Spelhösten tjuvstartar i augusti

Robot
Spelhösten tjuvstartar i augusti

Control, World of Warcraft Classic, Man of Medan, Blair Witch och mycket mer.

#fz, #releaselistan


Medlem

Astral Chain är jag ohyggligt nyfiken på, tror det blir grymt.

Releasehästryttare

Förhoppningsvis kommer dessa titlar också ut under satta datum:

1 Aug

6 aug

9 aug

13 aug

20 aug

30 aug

Medlem

Det har varit en torr sommar, även fast det regnat en hel del... Ser fram emot lite nya spelsläpp.

Medlem

Bra spelsläpp nästan varje månad under hösten men ingen tid över till att spela något då WoW Classic kommer ta all min fria tid, får klämma in lite Switch spelande på bussresorna. Typiska gamer problem x)

Releasehästryttare
Skrivet av DieZe:

Bra spelsläpp nästan varje månad under hösten men ingen tid över till att spela något då WoW Classic kommer ta all min fria tid, får klämma in lite Switch spelande på bussresorna. Typiska gamer problem x)

Äh! Köp en windows pad så kan du spela wow på bussen med

Medlem

100% tråk. Liksom tidigare månader och kommande månader fram tills April.

Snark, om man bara kunde få sova tills det var dags.


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Medlem
Skrivet av SID 6.7:

100% tråk. Liksom tidigare månader och kommande månader fram tills April.

Snark, om man bara kunde få sova tills det var dags.

Perfekt läge för backlogen


signatur

Switch OLED, PS4 slim, PS3, New 3DS XL, Wii, GC, N64, GBA & NES
PC: 5800X3D ■ 32GB■ RTX 3070 ■ 27"1440p@165 Hz

Medlem

Inget av intresse...

Måste ha blivit mer kräsen, antar jag.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Blir väldigt mycket hunt! Dock har man ju nötat det nu under early access som fan. Men riktigt taggad på full release

Sen verkar Control vara riktigt intressant Så dem två blir det att spela.

Medlem

Kan dom släppa WC3 Reforged snart?

Medlem

Längtar mest till Wreckfest Xbox. Har aldrig haft så roligt i bilspel som Flatout-serien.

Control är ju helt ok också.


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem

Ion ”Maiden” heter Ion Fury nu, inte Ion Storm. Ni skrev rätt i listan, men fel i brödtexten.

Ion Fury och Astral Chain är jag peppad på.

Inaktiv

Inget intressant alls.

Blir dock att gå genom backlog på PS4an så kommer ha att spela ändå

Medlem

Jag ser fram emot Man of Medan. Det jag sett hittills verkar åtminstone lovande.

Hoppas det blir minst lika bra som Until Dawn som jag tyckte var ett överraskande bra. Jag hade jäkligt kul med det spelet så klockren 4 av 5 i betyg fick det av mig.

FM-guru
F.d. Sisyr

Lite småintresserad av ancestors, annars verkar denna spelmånad inte vara något för mig.

Medlem

Hade velat sätta tänderna i Okinaki, Control och Astral Chain men eftersom Fire Emblem är så enormt och uppslukande så får jag vara glad om jag ens hinner färdigt med det innan September..


signatur

Jag är del av spelpodden GOTY - Årets spel
Lyssna gärna:
https://podcasters.spotify.com/pod/show/goty

Medlem

Man of Medan och Blair Witch blir det köpa av till Steam.
Life is Strange 2 ser riktigt vasst ut men jag måste ha alla episoder när jag köper på mig spelet. December verkar den sista episoden släppas så då smäller jag till.

Control ser bra ut också men jag är i valet o kvalet i hur jag ska göra med köpet. Vill ju ha spelet till Steam så jag har achievments o statistik m.m
Jag har ju ett EPiC konto nu men stör mig på bristen av funktioner. Achievments saknad speciellt. Steam versionen släpps ju om 1 år. Har ju även PlayStation 4 men då blir spelet minst 200:- dyrare och med sämre grafik. Aja, vi får se hur jag gör...


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

Mest mög enligt mig. Spelar Metro Exodus nu, ganska kul.

Medlem

Så skönt med så få intressanta spelsläpp för egen del! Vet knappt när nästa spel som intresserar mig släpps.

Medlem

Control och Blair witch är ju gjutna Blir nog lite black desert på ps4an med.
Sjysst månad! Perfekt när sommaren börjar gå mot sitt slut

1
Skriv svar