Jerome Froese har samarbetat och nyligen gjort ett coolt album. Brücken / Froese 'Beginn' - "Full Promo Trailer": https://youtu.be/ugJJjTlXCiY

Har bland annat kvar Roland D50, Yamaha DX7 och Korg M3R. Det är kul att ha ägt en del andra gamla grejer, som Roland tr808. Arp'en ångrar jag att jag sålde.
När jag gör musik så utgår jag ifrån en känsla, en idé och ett ljud, och sedan improviserar jag och bygger på, experimenterar och testar olika saker och effekter, och försöker hitta en naturligt passande melodi och atmosfär. Till slut är det som att musiken bygger sig själv. det känns ibland magiskt när det händer.
Jo, man är ju ganska så självkritisk och blind för det man gjort. Ibland skulle jag vilja ha en producent som George Martin, Michael B Tretow eller Alan Parsons som kan knyta ihop allt, så att det blir bra.
Men jättekul att Du och andra lyssnar på det jag spelat in, och att jag får lite feedback.
MO-PROJECT (1980-2019).


signatur

autograph

Medlem

@autograph: Trailern var riktigt häftig och välgjord! Får ta och kika in albumet
Det är verkligen något magiskt när man börjar skapa något och det bara drar iväg av sig själv! Finns ett flertal grejer jag har gjort som jag inte ens vet själv hur jag lyckats med, men som jag fortfarande är rätt nöjd med. Men det hade varit praktiskt att ha en producent. Jobbar just nu på ett album med mitt band och det hade ju varit bra att ha någon utifrån som kunde ha en bättre överblick och komma med feedback, men allra helst kunna säga att man faktiskt är klar med något. Har själv en tendens att bara nöta på och får jag som jag vill så blir jag aldrig klar


signatur

Kompositör. Kika in mitt arbete på www.fredrikthrysoe.com

Medlem
Skrivet av Sprockhead:

@autograph: Trailern var riktigt häftig och välgjord! Får ta och kika in albumet
Det är verkligen något magiskt när man börjar skapa något och det bara drar iväg av sig själv! Finns ett flertal grejer jag har gjort som jag inte ens vet själv hur jag lyckats med, men som jag fortfarande är rätt nöjd med. Men det hade varit praktiskt att ha en producent. Jobbar just nu på ett album med mitt band och det hade ju varit bra att ha någon utifrån som kunde ha en bättre överblick och komma med feedback, men allra helst kunna säga att man faktiskt är klar med något. Har själv en tendens att bara nöta på och får jag som jag vill så blir jag aldrig klar

Ja, vist var promotionvideon till Brücken och Jerome bra! Jag har köpt och lyssnat på hela albumet. Det är väldigt bra och välgjort.
Ja, precis!
Känner igen mig. Håller med om allt.
Skillnaden när man är fler är att man kan bolla idéer. Det blir svårt när man gör allt själv. Men, då får man bestämma allt. Fast det är så mycket som går att göra på olika sätt, som att välja ljud och komp, mm.
Jag har spelat tillsammans med andra, och musiken blir då ibland mer levande och annorlunda än vad man tänkt från början.
Kul är det i alla fall att göra musik. Extra roligt när man själv är nöjd och då andra också gillar det.


signatur

autograph

Medlem

@autograph: Alltid kul med artister och band som går utanför ramarna
Ja, det är ju verkligen jättebra att kunna bolla idéer mellan varann! Alltid intressant att höra andras idéer och deras influenser när de skapar musik eller kommer med idéer till projekt. Det kan ju leda till intressanta vägar och sound


signatur

Kompositör. Kika in mitt arbete på www.fredrikthrysoe.com

Medlem
Skrivet av Sprockhead:

@autograph: Alltid kul med artister och band som går utanför ramarna
Ja, det är ju verkligen jättebra att kunna bolla idéer mellan varann! Alltid intressant att höra andras idéer och deras influenser när de skapar musik eller kommer med idéer till projekt. Det kan ju leda till intressanta vägar och sound

