Path of Titans är ett dinosaurie-MMO som nått sitt mål på Indiegogo

Robot
Path of Titans är ett dinosaurie-MMO som nått sitt mål på Indiegogo

Traska runt i en förhistorisk värld som en rad olika dinosaurier jag inte kan stava till.

#Alderon-games, #MMO, #Path-of-titans, #dinosaurier


Medlem

Det är snyggt och ser intressant ut för ett singleplayer spel, men vad ska man göra i ett mmo? Överlevnad, tugga blad eller jaga andra dinosaurer. Jag är skeptisk, men blir gärna överraskad.

Medlem

Det såg inget vidare ut rent grafiskt, och det andra verkar ännu sämre...


signatur

Kunskapsförmedlare.

Medlem

Roligt gameplay är viktigast, och det här verkar innehålla noll

Medlem

Coolt! Det här ska jag spela med min fyraåring, som älskar dinosaurier

Medlem
Skrivet av Birchoff:

Roligt gameplay är viktigast, och det här verkar innehålla noll

Struntprat, jag såg ju tydligt vid 2:28 att man kunde hoppa över en sten.

Medlem
Skrivet av Ender:

Struntprat, jag såg ju tydligt vid 2:28 att man kunde hoppa över en sten.

Kan inte argumentera mot det!

Skribent
Skrivet av Ender:

Struntprat, jag såg ju tydligt vid 2:28 att man kunde hoppa över en sten.

Det är dock oklart om stenhoppning kommer finnas med vid release eller om det bara är ett stretch goal.

Medlem
Skrivet av Jonny Myrén:

Det är dock oklart om stenhoppning kommer finnas med vid release eller om det bara är ett stretch goal.

Kanske bara piffat inför E3

Medlem

Indieskräp som lär ha problem att hitta 10 aktiva spelare en månad efter release.

Inaktiv

Dinosauruer = Bästa djuren
MMO = Bästa spelformen

Path of Titans lär med andra ord bli Bästa spelet !? 😉

Medlem
Skrivet av lampis:

Det såg inget vidare ut rent grafiskt, och det andra verkar ännu sämre...

Inte? Jag tyckte det var rätt snyggt faktiskt..innehållet är en annan sak.. men va fan..det är dinos ju!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Ankh:

Inte? Jag tyckte det var rätt snyggt faktiskt..innehållet är en annan sak.. men va fan..det är dinos ju!

Jag tycker att det ser väldigt last-gen ut. Visst, det är fortfarande i tidig beta, men varken texturer, modeller, animationer eller effekter ser speciellt bra ut enligt mig.


signatur

Kunskapsförmedlare.

Medlem

Blev riktigt sugen.......

Medlem

Hmm, MMO, Crossplay med mobiler, med mod-stöd?
De tre orden går inte riktigt ihop i min värld. Det är ju en VÄLDIGT liten budget för att göra ett riktigt MMO också, så...

Men vad fasen, jag hyllar alla som vågar göra något som är lite annorlunda, så.. You go girls!

Medlem

Nu så några år senare så spelar jsg detta på min xbox. Det är snyggt. Moddade kartor är grymma. Spelet höll alltså. Eftersom det är släppt på konsoler också.

1
Skriv svar