Dags att ge bort lite spelnycklar till bättre behövande. :D

Medlem

Kingdom Come: Deliverance och Rising Storm 2: Vietnam blev över efter månadens Humble Bundle-skörd, om någon är sugen

Medlem

Jag tar gärna Kingdom Come: Deliverance

Medlem
Skrivet av Renfis:

Kingdom Come: Deliverance och Rising Storm 2: Vietnam blev över efter månadens Humble Bundle-skörd, om någon är sugen

Hej, jag tar hemskt gärna kingdom come!


signatur

Switch OLED, PS4 slim, PS3, New 3DS XL, Wii, GC, N64, GBA & NES
PC: 5800X3D ■ 32GB■ RTX 3070 ■ 27"1440p@165 Hz

Testpilot
Medlem

@MyteN var visst sekunderna före konkurrensen

Medlem
Skrivet av Renfis:

Kingdom Come: Deliverance och Rising Storm 2: Vietnam blev över efter månadens Humble Bundle-skörd, om någon är sugen

Har du kvar Rising Storm så tar jag gärna över det.

Medlem
Medlem

Dags att återuppliva tråden.

Jag har Crash Bandicoot™ N. Sane Trilogy och Spyro™ Reignited Trilogy att ge bort.


signatur

I drank what?

Inaktiv
Skrivet av Mirage:

Dags att återuppliva tråden.

Jag har Crash Bandicoot™ N. Sane Trilogy och Spyro™ Reignited Trilogy att ge bort.

Inte intresserad av nyckeln men undrar hur fasen man får nycklar hela tiden? Vet att det kommer keys med nya grafikkort osv men förutom det?

Releasehästryttare
Skrivet av anon_326725:

Inte intresserad av nyckeln men undrar hur fasen man får nycklar hela tiden? Vet att det kommer keys med nya grafikkort osv men förutom det?

Finns sidor där du kan köpa tex 10 random steam nycklar för ~70 spänn och vissa ger bort de spelen de inte vill ha

Inaktiv
Skrivet av Devan:

Finns sidor där du kan köpa tex 10 random steam nycklar för ~70 spänn och vissa ger bort de spelen de inte vill ha

Så pass?! Hade ingen aning om det. Har du några rekommendationer? Jag har lite pengar över som jag brukar slösa på streamers och så men detta är ju ett vettigt alternativ om det finns bra keys att ge bort

Releasehästryttare

@anon_326725: Ser visst att de har höjt med 10 kr sen jag kollade sist, kanske euron har gått upp.

https://www.fanatical.com/sv/bundle/fall-mystery-bundle

Inaktiv
Skrivet av Devan:

@SaltyApple: Ser visst att de har höjt med 10 kr sen jag kollade sist, kanske euron har gått upp.

https://www.fanatical.com/sv/bundle/fall-mystery-bundle

Ändå.. sjysst deal om man vill ge bort spel

Medlem
Skrivet av Devan:

@SaltyApple: Ser visst att de har höjt med 10 kr sen jag kollade sist, kanske euron har gått upp.

https://www.fanatical.com/sv/bundle/fall-mystery-bundle

Det var som fan... Jag har jävligt dålig koll på alla olika sidor som säljer spel; så Fanatical var inget jag kände till. De hade ju en del riktigt intressanta deals med massor av spel. Dock lever jag på existensminimum så har fan inte råd att lägga ens 80 spänn på något sånt.
Har du köpt liknande bundles där? Kan man verkligen lita på att de slänger med "kvalitets-AAA-spel" för den summan? Låter ju osannolikt billigt.

Inaktiv
Skrivet av Devan:

@SaltyApple: Ser visst att de har höjt med 10 kr sen jag kollade sist, kanske euron har gått upp.

https://www.fanatical.com/sv/bundle/fall-mystery-bundle

Om jag köper en sån där "Fall Mystery Bundle - 10 Mystery Keys". Kan jag då donera alla keys till vem jag vill?

Testpilot
Skrivet av Mirage:

Dags att återuppliva tråden.

Jag har Crash Bandicoot™ N. Sane Trilogy och Spyro™ Reignited Trilogy att ge bort.

Om Crash Bandicoot™ N. Sane Trilogy finns kvar tar jag gärna den!

Medlem
Skrivet av Mirage:

Dags att återuppliva tråden.

Jag har Crash Bandicoot™ N. Sane Trilogy och Spyro™ Reignited Trilogy att ge bort.

