Nya Blair Witch-trailern visar skräck och fyrbent gameplay

Robot
Nya Blair Witch-trailern visar skräck och fyrbent gameplay
Medlem

It's Dead Jim. (The Dog)

Ingen update heller om varför spelet togs ner från GOG (alla pre-orders vart avbokade), och varför man inte kan förboka spelet på steam
Inte att jag tycker att pre-ordering är en sak man ska göra.... men det gör mig orolig.

Epic Exclusive troligen


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem

Jag vill se Calle spela detta, stora feta hörlurar som man inte hör igenom och ett mörkt rum på FZ-kontoret. Jag kan sponsra med popcornen!

Medlem

Naaw... Schäfer <3 En trofast tysk vän!


signatur

"All those moments will be lost in time... like tears in rain. Time... to die." - Roy Batty

Ambassadör
Xbox

Blair Witch kommer direkt på release till Xbox Game Pass. Både på konsol och PC.


signatur

Jump in.

Medlem

Plottwist: Det är hunden som ligger bakom allt!


signatur

Videomupp

Medlem
Skrivet av Godofcheese:

It's Dead Jim. (The Dog)

Ingen update heller om varför spelet togs ner från GOG (alla pre-orders vart avbokade), och varför man inte kan förboka spelet på steam
Inte att jag tycker att pre-ordering är en sak man ska göra.... men det gör mig orolig.

Epic Exclusive troligen

Perkele i helvete om det är så. Vill ju ha achievments i spelet. EPiC är som den där fett irriterande blomflugan som man vill smasha men lyckas komma ifrån en, högt i taket.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Moderator | Testpilot
Skrivet av heady89:

Jag vill se Calle spela detta, stora feta hörlurar som man inte hör igenom och ett mörkt rum på FZ-kontoret. Jag kan sponsra med popcornen!

Kanske kan vara en stretch goal till årets uppesittarkväll @Carl Johansson-Sundelius:

Dock skulle jag tycka det hade varit kul om någon annan på red tog smällen någon gång, exempelvis @Joakim Bennet:


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

We're here, in the woods, oh yeah

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av uberpwnage2.0:

Kanske kan vara en stretch goal till årets uppesittarkväll @Carl Johansson-Sundelius:

Dock skulle jag tycka det hade varit kul om någon annan på red tog smällen någon gång, exempelvis @Joakim Bennet:

Haha!


signatur
Frilansare
1
Skriv svar