Se de första 13 minuterna från Control

Robot
Se de första 13 minuterna från Control

Remedys atmosfäriska actionspel räknar ner till releasen!

#control, #remedy-entertainment


Atmosfären lockar. Det blir ett köp.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Vad fan röker dem på Remedy? Tycker dem spårar ut mer och mer med varje spel.


signatur

Medlem i Asgard, en svensk Star Citizen organisation.
https://robertsspaceindustries.com/orgs/ASGARD

Min referral code: STAR-92KM-Q67T, https://robertsspaceindustries.com/referral-program
Använd gärna när du skapar ditt konto. Relaterade frågor? Skicka gärna ett PM.

Medlem
Skrivet av Maddox:

Vad fan röker dem på Remedy? Tycker dem spårar ut mer och mer med varje spel.

Jadu, jag själv tycker inte om det alls faktiskt.
Max payne 1 förblir deras mästerverk.

FM-guru
F.d. Sisyr

Väldigt oväntat att höra Max Payne (eller ja, James McCaffrey alltså) snacka.

F.ö. oklart varför hon går som om hon håller i ett vapen även när hon är obeväpnad.

Medlem

Ser otroligt fint ut. Gillar både design och det tekniska genomförandet (som väl tyvärr rätt få kommer att få uppleva i praktiken med tanke på vilken monstermaskin som lär krävas).

Frågetecken för röstskådespeleriet som känns yxigt. Överlag känns ljudet inte alls i nivå med den visuella kvaliteten, men det kanske finns tid att slipa på mixen innan de släpper det.

Medlem

Det här klippet kändes ju som en walking simulator med lite prat och några korta mellansekvenser. Ja, jag vet att det var 13 första minuterna av spelet och de används väl för att bygga upp någon form av stämning med sitt långsamma tempo. Men taget ur sitt kontext var det ju gäspvarning...


signatur

GPU: RTX 3080
CPU: i7 13700k, 3.4GHz (OC 4,9GHz)
RAM: 64GB, DDR5
MB: Z790-F
OS: Windows 11.

Medlem

Av det man har sett så känns spelet väldigt tråkigt.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Inget för mig, såg sjukt tråkigt ut men kul för dom som gillar sånt här.

Medlem

Wait, är det här endast för konsol? Hittar det inte på Steam

Medlem

@KeyserSoze:

Även tvåan som var exakt i samma stil då tvåan fortsatte exakt där var ettan sluta då de hörde ihop. Men 3an var ju ett helt annat spel. Men tycker Remedy har tappat stinget efter Alan Wake för deras senaste var grisen i säcken och efter ha sett det här så kommer grisen fortfarande stanna kvar där inne.

Medlem
Skrivet av ForrestFox:

Wait, är det här endast för konsol? Hittar det inte på Steam

Det kommer till PC också
https://store.steampowered.com/app/870780/Control/

Medlem
Skrivet av submariner:

@KeyserSoze:

Även tvåan som var exakt i samma stil då tvåan fortsatte exakt där var ettan sluta då de hörde ihop. Men 3an var ju ett helt annat spel. Men tycker Remedy har tappat stinget efter Alan Wake för deras senaste var grisen i säcken och efter ha sett det här så kommer grisen fortfarande stanna kvar där inne.

Ja tvåan var grym, men där var det mest den teknologiska utvecklingen som imponerade mig. Med havoc fysiken osv. Tyckte inte storyn var alls lika bra som i första, tyckte till och med att storyn hade kunnat sluta där.

3an var bra också tycker jag. Även om det var annan stil så var det grym gameplay.
Första var speciell, alla comic cutsceenes var svinbra, storyn klockren hämnd historia.

Medlem

Ser skit ut. För varje spel de gör känns det som att Sami är mindre och mindre med när det kommer till story i deras spel.

Medlem

Ser riktigt bra ut. Ser fram emot release

1
Skriv svar