Dags att ge bort lite spelnycklar till bättre behövande. :D

Medlem
Skrivet av tedacious:

Shantae and the Pirate's Curse

Tar gärna om den finns kvar!

Tack!

Medlem

@tedacious: Hej! Force Unleashed: Ultimate Sith Edition, gärna om den är kvar (Om man får ta mer än ett tar jag gärna Force Unleashed 2 också, men givetvis OK med ett spel också!)


signatur

I drank what?

Medlem

@tedacious
Jag har inte skapat ett konto förrän jag såg denna tråden men jag tar gärna
Old Man's Journey om det är ok

@Saarela81 Fint initiativ!

Avstängd

Kollade just mitt Humble bundle för att se om jag också hade något att ge bort här men tyvärr har allt blivit redeemat.

Men stort tack till trådskaparen samt alla som bjudit ut sina extra nycklar.

Sanna mina ord... När jag får någon extra nyckel kommer jag att erbjuda dom här.

Återigen, tusen tack


signatur

MPMG - MultiPlatform MasterGamer

Medlem

@tedacious: Redan fått ett spel från trådskaparen om det spelar någon roll. Med det sagt så skulle det vara fint med Titan Souls (samt Dropsy om det inte är någon annan galen människa som tänker ge sig på det )

Tack på förhand!

Medlem

@tedacious: schysst! Skulle bli väldigt glad för Zombie army trilogy.

Medlem

@kaealy: Tar gärna Resident Evil Revelations

Tack på förhand!

Medlem

@tedacious:

Skulle inte bli superledsen om du har Valkyria Chronicles kvar och vill bli av med Spelade det på PS4, fantastiskt bra spel!

Medlem

@Renfis:
Tyvärr är det taget!

Uppdaterad lista (Personligen rekommenderar jag starkt Thomas was Alone om någon mot förmodan inte spelat det redan):

Fez
Starseed Pilgrim
Beatbuddy: Tale of the Guardians
Race the Sun
Volume
Lethal League
Saints Row IV
SanctuaryRPG: Black Edition
Cubemen
Cubemen 2
The Bridge
Penarium
Switchcars
Sentinels of the Multiverse
I am Bread
Knight Squad
Rusty Lake: Roots
Blackhole
Killing Floor 1+2
Ziggurat
Kingdom: New Lands
Kathy Rain
Flat Kingdom Paper's Cut Edition
Kona
Forged Battalion
Staxel
Figment
Ethereal
Battle Chef Brigade
We Were Here Too
Gremlins, Inc.
Immortal Redneck
Mega Man Legacy Edition
NeuroVoider
Purrfect Date
Steel Rats
She Remembered Caterpillars
Dandara
Absolver
Wandersong
Monster Prom
The Journey Down: Chapter Three
I'm not a Monster

Medlem
Skrivet av tedacious:

@Renfis:
Tyvärr är det taget!

Äsch då, har ju som sagt spelat det på PS4 innan, så bara bra om någon annan får en chans att prova det, förvånansvärt bra spel!

Medlem

@Renfis: Det finns på Game Pass till pc, ifall det är något du skulle vara intresserad av. Är själv lite sugen på att tanka ner det där, har hört mycket gott om det.

Medlem
Skrivet av tedacious:

Uppdaterad lista

Jag tar gärna Goat Simulater: GOATY, tackar!

Medlem

@tedacious Finding Paradise skulle jag bli glad för

Medlem
Skrivet av Ercarret:

@Renfis: Det finns på Game Pass till pc, ifall det är något du skulle vara intresserad av. Är själv lite sugen på att tanka ner det där, har hört mycket gott om det.

Tack för tipset! Har tänkt snegla på Game Pass ett tag nu, har bara inte fått arslet ur vagnen än

Medlem

@tedacious: Tar gärna The surge.

Medlem

Någon, ta Thomas was alone! Underbart pusselspel! Narrator i stil med The Stanley Parable.. Många fyndiga små pussel med små fysikelement. #dagenstips

Medlem
Skrivet av Xstioph:

Någon, ta Thomas was alone! Underbart pusselspel! Narrator i stil med The Stanley Parable.. Många fyndiga små pussel med små fysikelement. #dagenstips

Håller med blev väldigt positivt överraskad. En riktig pärla som säkert många missar.

Medlem

Jag tycker om pusselspel och vore supertacksam för Thomas Was Alone!


signatur

I'm like you, I have no name.

Tar gärna Minit om det inte är taget och ska gå igenom och kolla om jag själv har några koder som ligger och skräpar som nån annan kan få glädje av.

