Greedfall får releasedatum!

Robot
Greedfall får releasedatum!

Bound by Flame-skaparnas alternativa 1600-tal väntar på dig strax efter semestern.

#greedfall


Medlem

Ser fram emot det här spelet. Väntar på eran recension dock innan jag gör nåt.

Innan jag såg det långa gameplayet visste jag inte ens om att spelet fanns men fick så mycket witcher- och bloodbornevibbar att det inte gick att undvika att bli imponerad

Medlem

Kan bli ett köp, får se hur det ser ut med min backlog bara....


signatur

Man mår bra av Apple produkter!

Medlem

Överdramatisk musik med voiceovers ✓
Fade to black ✓
Hastiga klipp utan sammanhängande gameplay ✓
Generisk tredjeperson action ✓
Healthboxes, questmarkers etc ✓
Op "coola" tvådimonsionella karaktärer ✓
Massa customization med troligtvis minimalt djup i ✓

Settingen kunde ha varit intressant men allt här verkar så förbannat safe och "design by committee" att jag blir trött på det innan jag ens testat det. Kan och hoppas att jag har fel. Dock ser detta ut att bara vara ännu ett intetsägande soffpotatislir.

Medlem

Detta kan bli vilket som. Ser roligt ut men kan oxå falla helt platt. Väntar på första reviewsen och mera gameplay.

Medlem

Gillar settingen, att ta förflytta den historiska inspirationen i klassisk fantasy från medeltid till ~renässansen.

Hade fått för mig att det var ett MMO men jag har kanske förväxlat det med 'New World'.

Vet inte om jag vart superpeppad men det beror väl på utförandet hur bra det kan bli.. Känns lite Witcher 3/Dark Souls.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Tror det kan vara ganska jämförbart dragon age 3 med story och så, väldigt intressant!


signatur

Man mår bra av Apple produkter!

Medlem

Alltid kul med ny lore och inte bara fantasy enligt mall 1A. Hoppas det levererar!

Medlem

Jag gillar miljöerna och att det utspelas på 1600-talet, dock ser det ut att vara rätt liten spelstudio för ett spel av det formatet så jag håller nere förväntningarna.

Men jag hoppas de kan överraska. Så jag säger försiktigt optimistisk.

Medlem

Bara köpa direkt för man vet ju när det kommer till denna utvecklare att det kommer få minst sagt ljumna recensioner, detta är ett praktexempel på ett guilty pleasure spel.

1
Skriv svar