Jag tar gärna Spyro om det finns kvar

Releasehästryttare
Skrivet av phuling:

Det var som fan... Jag har jävligt dålig koll på alla olika sidor som säljer spel; så Fanatical var inget jag kände till. De hade ju en del riktigt intressanta deals med massor av spel. Dock lever jag på existensminimum så har fan inte råd att lägga ens 80 spänn på något sånt.
Har du köpt liknande bundles där? Kan man verkligen lita på att de slänger med "kvalitets-AAA-spel" för den summan? Låter ju osannolikt billigt.

Jag har bara handlat från dem ett par gånger, men de leverarade snabbt så är säker på att det inte är en scam sida i alla fall.
Sen om de är 100% ärliga med vad de lovar där vet jag inte.

Skrivet av anon_326725:

Om jag köper en sån där "Fall Mystery Bundle - 10 Mystery Keys". Kan jag då donera alla keys till vem jag vill?

Och det köpen va inte en sån här bundle, men man får steam nycklar så de borde vara likadant om man slår till på detta erbjudandet.

Inaktiv
Skrivet av Devan:

Och det köpen va inte en sån här bundle, men man får steam nycklar så de borde vara likadant om man slår till på detta erbjudandet.

Tänker som så att jag skaper ett nytt inlägg för varje key så ger jag det till den personen som svarar först helt enkelt?
Borde vara det mest rättvisa.
Istället för att lägga alla keys i samma inlägg och behöva sortera genom alla specifika svar för varje key.

Tar bort respektive inlägg när någon claimat keyen!

Inaktiv

Sparkle 2 är första key jag annonserar. Citera och säg om du vill ha den!

Inaktiv

Spel nr 3; Explodemon

Avvaktar och ser vem som är intresserad. Har 7 spel kvar att ge bort!

Releasehästryttare

@anon_326725: Wow, du fick homeworld remasterd? steam ligger ju nere just nu så kan inte kolla men bara det kostar väl ordinarie 15-20 euro ?

Inaktiv
Skrivet av Devan:

@SaltyApple: Wow, du fick homeworld remasterd? steam ligger ju nere just nu så kan inte kolla men bara det kostar väl ordinarie 15-20 euro ?

Homeworld Remastered Collection Mystery fick jag. Menar du att det är något du vill ha och sälja vidare? Du var trots allt den som svarade först ;D

Medlem
Skrivet av anon_326725:

Spel nr 2: Homeworld Remastered Collection Mystery

Kan jag få den tro?

Releasehästryttare

@anon_326725: Har redan spelat det, ge det till pingu

Medlem

Båda mina spel borta Mycket nöje!


signatur

I drank what?

Medlem
Skrivet av anon_326725:

Så pass?! Hade ingen aning om det. Har du några rekommendationer? Jag har lite pengar över som jag brukar slösa på streamers och så men detta är ju ett vettigt alternativ om det finns bra keys att ge bort

humblebundle.com är där jag fått mina nycklar som jag vaskat i tråden. Köper bundles lite då och då (dyker upp nya med jämna mellanrum) och sen prenumerar jag på den månatliga bundlen (tror det kostar en hundring i månaden), då får man 1-3 spel som är namngivna innan, oftast AAA-titlar med något år på nacken och ett antal andra titlar som blir en överraskning när bundlen släpps. Ibland fler AAA-spel, oftast indie-titlar och lite obskyra spel. Fått mycket bra spel därifrån som jag antagligen aldrig hittat på egen hand.

Medlem
Skrivet av Renfis:

humblebundle.com är där jag fått mina nycklar som jag vaskat i tråden. Köper bundles lite då och då (dyker upp nya med jämna mellanrum) och sen prenumerar jag på den månatliga bundlen (tror det kostar en hundring i månaden), då får man 1-3 spel som är namngivna innan, oftast AAA-titlar med något år på nacken och ett antal andra titlar som blir en överraskning när bundlen släpps. Ibland fler AAA-spel, oftast indie-titlar och lite obskyra spel. Fått mycket bra spel därifrån som jag antagligen aldrig hittat på egen hand.

Har du tid att lira allting då?

/Edit

Det är kanske därför du ger bort dem?

Medlem

@Lord Pingu:

Hahaha, nej!

Massor med spel som jag spelat i 5-60 minuter, plus alla som donerats i tråden eller till polare

Releasehästryttare

@anon_326725: Hur gick det, ingen som ville ha spel 1 och 3? väntar på att se om spel 4-10 va något att ha som homeworld eller om det bara är <1 euro spel du fick sen?

Skriv svar