Och jag instämmer i hyllningskören till Thomas Was Alone. Som trots, eller kanske t.o.m tack vare sin otroligt simpla framtoning, är väldigt effektiv i budskapet det vill framföra. Inget dödkött och förvånansvärt träffsäkert. Om man (Mike Bithell) lyckas förmedla både humor, sorg och utanförskap med ett par pixliga block är man rätt skarp på det man gör.

Inaktiv
Skrivet av CatacularCataclysm:

Tar gärna Minit om det inte är taget och ska gå igenom och kolla om jag själv har några koder som ligger och skräpar som nån annan kan få glädje av.

Och jag instämmer i hyllningskören till Thomas Was Alone. Som trots, eller kanske t.o.m tack vare sin otroligt simpla framtoning, är väldigt effektiv i budskapet det vill framföra. Inget dödkött och förvånansvärt träffsäkert. Om man (Mike Bithell) lyckas förmedla både humor, sorg och utanförskap med ett par pixliga block är man rätt skarp på det man gör.

Jag har spelat hans Subsurface Circular vilket var ganska coolt dialogspel samt följt honom på twitter ett bra tag nu. Skulle inte tacka nej till att ta en öl med honom.

Medlem

@tedacious: Tar gärna Mega man om detta finns kvar :)?

Medlem
Skrivet av tedacious:

Kul och bra tråd! Jag har en hel drös med nycklar från humblebundle jag inte kommer använda/redan äger.
Om någon skulle råka ha en XCOM 2 nyckel över hade jag blivit överlycklig, men förväntar mig dock inte det!

Kollar sällan forumet här, men skicka pm/citera mig så bör jag få en mailnotis.

Typ alla nycklar är till steam. Tror bara det är AC: Chronicles China som är Uplay. Stryker de som är tagna!
Helst av allt ger jag bort nycklarna till folk som av ekonomiska skäl inte kan skaffa dem själva, men kan inte kontrollera det såklart. Men känner du att du har råd, eller bara vill ha något spel "för att ha", tänk över och kanske låt någon annan claima det istället.

Fez
Starseed Pilgrim
Beatbuddy: Tale of the Guardians
Race the Sun
Volume
Lethal League
Saints Row IV
SanctuaryRPG: Black Edition
Valkyria Chronicles
Star Wars The Force Unleashed: Ultimate Sith Edition
Star Wars The Force Unleashed 2
Cubemen
Cubemen 2
Thomas was Alone
The Bridge
Titan Souls
Penarium
Dropsy
Broken Age
Switchcars
Shantae and the Pirate's Curse
Sentinels of the Multiverse
I am Bread
Victor Vran
Knight Squad
Rusty Lake: Roots
Blackhole
Call to Arms Full edition + Deluxe Edition Upgrade DLC
Killing Floor 1+2
Goat Simulater: GOATY
Kentucky Route Zero
Neon Drive
Ziggurat
Assassins Creed Chronicles China
Kingdom: New Lands
Kathy Rain
Flat Kingdom Paper's Cut Edition
The Surge
Kona
Forged Battalion
Zombei Night Terror
Tales of Berseria
Staxel
Figment
Ethereal
Darksiders 2: Deathinitive Edition
Battle Chef Brigade
We Were Here Too
Old Man's Journey
Gremlins, Inc.
Dungeons 3
Immortal Redneck
Mega Man Legacy Edition
NeuroVoider
Purrfect Date
Seven: The Days Long Gone
Zombie Army Trilogy
7 Days to Die
The Dwarves
Hard Reset Redux
Resident Evil Revelations
Steel Rats
She Remembered Caterpillars
MINIT
Dandara
Absolver
Wandersong
Monster Prom
The Journey Down: Chapter Three
I'm not a Monster
Finding Paradise
Do Not Feed the Monkeys

Wow det var mer oönskade spel/dubletter än jag kunnat ana. Iaf lär inte någonsin spela något av spelen i listan, säg till om någon önskar ett/flera!

Jag tar gärna dungeons 3 om det finns kvar

Medlem
Skrivet av tedacious:

@Renfis:
Tyvärr är det taget!

