Ett litet smakprov av uppdaterade startsidan på Xbox One

Robot
Ett litet smakprov av uppdaterade startsidan på Xbox One

Fokus ligger på smidighet. Ska gå live i höst.

#microsoft, #xbox-game-studios, #xbox-one


Medlem

Bara av att titta på bilden så kan man se att det är mycket bättre design. Gillar verkligen inte den nuvarande designen som är väldigt jobbig att navigera i.

Medlem

Väldigt likt Playstation tycker jag


signatur

🖥 iMac M1
🎮 Xbox Series X | Sony XH90

Medlem
Skrivet av Thisistoby:

Väldigt likt Playstation tycker jag

Tycker det är bra personligen då PlayStation har den skönaste o smidigaste menysystemet. Sedan kanske det är bra med variation de emellan men personligen så gillar jag ändringen.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

Ser ju lika VÄRDELÖST ut som vanligt på Xbox One!

Tycker dom ska ta efter PS4 som har de snabbaste och enklaste menysystemet.
Annars får dom gärna ta tillbaka Xbox 360 menyerna, dom var ju klart bättre än Xbox One!

Medlem

Saknar fortfarande xbox360 designen. Då man kunde ha teman och sin karaktär i fokus. Sedan efter det blev det bara kladd. Men detta ser ok ut.

Ambassadör
Xbox

Det här ser ganska bra ut. Nu har jag visserligen inga större issues med dagens menysystem heller, upplever det inte som krångligt alls. Bra kan alltid bli bättre!


signatur

Jump in.

Medlem
Skrivet av xverminator:

Ser ju lika VÄRDELÖST ut som vanligt på Xbox One!

Tycker dom ska ta efter PS4 som har de snabbaste och enklaste menysystemet.
Annars får dom gärna ta tillbaka Xbox 360 menyerna, dom var ju klart bättre än Xbox One!

Jag vill påstå att det enklaste och smidigaste menysystemet finns på Switch. Avskalat, rent och rappt.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

De verkar gå mer åt PS4-hållet.

Ambassadör
Xbox
Skrivet av Margy:

De verkar gå mer åt PS4-hållet.

Japp, en inte helt dum idé. Credit where credit is due.


signatur

Jump in.

Medlem
Skrivet av xverminator:

Ser ju lika VÄRDELÖST ut som vanligt på Xbox One!

Tycker dom ska ta efter PS4 som har de snabbaste och enklaste menysystemet.
Annars får dom gärna ta tillbaka Xbox 360 menyerna, dom var ju klart bättre än Xbox One!

Föredrog också Xbox 360 (förutom segheten i systemet) tog ett tag innan jag började gilla menyerna på one nu har jag inga problem med dom dock. Men använder bara min xbox one till spel/youtube/vlc/netflix.

Medlem

Kan man inte ändra så att man bara ser det man använder? Jag kommer aldrig använda Xbox Game Pass, Mixer, eller Xbox Community.

Medlem

Igen? Vad var det för fel på denna den här gången? Ja ja. Ser ut som Playstation's. Kan vi nu få nån ny AAA spel utannonsering. Senast ny var 2015.

1
Skriv svar