Obsidians sci-fi-rollspel The Outer Worlds släpps till Switch

Robot
Obsidians sci-fi-rollspel The Outer Worlds släpps till Switch
Testpilot / Ambassadör
Speedrunning

Kul när spel kommer till switchen direkt! Däremot så vill jag nog hellre spela detta på dator.


signatur

Testpilot | #FZ-ambassadör #Speedrunning & #Retro | Twitter
Stora Retrotråden - Stora Speedruntråden
Dator: i7-2600K | P8P67-Pro | R9 280x | 12GB DDR3
Konsoler: NES, SNES, N64, GCN, Wii, Wii U, Switch, Genesis, PS2, PS3, (PS4), Xbox 360, Xbox One S

Medlem

Synd dom hora ut sig till Epic, blir inget köp på länge.

Medlem

Som förut. Deras mål att bli största 3de part utgivaren.

Medlem
Skrivet av Freeman79a:

Som förut. Deras mål att bli största 3de part utgivaren.

Vilka? Private Division?

Inaktiv
Skrivet av Maysay:

Vilka? Private Division?

Tror hen menar Epic, men kan vi snälla försöka hålla oss till ämnet och inte spåra ur om EGS, bara en gång för att se hur det känns?

OnT: Oväntat och kul att det även släpps på Switchen, även om PC kommer bli den huvudsakliga platformen för mig vad det gäller detta spel. Två frågor som måste besvaras innan det blir ett Switchköp;
Är det tillräckligt roligt för att köpa två gånger?
Är prestandan tillräckligt bra på Switchversionen?

Medlem
Skrivet av anon_119148:

Tror hen menar Epic, men kan vi snälla försöka hålla oss till ämnet och inte spåra ur om EGS, bara en gång för att se hur det känns?

OnT: Oväntat och kul att det även släpps på Switchen, även om PC kommer bli den huvudsakliga platformen för mig vad det gäller detta spel. Två frågor som måste besvaras innan det blir ett Switchköp;
Är det tillräckligt roligt för att köpa två gånger?
Är prestandan tillräckligt bra på Switchversionen?

Epic? Det var de sista jag tänkte på (eftersom nyheten handlar om Nintendo Switch). Epic bryr jag mig inte om.

Jo, funderade på att kanske köpa det till Switchen när jag hörde nyheten. Men troligen blir det till PC eftersom det är ett FPS. Funderar också lite på prestandan. Spelet ser ju inte ut att vara super tungt grafiskt. Kanske fungerar bra?

1
Skriv svar