CoD: Modern Warfare – stora slag med 100 spelare, crossplay-beta i september

Robot
CoD: Modern Warfare – stora slag med 100 spelare, crossplay-beta i september
NuZ
Testpilot

Har hört ryktena om deras microtransaktioner de tänker använda så är skeptisk. Aldrig gillat COD så detta lär inte ändra det om de inte gör skysst Arma liknande gameplay. Mer sim, mindre pang pang


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Medlem

Det är alltså både spel med 100 spelare samt crossplay? Det låter ju fantastiskt!

Kommer inte ihåg vilket COD som var det senaste jag spelade. Jag spelar mest Battlefield och Battlefront men det här verkar lite kul ändå.


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem

Låter ju lite intressant! Inte lirat nåt COD sen andra modern warfare kom ut tror jag. Dock måste de nog dra ner tempot lite, och ha med mer samarbete, åtminstone till 100 spelar läget? 100 pers som kör solo ala rambo style låter som det kommer vara för mycket kaos för att vara kul

Geeks Gaming

Jag kommer inte ihåg hur många tusen timmar jag plöjde ner i första modern warfare men det var många. Sen tappade jag intresset lite i tvåan, trean dödade intresset helt och det har inte blivit något CoD efter det.
Detta ser ju dock väldigt lovande ut! 😱

Medlem

Crossplay kan dock vara ett helvete om du som PC användare hamnar i lag med spelare som använder konsol och inte är så bra på att spela. Jag köar oftast ensam och det är inte roligt för fem öre att kolla på lagkamrater som kutar runt som bottar..

Avstängd

100 spelare med 30 tickrate, jo, jag tackar ja!

Medlem
Skrivet av Jeehao:

Crossplay kan dock vara ett helvete om du som PC användare hamnar i lag med spelare som använder konsol och inte är så bra på att spela. Jag köar oftast ensam och det är inte roligt för fem öre att kolla på lagkamrater som kutar runt som bottar..

De har redan svarat på att man matchar mot input-device.

1
Skriv svar