Här ligger en älg begraven... Seed of Evil släppt till Mutant Year Zero

Robot
Här ligger en älg begraven... Seed of Evil släppt till Mutant Year Zero
Medlem

Är iofs fortfarande inte släppt digitalt på ps4 trots att det har releasedatum igår...

Inaktiv

Såg att Mutant Year Zero Deluxe fanns på Switch och det verkade som att detta ska ingå. Kanske är dags att göra köpet

Medlem

Gillar vårtsvinet med "Make Sweden Great Again" kepsen 0.40 sek in i trailern.

Medlem

Orkar switchen med detta spel?

Medlem

@anon_119148: Läs lite forum/twitter innan. Switch versionen har inte portats toppen vad gäller grafik. Speciellt ser det hemskt ut i handheld; dockade versionen fick en day1 patch för att förbättra.

Inaktiv

@waeress: Tack för informationen, ska kika mer om detta. Huvudsakligen får det gärna flyta på bra sen är grafiken i sig lite mer sekundär men bra att veta när man står inför ett köp

Medlem
Skrivet av Chomag:

Gillar vårtsvinet med "Make Sweden Great Again" kepsen 0.40 sek in i trailern.

Har en känsla av att någon jobbig PK-person kommer börja gnälla pga den kepsen dock.


signatur
Medlem

Blev besviken på det här spelet vid släpp. Tycker aldrig man fick intressanta strider utan antigen vann man överlägset eller så blev man totalt krossad. Saknade spänningen som finns i xcom. Men miljöerna och skämten är ju helt klar trevliga.

Medlem
Skrivet av MrStrange:

Har en känsla av att någon jobbig PK-person kommer börja gnälla pga den kepsen dock.

Bearded Ladies har ett jävligt schysst sinne för humor i detta spelet, jag tyckte skämtet var klockrent. Samma sak hur de döper om butikskedjor är helt underbart.

Kan ju lägga till att jag hittade kepsen i spelet, och den har riktigt schyssta stats


signatur

I drank what?

Medlem
Skrivet av Lasrod:

Blev besviken på det här spelet vid släpp. Tycker aldrig man fick intressanta strider utan antigen vann man överlägset eller så blev man totalt krossad. Saknade spänningen som finns i xcom. Men miljöerna och skämten är ju helt klar trevliga.

Ja hade gärna sett att det var i paritet med XCOM. Men det var väl habilt.
Sen är ju det från en betydligt större studio med allt vad det innebär.


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Medlem

Om man väntar sig ett XCOM blir man nog lite besviken, men som gammal Mutant-spelare blev jag väldigt positivt överraskad hur väl de lyckats fånga stämningen från ursprungsspelet. Blir lätt ett inköp

Medlem

Varför är det alltid någon som vill suga på PK folk? Finns roligare personer att prata spel med. Och då menar jag inte heller motsatsen till PK vilket måste vara folk utan fingertoppskänsla. Dom som bara försör för oss andra som bara vill ha så fria spel som möjligt. Jag ville att det skulle vara Boob day idag men såg tyvärr inte skymten av labyrinth life på switchen....

Medlem

@MrStrange: Vet inte varför det skulle hända. Baserat på kontexten av humorn så skulle jag förvänta mig att helt andra människor skulle gnälla.
Men ärligt talat så säger mig något att det inte kommer hända heller....

Medlem

Är det någon som spelat denna expansionen?
Jag undrar om man fortsätter på sin save från bas-spelet? Jag har en klarad save på normal. Men det var alldeles för lätt på normal så började på svåraste vilket jag kom halvvägs med tror jag. Så nu undrar jag om jag måste spela klart den sparfilen innan jag köper expansionen.

Medlem

@MacPain: Expansionen börjar efter slutet i grundspelet. Så du måste spela klart för att fortsätta i Seed of Evil eller använda ditt save från normal.

1
Skriv svar