Medlem

Möjligheten att tweaka, ställa in, leka och modda är min anledning att köra på PC, och det räcker för mig för att knappt titta åt konsolhållet.

Däremot kan jag inte riktigt stämma in i Markus-hyllningen, kvaliteten är på gränsen till acceptabel. Byter sittställning med jämna mellanrum, och lägger därför ibland lite vikt på armstöden - efter ett par år gav skruvarna i dem upp och ena armstödet rasade ner på golvet. (Hur de är monterade är rent löjligt dåligt, och inställningsmöjligheterna för armstöden är noll.) Klädseln börjar spricka efter ytterligare något år och "svankstödet" (inte värt att kalla kudden i ryggstödet för det) är inte mycket att hänga i granen.

Däremot sitter man okej när man väl sitter upprätt och "normalt" i den, jag skulle dock (som en del tidigare nämnt i tråden) gå in i någon möbelaffär och faktiskt kika, klämma, känna och provsitta en del olika stolar för att få ett hum om hur du kommer trivas i dem.
Kvaliteten är väl svårt att bedöma på förhand, men där är nog tyvärr "du får vad du betalar för" relevant. Prisvärdheten kan dock vara lite svår att avgöra.


signatur

För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.

Medlem
Skrivet av KaptenKanel:

Det är då man tar fram telefonen.

10ggr snabbare att alt tabba

123
Skriv svar