Carbot Animations skinnar om hela Starcraft

Robot
Carbot Animations skinnar om hela Starcraft

För en hundring kan du få slut på pylons i en helt ny stil.

#carbot-animations, #starcraft


Medlem

Älskar Carbots Heroes of the Storm videos, riktigt sköna.

Deras senaste HotS video var förjäkla skön med lite anime referenser. (blir ju förstås roligare om man spelat spelet ^^)


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Avstängd

VIKTIGT: Carbot Animations kör sista säsongen nu av "StarCrafts" som det heter. Han lovar att det har ett bättre slut på serien än Game of Thrones! (inget skämt)

Medlem

Jag vill lägga in meme'n när Frey säger "shut up and take my money", men jag vet inte hur man gör. Men ni får föreställa er.

Medlem
Skrivet av Fezk:

Älskar Carbots Heroes of the Storm videos, riktigt sköna.

Deras senaste HotS video var förjäkla skön med lite anime referenser. (blir ju förstås roligare om man spelat spelet ^^)

https://www.youtube.com/watch?v=2fjzkgV2r-8

Blir så sugen på hots igen, synd att jag har så många andra spel jag måste hinna med.

Medlem

Oh, läste om detta för länge sen att de skulle göra detta! Äntligen!


signatur

Man mår bra av Apple produkter!

Releasehästryttare
Skrivet av Whisp:

Jag vill lägga in meme'n när Frey säger "shut up and take my money", men jag vet inte hur man gör. Men ni får föreställa er.

Du har varit medlem på fz i 12 år, så kanske dags att lära sig?

https://i.kym-cdn.com/entries/icons/original/000/005/574/take...

Klistra in ovanför länk i mellan ][ och ta bort det mellanslag jag lagt in mellan [ och /

Spara och bam, magic!

[img][ /img]

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Whisp:

Blir så sugen på hots igen, synd att jag har så många andra spel jag måste hinna med.

Oh, kanske ska lira lite HOTS på lunchen idag....


signatur
Medlem

Han heter Fry😏

Skrivet av Whisp:

Jag vill lägga in meme'n när Frey säger "shut up and take my money", men jag vet inte hur man gör. Men ni får föreställa er.

Gnällkuk

Allltså... nä. Förtar ju hela känslan. Känns som man spelar ett flashspel från början av 2000-talet :/


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Not enough minerals!

Medlem
Skrivet av Athretil:

Han heter Fry😏

Usch, nu skäms jag rejält. Klart jag vet det. Jag skyller på autocorrect.

1
Skriv svar