Första trailern för Netflix The Witcher har släppts

Robot
Första trailern för Netflix The Witcher har släppts

Monster, kaos, alver och en jättespindel.

#Netflix, #TV-serier, #The-Witcher


Medlem

Såg ju inte helt dåligt ut ändå.
De har ju fixat till valpen

Skribent
Skrivet av Haddock:

Såg ju inte helt dåligt ut ändå.
De har ju fixat till valpen

Jag blev helt klart positivt överraskad.

Umi
Medlem

Ser intressant ut

Medlem

Teaser* !!
Mycket viktigt!

Detta är det enda som jag kommer att se, videoväg, när det kommer till Witcher, så resten får ses i serien istället!


signatur

Halo kompis!

Geeks Gaming

Welp, spika upp mig på honungskoppen och kalla mig för farmor. Det kanske inte blir så illa ändå? Vågar man hoppas? 🤔😁

Medlem

Tyckte det såg ganska generiskt ut men kommer ge det en chans i alla fall.

Medlem

Kommer se serien, men hypen dog lite tyvärr. Kan inte sätta fingret på det riktigt, men den trailern känns lite.. Sisådär.

Medlem

@NordhNet:

Det är nästan så att jag vill slå vad där rå lök är inblandad om serien blir bra eller inte...
Men jag avstår


signatur

Halo kompis!

Medlem

alltså allvarligt talat, hur man kan bli hypad av en sånhär trailer är förbluffande - det "ser" ju ganska bra ut, och Henry Cavill kan säkert funka, man kan ju inte låta bli gilla hans engagemang för rollen - men trailern isig är ju otroligt dålig - vilken cutscene som helst från spelet är mer smakfull och välregisserad

Medlem

Haha. Min första tanke var att den kändes lite lågbudget ...sen insåg jag att jag jämförde med senare säsongerna av Game of Thrones.

Hoppas story, stämning, skådespeleri,svärdstrider och specialeffekter håller hyffsat iaf

Medlem

Tycker varken Ciri eller Yennefer får fram samma karisma som.. i spelen. Men kan ju bli bättre när man får lära känna dem.
Cavill kan nog axla rollen som Geralt hyggligt.

Medlem

Kan aldrig leva upp till allas förväntningar, men tycker att Cavill kanske funkar iallafall.


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Medlem

Ser katastrofalt ut. Trailer från CDred är ju 100 gånger bättre.
https://www.youtube.com/watch?v=xt_65k-gv1U
Kommer nog inte se netflix serien

Hur kan man mislyckas så varje gång från netflix. Det är ju nästan bara skit på den kanalen.

Medlem

Vet inte vilket brainfilter jag vill använda.
Jag vet att jag är inte så lite påverkad av CDPRs version som många andra. Har inte läst böckerna. Det här bygger på böckerna...
Det här är andras kreatörers bild av samma universum och jag vet faktiskt inte vilken version som är mest lorevänlig.

...men jag gillart!
Tror detaljer i karaktärerna mm. kommer automatiskt förbises om storyn är bra.

Det är mer likt Witcher spelen än vad Commander Keen är likt Commander Keen. 😂

eld
Medlem

När tusentals skrynkliga pungar springer mot dig.

skämtosido, ser helt okej ut.

Medlem

Ser fram emot detta. Såg bra ut. Hypen kvarstår hos mig. Men älskar ju The Witcher serien

Medlem

spelen var tråkiga att spela men serien är i min smak!

Medlem

Ser intressant ut, men förhoppningsvis är det mer fokus på VS monster än VS människor.
Vi behöver inte en GoT kopia.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Hmm... Själv kom jag mest att tänka på Xena, Hercules och liknande. från 90-talet... fast med lite mer avancerad grafik. Hoppas jag har fel och att NF faktiskt gör något bra av detta.

Men men, kommer inte hypa upp mig inför denna, den skulle ändå inte lyckas fylla mina förhoppningar. Bättre att kolla med låga och förhoppningsvis bli positivt överraskad ^^

Ser bra ut och förhoppningsvis hjälper det CDPR att sälja ännu fler ex av TW3.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Inaktiv

Geralt (Cavill) pratar åtminstone inte som Batman i denna trailer, alltid något.
Geralts röst i Witcher 3 ledde inte till någonting annat än extrem cringe.

Geeks Gaming
Skrivet av Bussovic:

@NordhNet:

Det är nästan så att jag vill slå vad där rå lök är inblandad om serien blir bra eller inte...
Men jag avstår

Jooo kom igen nu!! 😁

Medlem

Vi är utan tvekan inne i den absolut sämsta, mest värdelösa eran i Hollywoods historia. Så även om trailern såg okej ut så känns det som att det kommer bli skit. Jag hoppas jag har fel, men trenden säger mig att jag inte har det.

Medlem
Skrivet av KaptenKompis:

Vi är utan tvekan inne i den absolut sämsta, mest värdelösa eran i Hollywoods historia. Så även om trailern såg okej ut så känns det som att det kommer bli skit. Jag hoppas jag har fel, men trenden säger mig att jag inte har det.

Behöver du en kram?


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Kiario:

Ser katastrofalt ut. Trailer från CDred är ju 100 gånger bättre.
https://www.youtube.com/watch?v=xt_65k-gv1U
Kommer nog inte se netflix serien

Hur kan man mislyckas så varje gång från netflix. Det är ju nästan bara skit på den kanalen.

Kanske den inte passar dig - men att kalla den katastrofal är en rejäl överdrift.
Netflix misslyckas definitivt inte varje gång. De har en hel del egenproducerat som faktiskt är magnefikt! (Belägringen av Jadoville bland annat...riktigt riktigt bra)


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

När teasers blir trailers och trailers blir hela filmer och hela filmer inte avslutas förrän dom är tre st.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

"Bestselling book series" - Typ 10 pers har läst boken, 10 miljoner har spelat spelen.

Nu vet jag inget om witcher alls, varken boken eller spelen, men vad är grejen med bruden och den bonkiga kinden, är det någon i spelen som ser ut sådär?


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av Hipshot:

"Bestselling book series" - Typ 10 pers har läst boken, 10 miljoner har spelat spelen.

Nu vet jag inget om witcher alls, varken boken eller spelen, men vad är grejen med bruden och den bonkiga kinden, är det någon i spelen som ser ut sådär?

Yennefer of Vengerberg föddes med puckelrygg och blev slagen som barn av båda sina föräldrar.

Medlem

Semester-Jocke:

Skriv svar