Någon att hålla i handen? Man of Medan får två olika co-op-lägen

Robot
Någon att hålla i handen? Man of Medan får två olika co-op-lägen

Skräckfest i soffan eller rafflande online-co-op.

#man-of-medan, #supermassive-games, #the-dark-pictures


Medlem

Fan vad skoj det ser ut. Blir ett köp helt klart till Steam eller PlayStation 4.

Har inte lirat Until Dawn ännu men har velat göra det länge nu. Bra att jag blev påmind igen. Ska försöka hitta nåt billigt exemplar, helst fysiskt.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem
Skrivet av CARTMAN:

Fan vad skoj det ser ut. Blir ett köp helt klart till Steam eller PlayStation 4.

Har inte lirat Until Dawn ännu men har velat göra det länge nu. Bra att jag blev påmind igen. Ska försöka hitta nåt billigt exemplar, helst fysiskt.

150kr är det värt varje dag. Riktigt bra spel.
https://www.komplett.se/product/1113297/gaming/spel/spel-till...

Medlem

En av anledningarna att Until Dawn blev en "smyghit" var nog all positiv "word of mouth" från folk som just spelade det tillsammans.

Jag hoppas att Supermassive får chansen att göra en rejäl uppföljare och inte bara dessa mindre avstickare som kommit.

Medlem

Riktigt taggad på det här, ska absolut spelas co-op första varvet

1
Skriv svar