Mechwarrior 5 försenas till december, blir Epic-exklusivt

Robot
Mechwarrior 5 försenas till december, blir Epic-exklusivt
Medlem

Mercenaries 5: Mercenaries *fniss*

Redaktör
Ponny
Skrivet av robbis:

Mercenaries 5: Mercenaries *fniss*

*visslar*


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

Mer upprörd över försening än exklusiviteten. Fan vad jag hoppas på att spelet slår så Mechwarrior: Online kanske får en lite större spelarbas

Medlem
Skrivet av Renfis:

Mer upprörd över försening än exklusiviteten. Fan vad jag hoppas på att spelet slår så Mechwarrior: Online kanske får en lite större spelarbas

Samma här, men bristen på nyheter hade fått mig att förvänta mig det.

Geeks Gaming

Så länge jag får ett bra singleplayer mechwarrior så kvittar de vilken butik de kommer till eller om dom försenar de lite.

Medlem

Instämmer med ovanstående talare: att det kommer till Epic Store spelar mig ingen roll. Att det är försenat är trist, men huvudsaken är att det blir ett bra spel. Man har ju ingen brist på andra titlar att spela tills dess, så ingen fara med den saken.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Hoppas min laptop klarar spelet. Blir till att skaffa en ny joystick + throttle iaf. Min nuvarande som ligger i källaren sen år tillbaka är så gammal att den inte har usb-kontakter 🙃

Medlem

Då sket vi på det spelet. Backloggen är full nog som den är, så det gör inget.


signatur

I drank what?

Medlem

Aldrig spelat Mechwarrior, men eftersom andra i tråden verkar vara så jäkla taggade får jag kanske ta en titt.

Tråkigt med förseningar men om de känner att de behöver det så får man väl finna sig i det, anledning att vara orolig finns det nog inte såvida de inte skjuter upp det ytterligare.

Medlem

Väntar med att använda epic store hur som helst, tills/om man slutar med uppköpt exklusivitet. Händer det, stödjer jag gärna vad som då skulle vara ett mycket bra alternativ till andra aktörer på marknaden, istället för den nuvarande "ett steg framåt, två steg tillbaks"-taktik man för på Epic.

Medlem

Lyssnar ofta på Mechwarrior 2 musiken <3


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Tråkigt med förseningar men får jag ett bättre fungerande spel vid release så no sweat!

Medlem

Nah, vill ha Mech commander 3 istället.
De första två höll hög klass.

Medlem

Jaha, ännu ett spel som jag får vänta ett år på till innan det kommer till en tjänst som jag får välja.

C64
Medlem

Härligt och Epic !!

Medlem

Blir till att vänta ett år. Har nog att spela som det är.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem

Köper när det släpps på battle.net


signatur

min stora Nintendo64s mjöliga spelpinne
don't at me
Jag är inte Fejksson, hen blev bannad och heter nåt annat nu.

Medlem

Ett år försening, det var rejält kan jag nog säga :/


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Gen
Medlem
Skrivet av C64:

Härligt och Epic !!

Varför är det härligt med Epic?

C64
Medlem

@Gen:
För att jag har växt upp med Epic!

Medlem

Min dator är bajs. Men jag är sugen på att ,när jag väl uppdaterar , även skaffa joystick och VR, nästan bara för detta spel.

Medlem
Skrivet av C64:

@Gen:
För att jag har växt upp med Epic!

Ok... är allt du växt upp med härligt? Märklig anledning.


signatur

I drank what?

Medlem

@Mirage: Man har väl en tendens att komma ihåg det härliga från sin barndom före det dåliga, eller? Epic har en minst sagt bra historia värd att minnas: Jazz Jackrabbit, Unreal, Unreal Tournament ('99, 2003, 2004, 3), Gears of War-serien m.m.


signatur

Gamla kära datorer som skräpar runt i huset: Gateway 2000 P5-90, Dell Optiplex GXPro, Compaq Deskpro 386, Compaq Deskpro EP 6400, Dell Dimension XPS B1000r, Fujitsu Siemens Scaleo 600 (Athlon XP 3000+) etc.

Medlem

Bra att dom tar mera tid på sig för att kanske kunna släppa en produkt som utlovad, och inte enbart ett quick fix jobb med en hel drös med buggar och annat skoj. Vilket jag själv tycker och upplever med många spel släpp som vart under flera års tid. Finns ett fåtal som ej har vart fullt så trasiga.

1
Skriv svar