Apex Legends Season 2 mina ögon hänger som extra kulor.

Medlem
Apex Legends Season 2 mina ögon hänger som extra kulor.

Så boys & girls season 2 vad säger ni efter 2 veckor ?

Gillade Apex innan, men efter nya update med season 2 har spelet fått en ny nivå, Långa nätter trötta ögon gillar det här med daylies och weekly missions. Det är fortfarande grind men helt ärligt känns det inte lika jävligt längre, Season 1 var som pissa i motvind även om man vände på sig så nog fan vände vinden med.

Tycker generellt spelet fick sig en nice twist och ordentlig uppryckning, Länge sedan jag kände lite sådär man måste/vill spela, Fina med dessa spel är väl har man ont om tid kan man köra 1-2 games.

Downside då jag kör ranked man kan bli så lack på en del att det riskerar att gå åt en mus eller 2. Höll på en halv dag mellan silver II och I. Kan även känna om jag inte kör set group Communication är för dålig folk pingar knappt och pratar ännu mindre i headsetet. Finns en del bra, Men US players är nog den sämsta skiten extremt mycket GUNG HO! sen stendör dom och gnäller mer än mina barn gör på en lördag angående lördags godis.

Även något jag kan sakna lite iaf i Apex är lite mer gentleman stuket, Jag säger alltid Hi i början och thanks for the game när vi tagit oss the beautysleep 4 good.

Medlem

Absolut en förbättring i nästan alla kategorier. Kartan är mer intressant, vapnen mer balanserade och karaktärerna fungerar bättre. Respawn levererade verkligen.

Så klart fortfarande lite små saker som irriterar... saker som "Code: Leaf" varannan gång man klickar matchmaking, eller att vissa missions vill få en att få knockdowns på specifika platser. Man kan ju inte styra var folk kommer landa så det ställer till det en hel del. Det får också random spelare att hoppa solo till platser som de behöver knocksdowns på, vilket är en given konsekvens av att ha såna missions. Känns inte helt genomtänkt.

Överlag är season 2 en riktig homerun dock. Fortsätter det så här kommer jag nog spela Apex i många år framöver.

1
Skriv svar