Haven är ett "JRPG" med fokus på kärlek och utforskning

Robot
Haven är ett "JRPG" med fokus på kärlek och utforskning

Och man får raketskor att utforska världen med.

#Haven, #the-game-bakers


Medlem

Aha, samma skapare som gjorde Furi. Har inte spelat det själv, men kollat diverse streams och det såg intressant ut och fått helt ok betyg. Vad jag däremot har gjort är att lyssna på musiken från Furi, riktigt bra. Får hoppas på ett trevligt OST från Haven om inte annat.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

Ser intressant ut. Lite nytänkande. Kul när det kommer spel som skiljer sig från mängden. Får hålla ett öga på detta.

Medlem

Såg rätt mysigt ut

Avstängd

Första spelet på länge som jag blev riktigt intresserad av att spela.

Gnällkuk

No Man's Sky meets Journey, The Anime DLC. Nej, jag vet inte. Furi som det pratades om innan är inte min typ av spel, men det var riktigt snyggt och musiken var toppklass. Däremot ställer jag mig väldigt tveksam till detta. Det ser ut som nedbantad Switch-grafik och gameplay såg otroligt trist ut, det är lite som man blandat tre saker man gillar utan att hitta någon tydlig identitet.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Ser väldigt mysigt och inbjudande ut. Är det co-op? Känns som en potentiell kioskvältare i mitt hushåll om man kan lira med tjejen på samma skärm

Skribent
Skrivet av Landelusen:

Ser väldigt mysigt och inbjudande ut. Är det co-op? Känns som en potentiell kioskvältare i mitt hushåll om man kan lira med tjejen på samma skärm

Yes, så kallad "couch co-op" är vad som gäller

Medlem

@Jonny Myrén: Tack för svaret!! Så sjukt najs

Skribent
Skrivet av Landelusen:

@Jonny Myrén: Tack för svaret!! Så sjukt najs

Ja, det ska helt klart bli spännande. Förhoppningsvis kan man tvinga med frugan, som annars inte spelar mycket

1
Skriv svar