Ja, verkligen!
Det är bland andra grupper så som Genesis hade sin styrka.
Jag köpte nyligen en dokumentär om Genesis, som just heter: "Sum of the parts", som handlar om just det.
Och på SoundCloud har jag lagt upp lite nytt som jag gjort.
MO-PROJECT


signatur

autograph

Medlem

@autograph: Genesis var ju riktigt intressant som band! Väldigt talangfulla, får ta och kika in den dokumentären
Sound Generator Waver var riktigt atmosfärisk och häftig. Påminde en hel del om Tangerine Dream. Minns att jag hörde dom första gången i GTA 5. Men riktigt bra låt av dig!
Awaiting Sundown påminde mig en del om John Carpenters grejer. Även denna låt var ju riktigt välgjord och atmosfärisk. Hade varit häftigt att höra de här låtarna live. I stil med John Carpenters spelningar. Kikade in de andra nya låtarna och de var riktigt bra


signatur

Kompositör. Kika in mitt arbete på www.fredrikthrysoe.com

Medlem
Skrivet av Sprockhead:

@autograph: Genesis var ju riktigt intressant som band! Väldigt talangfulla, får ta och kika in den dokumentären
Sound Generator Waver var riktigt atmosfärisk och häftig. Påminde en hel del om Tangerine Dream. Minns att jag hörde dom första gången i GTA 5. Men riktigt bra låt av dig!
Awaiting Sundown påminde mig en del om John Carpenters grejer. Även denna låt var ju riktigt välgjord och atmosfärisk. Hade varit häftigt att höra de här låtarna live. I stil med John Carpenters spelningar. Kikade in de andra nya låtarna och de var riktigt bra

Tack så mycket. Det var väldigt snällt skrivet!
Jag är jätteglad att du tycker att min musik påminner om TD och Carpenter, då jag som sagt är mycket inspirerad av dom, (och Brian Eno och Vangelis). Kul att det hörs.
Jag la upp två nygamla låtar i går och idag på SoundCloud, den ena är en tidig inspelning av en låt som jag gjorde 2015: "State Of Equlibrium-Aftersun [Take #2. No Seq.] ", (utan sequenserpålägg). Den finns i andra versioner som jag lagt upp tidigare, men med sequenser-slingor. Ibland är det svårt att välja. och den andra "Excalibur Morphing 2" (2015) [Edited & Reworked 2019] MO-PROJECT.

Kolla gärna dokumentären om Genesis. Genesis - "Sum of The Parts" ~ Extended Trailer
Och lyssna gärna på två låtar av Tangerine Dream:
Tangerine Dream - "A Streetcar Named Desire (Mellow Tyre Mix)"
Tangerine Dream - "The Silver Boots of Bartlett Green

Jean-Michel Jarre och Edgar Froese/ Tangerine Dream hann göra en låt tillsammans 2014: "Zero Gravity". Här är en film om hur det gick till Jean-Michel Jarre with Tangerine Dream - Zero Gravity (Track Story)


signatur

autograph

Medlem
Medlem

"Wenn Du weißt,
was der andere gerade denkt,
ist es ganz einfacht"

/Christoph Franke (Ex. member of Tangerine Dream)

(Om du vet,
vad den andra tänker,
är det väldigt enkelt.)

Tangerine Dream - Valley Of The Sun

TANGERINE DREAM - "VANISHING BLUE"


signatur

autograph

Medlem

@Sprockhead:

Jag hittade en ny kompositör på SoundCloud, som jag gillade direkt, Dreamstate Logic
Han bor i Kanada.
Musiken är mycket ambient och påminner om Tangerine Dream.

Här är en av låtarna:
Dreamstate Logic - "Etheric Echoes"
"Dreamstate Logic manifests in the form of a constantly evolving futuristic downtempo/ambient/electronic soundscape containing the energy of all the thoughts, emotions, and experiences of his own personal journey through inner and outer space."


signatur

autograph

Medlem

@autograph: De nya låtarna du laddat upp var riktigt schyssta!
Trailern såg intressant ut, får ta och kika in hela dokumentären när jag får chansen

Båda Tangerine Dream låtarna var väldigt bra! Gillade allra helst introt i Silver Boots.

