Death Stranding: Hideo Kojima struntade i Keanu Reeves-tips, ville ha Mads Mikkelsen

Robot
Death Stranding: Hideo Kojima struntade i Keanu Reeves-tips, ville ha Mads Mikkelsen

Also: en första titt på Death Strandings två omslag.

#death-stranding, #hideo-kojima, #keanu-reeves, #mads-mikkelsen


Medlem

Fick han inga andra förslag än Keanu?


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

kanske det var bra. menar, att man inte ska trötta på se Keanu allt för mycket. tycker båda är bra. se Keanu ond person är svårt att föreställa sig.


signatur

Dyslexi. Så min stavning och grammatik är dålig.. Hoppas ni förstår vad jag säger ändå.

Medlem

Mads är en bättre skådespelare och verkar passa bättre i denna roll så det var ett klokt beslut

Medlem
Skrivet av Blessus:

kanske det var bra. menar, att man inte ska trötta på se Keanu allt för mycket. tycker båda är bra. se Keanu ond person är svårt att föreställa sig.

"Man of Tai Chi" från 2013 kan du se om du vill ha en ond Keanu Reeves

Medlem
Skrivet av DAoG:

"Man of Tai Chi" från 2013 kan du se om du vill ha en ond Keanu Reeves

Jo men att se honom som ond är inte vanligt. med det sagt så menade jag inte att han inte har spelat ond person i film eller spel för den delen. Dessutom är Mads
väldigt bra skådis och speciellt i spel världen!


signatur

Dyslexi. Så min stavning och grammatik är dålig.. Hoppas ni förstår vad jag säger ändå.

Medlem
Skrivet av Blessus:

Jo men att se honom som ond är inte vanligt. med det sagt så menade jag inte att han inte har spelat ond person i film eller spel för den delen. Dessutom är Mads
väldigt bra skådis och speciellt i spel världen!

Hur vet du att han är ond? Det enda man har fått se av spelet är fortfarande massa trailers och knappt nån ingame. Eller har jag missat nått?

Medlem

@Hexon: "He (Kojima) also shared that the character played by Mads Mikkelsen in the second trailer is Death Stranding's antagonist." Länk

Medlem
Skrivet av Fururi:

@Hexon: "He (Kojima) also shared that the character played by Mads Mikkelsen in the second trailer is Death Stranding's antagonist." Länk

Antagonist behöver inte vara ond

Medlem
Skrivet av DrDoom:

Antagonist behöver inte vara ond

Username checks out.

Medlem
Skrivet av Fururi:

@Hexon: "He (Kojima) also shared that the character played by Mads Mikkelsen in the second trailer is Death Stranding's antagonist." Länk

Fast vid det laget så borde alla veta hur lurig Mr Kojima är och gillar och förvirra sina fans. Så vet inte om man ska tro på allt han ”säger ”

Medlem
Skrivet av Fururi:

"He (Kojima) also shared that the character played by Mads Mikkelsen in the second trailer is Death Stranding's antagonist." Länk

Vi snackar om Kojima.

Mannen som presenterade Phantom Pain som ett svenskt spel av utvecklaren Moby Dick och skickade en skådespelare med bandage över huvudet för att ge intervjuer.

Han skickade ut P.T och ingen visste att det rörde sig om Silent Hills av Kojima förrän någon klarade det.

Han blev intervjuad - med en Death Stranding-tröja på sig - innan Sonys E3-konferens 2016 och sade att inte hade något nytt att visa.

Medlem
Skrivet av Margy:

Vi snackar om Kojima.

Mannen som presenterade Phantom Pain som ett svenskt spel av utvecklaren Moby Dick och skickade en skådespelare med bandage över huvudet för att ge intervjuer.

Han skickade ut P.T och ingen visste att det rörde sig om Silent Hills av Kojima förrän någon klarade det.

Han blev intervjuad - med en Death Stranding-tröja på sig - innan Sonys E3-konferens 2016 och sade att inte hade något nytt att visa.

I rest my case. Det är lite det jag menar. Han älskar och trolla med oss, och egentligen så vet vi ingenting om DS.

Medlem

Tråkiga omslag.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Vileoxe:

Tråkiga omslag.

Verkligen. Vilken bom på ett så snyggt spel i övrigt.

//LD

Bättre?

Medlem

Hade ju hellre haft den här bilden som omslag

1
Skriv svar