Från 32 till 64 – ladda upp dubbelt så många Super Mario Maker 2-banor

Robot
Från 32 till 64 – ladda upp dubbelt så många Super Mario Maker 2-banor
Fragtjuv

Längtar tills Switch Lite kommer. Då blir Mario Maker 2 det första jag skaffar för jag hoppas verkligen att det fungerar på Lite!(?)


signatur

Xbox Series X
Playstation 5
AMD Ryzen 7 7700 CPU
MSI GeForce RTX 4060Ti VENTUS 2X OC
Kingston M.2 NV2 PCIe 4.0 NVMe SSD 2TB

Medlem

@joelthor100 Kommer nog fungera prima på light, är väl ändå handhållet det gör sig bäst av vad jag har sett.


signatur

min stora Nintendo64s mjöliga spelpinne
don't at me
Jag är inte Fejksson, hen blev bannad och heter nåt annat nu.

Medlem
Skrivet av joelthor100:

Längtar tills Switch Lite kommer. Då blir Mario Maker 2 det första jag skaffar för jag hoppas verkligen att det fungerar på Lite!(?)

Varför skulle det inte funka? Samma konsol utan möjlighet att koppla till tvn bara. Alla spel fungerar på alla switch versioner. Dock så kommer ju flera spel grafiklagga på LITE i odockat.

Fragtjuv
Skrivet av robbis:

Varför skulle det inte funka? Samma konsol utan möjlighet att koppla till tvn bara. Alla spel fungerar på alla switch versioner. Dock så kommer ju flera spel grafiklagga på LITE i odockat.

Har inte läst på så mycket själv men fått det förklarat för mig att det inte var säkert att alla spel skulle fungera!

Men det lät ju väldigt bra.


signatur

Xbox Series X
Playstation 5
AMD Ryzen 7 7700 CPU
MSI GeForce RTX 4060Ti VENTUS 2X OC
Kingston M.2 NV2 PCIe 4.0 NVMe SSD 2TB

Medlem
Skrivet av joelthor100:

Har inte läst på så mycket själv men fått det förklarat för mig att det inte var säkert att alla spel skulle fungera!

Men det lät ju väldigt bra.

Bara spel som kräver Joy-cons fungerar inte på Lite. Enda spelet som jag kan komma på på rak arm är 1-2-Switch.

Fragtjuv
Skrivet av Bojkott:

Bara spel som kräver Joy-cons fungerar inte på Lite. Enda spelet som jag kan komma på på rak arm är 1-2-Switch.

Aha. Då är jag med!


signatur

Xbox Series X
Playstation 5
AMD Ryzen 7 7700 CPU
MSI GeForce RTX 4060Ti VENTUS 2X OC
Kingston M.2 NV2 PCIe 4.0 NVMe SSD 2TB

Medlem
Skrivet av robbis:

Varför skulle det inte funka? Samma konsol utan möjlighet att koppla till tvn bara. Alla spel fungerar på alla switch versioner. Dock så kommer ju flera spel grafiklagga på LITE i odockat.

Alla spel? Inte 1-2 switch men ah stort flest alla spel 99.99 procent iaf Bara jag som spelar dum

Medlem

Riktigt bra grej
MInskar mängden av sparfiler som jag kommer ha


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem

Kommer ta tid att fylla alla dom 64 med bra banor.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Kontot avslutas
Skrivet av Bojkott:

Bara spel som kräver Joy-cons fungerar inte på Lite. Enda spelet som jag kan komma på på rak arm är 1-2-Switch.

Men som jag har fått uppfattningen av så kommer alla spel fungera om man köper till Joy-Con handkontroller eftersom det ska gå att använda bredvid.


signatur

ゼルダの城

Kontot avslutas

Jag skulle också vilja se möjligheten till att göra världskartor. Då får jag bättre användning för extra liven som jag brukar gömma på vissa banor.


signatur

ゼルダの城

Moderator | Testpilot

Tråden är redan länkad, men tänkte jag kan göra det här också utifall någon missar

Kom in här och dela era banor!

https://www.fz.se/forum/trad/435555-super-mario-maker-2-trade...


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av ZeldasCastle:

Men som jag har fått uppfattningen av så kommer alla spel fungera om man köper till Joy-Con handkontroller eftersom det ska gå att använda bredvid.

Så är det mest troligt. Vore skumt om Lite inte ha stöd för separata Joy-cons. Dock är det ju något som man får köpa till.

Medlem
Skrivet av takaii:

Alla spel? Inte 1-2 switch men ah stort flest alla spel 99.99 procent iaf Bara jag som spelar dum

fast det funkar ju också, du kan använda lösa joycons

1
Skriv svar