Intressant att se storyn bakom "Zero Gravity", låten är riktigt bra!


signatur

Kompositör. Kika in mitt arbete på www.fredrikthrysoe.com

Medlem
Skrivet av Sprockhead:

@autograph: De nya låtarna du laddat upp var riktigt schyssta!
Trailern såg intressant ut, får ta och kika in hela dokumentären när jag får chansen
Båda Tangerine Dream låtarna var väldigt bra! Gillade allra helst introt i Silver Boots.
Intressant att se storyn bakom "Zero Gravity", låten är riktigt bra!

Tackar så jättemycket, igen! Jag är ganska så nöjd själv med "Excalibur Morphing 2".
Vad roligt att du tyckte det!
La upp en till låt på SoundCloud, "NowHere" (2016), som jag nyligen gjort om och utvecklat.
Jag hoppades att du skulle gilla TD.

Dokumentären om Genesis "Sum Of The Parts" (Musik-DVD) finns nu för 99 kr på cdon.
"Fullamatad dokumentär som spelats in med benäget stöd från samtliga medlemmar av bandet. I "Sum of the Parts" får vi följa Genesis från allra första början och tillblivelsen i slutet av 60-talet via inträdet av Phil Collins och Steve Hackett 1970, Peter Gabriels avhopp 1975 och bandets stigande popularitet under 70 och 80-talen. De avhoppade medlemmarna, bland dem Phil Collins, Mike Rutherford, Peter Gabriel och Steve Hackett kom alla att ha extremt framgångsrika solokarriärer. Inkluderar också livklipp där bl.a. “Invisible Touch”, “Abacab”, “I Know What I Like” och mycket mer framförs."

Ett tips! Jag köpte den här, där en till film + musik ingår:
"Sum Of The Parts" (118 min.) + "Three Sides Live" (83 min. & 48 min. audio.) 2 DVD 169 kr.


signatur

autograph

Medlem

@autograph: Nowhere var väldigt välgjord, du har en hel del schyssta grejer alltså! Gör du någonsin musik till film eller spel? Skulle ju bli hur bra som helst

Aha, lät som en bra deal! Kul med en rejäl dokumentär om bandet dessutom. Blir nog helt klart ett köp

Intressant tips du gav om Dreamstate Logic också, riktigt bra!


signatur

Kompositör. Kika in mitt arbete på www.fredrikthrysoe.com

Medlem
Skrivet av Sprockhead:

@autograph: Nowhere var väldigt välgjord, du har en hel del schyssta grejer alltså! Gör du någonsin musik till film eller spel? Skulle ju bli hur bra som helst
Aha, lät som en bra deal! Kul med en rejäl dokumentär om bandet dessutom. Blir nog helt klart ett köp
Intressant tips du gav om Dreamstate Logic också, riktigt bra!

Å, tackar så jättemycket, igen!!!
Jag är ganska så nöjd själv med mina senaste låt-uppladdningar på SoundCloud. MO-PROJECT
Tyvärr, så är jag för blygsam, slarvig och lat för att göra något kommersiellt av min musik.
Men min tanke och dröm, för länge sedan (1980), var att få göra film- och spelmusik.
Men jag vet ju inte hur man kommer vidare med kontakter och allt annat, praktiskt.
Jag har väldigt mycket ofärdigt material, och många idéer med min musik, som jag fortfarande endast utvecklar till husbehov. 🎹
Men intresserade är välkomna med tips och förslag! Vore ju kul om något jag gjort kommer till användning.
Jag hoppas, och blir glad, om det hörs att jag bla är inspirerad av Tangerine Dream, Vangelis, Jean-Michel Jarre, Brian Eno och Tony Banks/Genesis.