Uppdaterad lista (Personligen rekommenderar jag starkt Thomas was Alone om någon mot förmodan inte spelat det redan):

Fez
Starseed Pilgrim
Beatbuddy: Tale of the Guardians
Race the Sun
Volume
Lethal League
Saints Row IV
SanctuaryRPG: Black Edition
Cubemen
Cubemen 2
Thomas was Alone
The Bridge
Penarium
Switchcars
Sentinels of the Multiverse
I am Bread
Knight Squad
Rusty Lake: Roots
Blackhole
Killing Floor 1+2
Goat Simulater: GOATY
Ziggurat
Kingdom: New Lands
Kathy Rain
Flat Kingdom Paper's Cut Edition
The Surge
Kona
Forged Battalion
Zombei Night Terror
Staxel
Figment
Ethereal
Battle Chef Brigade
We Were Here Too
Gremlins, Inc.
Dungeons 3
Immortal Redneck
Mega Man Legacy Edition
NeuroVoider
Purrfect Date
Steel Rats
She Remembered Caterpillars
MINIT
Dandara
Absolver
Wandersong
Monster Prom
The Journey Down: Chapter Three
I'm not a Monster
Finding Paradise

Tar gärna Zombie Night Terror

Medlem

Instämmer i att Thomas Was Alone är ett bra spel, inte direkt svårt men dock väldigt underhållande. Kan rekommendera spelet om man inte är van vid pusselspel, det börjar enkelt men det blir en hel del svårare mot slutet. Intressant story med.

The Bridge är annars ett spel som även det börjar rätt så enkelt men mot slutet blir det rejält mycket svårare (fastnade länge på ett ett av de sista pusslen). När man klarat av det så får man även möjligheten att spela om det men den här gången är det med en viss tvist.

Medlem

Fick Thomas Was Alone-nyckeln av generösa tedacious igår och trots backloggen spelade jag samma dag, tycker det är lite av en självklarhet om man får ett spel som gåva. Är ett par timmar in och ja, det är verkligen som ni säger. Riktigt charmigt, aldrig trodde jag att rektangulära föremål kunde ha personligheter som underhöll en. Tyvärr finns det en större nackdel och den är att det är alltför, alltför lätt. Speciellt då det finns enorm potential i att göra svåra banor på denna pusselmekanism. Förhoppningsvis blir det mycket svårare sen som ovan skrev. Nöjd annars, tack för tipset allihopa!

Kollade upp utvecklarna till spelet och såg att de även hade gjort Volume, ett spel som typ liknar Metal Gear Solid VR Missions. Blev helt såld, lagt till det i min wishlist!


signatur

I'm like you, I have no name.

Testpilot
Skrivet av Dohman:

Fick Thomas Was Alone-nyckeln av generösa tedacious igår och trots backloggen spelade jag samma dag, tycker det är lite av en självklarhet om man får ett spel som gåva. Är ett par timmar in och ja, det är verkligen som ni säger. Riktigt charmigt, aldrig trodde jag att rektangulära föremål kunde ha personligheter som underhöll en. Tyvärr finns det en större nackdel och den är att det är alltför, alltför lätt. Speciellt då det finns enorm potential i att göra svåra banor på denna pusselmekanism. Förhoppningsvis blir det mycket svårare sen som ovan skrev. Nöjd annars, tack för tipset allihopa!

Kollade upp utvecklarna till spelet och såg att de även hade gjort Volume, ett spel som typ liknar Metal Gear Solid VR Missions. Blev helt såld, lagt till det i min wishlist!

Thomas Was Alone ett av få spel jag 100% det är rätt kul och jag som inte är mycket för platformsspel (förutom om det är Sonic!) tyckte svårighetsgraden var lagom.

Volume är riktigt bra med, påminner lite om MGS så det borde passa dig bra.

Medlem
Skrivet av Dohman:

Fick Thomas Was Alone-nyckeln av generösa tedacious igår och trots backloggen spelade jag samma dag, tycker det är lite av en självklarhet om man får ett spel som gåva. Är ett par timmar in och ja, det är verkligen som ni säger. Riktigt charmigt, aldrig trodde jag att rektangulära föremål kunde ha personligheter som underhöll en. Tyvärr finns det en större nackdel och den är att det är alltför, alltför lätt. Speciellt då det finns enorm potential i att göra svåra banor på denna pusselmekanism. Förhoppningsvis blir det mycket svårare sen som ovan skrev. Nöjd annars, tack för tipset allihopa!

Kollade upp utvecklarna till spelet och såg att de även hade gjort Volume, ett spel som typ liknar Metal Gear Solid VR Missions. Blev helt såld, lagt till det i min wishlist!

Kul att det föll i smaken, och roligt att någon nappade på det! Ett av få spel jag lyckats få min sambo att spela (spela igenom dessutom).

Medlem

@tedacious:
tar gärna volume om det finns kvar.

Releasehästryttare

@tedacious: Hade varit glad om jag fick Killing floor 1+2!

Releasehästryttare
Skriv svar