Io tar Hitman 2 till Sibirien och "ser fram emot Hitman 3", enligt ny Noclip-film

Robot
Io tar Hitman 2 till Sibirien och "ser fram emot Hitman 3", enligt ny Noclip-film

Nya Noclip-dokumentären hintar om Hitman 3.

#hitman-2, #io-interactive


Även om det syns i videon ska det väl tillägas att det är enbart en sniperbana


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Testpilot

Kollade videon och en sak jag reagerade på var att jämför man med att kolla på Telltale videon de gjorde.
När de skar ner på personal så var det inte alls så dramatiskt även om det aldrig är KUL att folk blir sparkade så jämför man så var ju folk hos Telltale typ tvungna att flytta eller ta vilket jobb som helst för att hanka sig fram. Här fick de 4 månaders betalt och de som fick gå hos IO sögs snabbt upp av Massive eller Unity mfl.

Medlem
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:

Även om det syns i videon ska det väl tillägas att det är enbart en sniperbana

Sniper banorna är ju dötrist :/

Medlem

Hitman: Contracts STDs


signatur

Gamla kära datorer som skräpar runt i huset: Gateway 2000 P5-90, Dell Optiplex GXPro, Compaq Deskpro 386, Compaq Deskpro EP 6400, Dell Dimension XPS B1000r, Fujitsu Siemens Scaleo 600 (Athlon XP 3000+) etc.

Medlem
Skrivet av Harakiri:

Kollade videon och en sak jag reagerade på var att jämför man med att kolla på Telltale videon de gjorde.
När de skar ner på personal så var det inte alls så dramatiskt även om det aldrig är KUL att folk blir sparkade så jämför man så var ju folk hos Telltale typ tvungna att flytta eller ta vilket jobb som helst för att hanka sig fram. Här fick de 4 månaders betalt och de som fick gå hos IO sögs snabbt upp av Massive eller Unity mfl.

Jupp, sen är väl tryggheten för individen en helt annan här än i USA också, men att sEnix var så generösa förvånade mig, japanar har ofta sjuka arbetsförhållanden.

Vet flera svenska företag som bland annat Toyota köpt upp, de förändras radikalt på några år och alla är livrädda för varandras chefer. Väldigt styrt på hirarki och man går aldrig förbi sin chef och pratar med chefens chef om ett problem osv.

De må vara effektiva men som sagt ofta på en sjuklig nivå. Man ska ju heller aldrig gå hem innan chefen går hem.

Medlem
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:

Även om det syns i videon ska det väl tillägas att det är enbart en sniperbana

Skrivet av Halvars90:

Sniper banorna är ju dötrist :/

Ja det hade var betydligt roligare att få ge sig in på banan istället för att ligga med snipergevär utanför kartan o pricka fiender. Jag vill bli intim med mina enemies. En skruvmejsel i halsen bakifrån är aldrig fel.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Testpilot
Skrivet av heady89:

Jupp, sen är väl tryggheten för individen en helt annan här än i USA också, men att sEnix var så generösa förvånade mig, japanar har ofta sjuka arbetsförhållanden.

Vet flera svenska företag som bland annat Toyota köpt upp, de förändras radikalt på några år och alla är livrädda för varandras chefer. Väldigt styrt på hirarki och man går aldrig förbi sin chef och pratar med chefens chef om ett problem osv.

De må vara effektiva men som sagt ofta på en sjuklig nivå. Man ska ju heller aldrig gå hem innan chefen går hem.

Jag har jobbat på flera multinationella företag och inget av dessa har haft större påverkan på den svenska delen även om högkvarteret varit utomlands.
Däremot är det andra arbetshirarkier i andra länder. Tyskar tex verkar vara väldigt styrda av närmaste chef och där gör man inget utan chefens okej vilket just nu driver oss till vansinne då det gör vårt jobb mycket långsammare. Vi har det betyligt mer avslappnat i Norden.

Jag har också egen erfarenhet av att jobba med Lettland och öststater som Polen och Tjeckien där de också har mera platt organisation vilket gör jobbet lättare. Att jobba med folk från Malaysia och Indien drev mig till vanvettets gräns för där sade man alltid ja. Även om det man bad om var omöjligt så fick man ett "okej" o sen gick tidsplanen och projektet åt skogen.

Men åter till arbetstryggheten , jag håller med i Norden har vi en bra trygghet. Minns då de drog ner på Personal på en av mina arbetsplatser. I den första större svängen så fick de som gick frivilligt 1 helt års betalt och efterkommande nerdragningar fick ett antal månader kompensation.
Flera omgångar har också arbetsplatser jag jobbat på gett ut mycket generösa pensionserbjudanden där de kunnat gå vid 63 års ålder och haft fullt betalt i flera år.

1
Skriv svar