Ja, jag tycker att Genesis-filmerna (och låtarna!) var mycket bra, intressanta och välgjorda. 😎

Jag anade att du skulle gilla Dreamstate Logic.
🎼


signatur

autograph

Medlem

@autograph: Själv så har jag funnit en del personer på forum som är dedikerade till indiespelsutveckling och sen är det alltid bra att ta sig ut till mässor av olika slag. Fann en del spelutvecklare på Comic Con i Göteborg i år som visade upp sina spel och man kunde diskutera lite med dom och sen hålla kontakten via mail. Det är väl alltid bäst att nätverka och knyta kontakter med folk man kan träffa öga mot öga, om det är möjligt vill säga


signatur

Kompositör. Kika in mitt arbete på www.fredrikthrysoe.com

Medlem
Skrivet av Sprockhead:

@autograph: Själv så har jag funnit en del personer på forum som är dedikerade till indiespelsutveckling och sen är det alltid bra att ta sig ut till mässor av olika slag. Fann en del spelutvecklare på Comic Con i Göteborg i år som visade upp sina spel och man kunde diskutera lite med dom och sen hålla kontakten via mail. Det är väl alltid bäst att nätverka och knyta kontakter med folk man kan träffa öga mot öga, om det är möjligt vill säga

Jättebra tips! Tack!

Jag la nyligen upp flera nygamla låtar på SoundCloud, som jag är ganska så nöjd med:
"Ignorance Is Bliss" (2015) [Reworked 2019],
"Pyroclastic Flow" (2015 ) [Reworked 2019],
"Skypad Wineglass" (2017) [Reworked & Extended 2019],
"Rhythm Of The Whale" (2015)[Reworked 2019] (*v.2.)
"Seafish In Space" (1984)v.3.14 [Reworked and extended 2019] och
"The Beginning Of The End" (2007) [Techno-Remix. Reworked 2019].
MO-PROJECT
🎹 🎼
Mycket inspirerad av: Tangerine Dream, Vangelis, Brian Eno, Jean-Michel Jarre och Kate Bush.


signatur

autograph

Medlem

@Sprockhead:
Jag har lagt upp lite fler nya och äldre låtar på SoundCloud,
bland annat "Faded Picture (2019) [My Way-Mix]".
MO-PROJECT


signatur

autograph

Medlem

@autograph: Låter riktigt schysst! Faded Picture var väldigt atmosfärisk och de andra låtarna var välgjorda och bra med


signatur

Kompositör. Kika in mitt arbete på www.fredrikthrysoe.com

Medlem
Skrivet av Sprockhead:

@autograph: Låter riktigt schysst! Faded Picture var väldigt atmosfärisk och de andra låtarna var välgjorda och bra med

Tackar så jättemycket!
Ja, jag var mycket inspirerad när jag gjorde "Faded picture".
Min önskan och avsikt när man hör min musik är att man ska känna värme, hopp och kärlek.
Min intention är att det ska kännas som en kosmisk puls och andning, att slappna av till.


signatur

autograph

Medlem

@autograph: Du har absolut lyckats! Det är ju väldigt välproducerat och musiken är uttrycksfull. Ska bli intressant att följa det du laddar upp


signatur

Kompositör. Kika in mitt arbete på www.fredrikthrysoe.com

Medlem
Skrivet av Sprockhead:

@autograph: Du har absolut lyckats! Det är ju väldigt välproducerat och musiken är uttrycksfull. Ska bli intressant att följa det du laddar upp

Tack, tack tack!!!
Men tyvärr blir man ju själv aldrig riktigt nöjd.
Låtarna som jag har lagt upp på SoundCloud är ju gjorda mellan 1982-2019, så det varierar ju enormt mycket i ljud, stil och musik-kvalitet. Men jag försöker alltid få med känslor i musiken. Jag är ju nöjd och stolt över många av mina gamla låtar också.
De låtar som jag gjort med kompisar är de som har bäst ljudkvalitét, eftersom det är dom som spelat in med riktiga mixerbord.
Jag är, som sagt, mycket inspirerad av bla. Brian Eno, Tangerine Dream, Vangelis, Genesis och Ralph Lundsten.
Det ska bli intressant att höra mer musik från dig också!

MO-PROJECT


signatur

autograph

123
Skriv svar