Batman: Arkham Origins-utvecklare jobbar på något DC-relaterat

Robot
Batman: Arkham Origins-utvecklare jobbar på något DC-relaterat
Medlem

Origins är ju i särklass det svagaste Batman-spelet. Vi får se hur bra eller dåligt de lyckas med ett annat DC-spel. Skeptisk men intresserad....

Medlem

För min del var Origins det bästa. Men det kan ha inverkat att det var det första jag spelade i ordningen.

On topic: spännande!

Medlem

Förstår inte allt hat kring origins, tyckte att det var som dom övriga Arkham spelen.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Kul att det kommer nya Dreamcast-spel.

FM-guru
F.d. Sisyr

Varken Origins eller Knight kunde mäta sig med de två första titlarna i serien. Inte för att de behöver stå i skamvrån för det; det är bra spel, men de två första är smått fantastiska.

Medlem

Vad kul. Jag vill ha mer Batman. Det var länge sedan nu. Älskade Asylum, City och Knight. Origins har jag inte spelat ut. Endast lirat några timmar. Det är ok. Grafiken håller verkligen inte jämna steg med RockSteady's Batman rykare. Vill dock lira klart det när tid finns och speltorka frodas.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

läste något om batman metal eller något. alltså inte youtube variantem.
vette fan va det var för något dock.

1
Skriv svar