Min portabla spelkonsol med 7.9-tums skärm.

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:

Du skulle nog bara behövt mer reklam. Att FZ puffar din kickstarter hjälper en del men inte tillräckligt. Förbered forum-trådar för olika subreddits, Facebook-grupper och annat inför nästa försök.

Tack, jag har försökt det. Men det blir nog tyvärr inga fler försök efter denna.

Medlem
Skrivet av Pooslice:

Väldigt intressant produkt faktiskt. Men retro tror jag är lite av nischad marknad.
Personligen vill jag ha något lite annorunda. Kanske också är nischat, men när man inte är sugen att sitta framför datorn och spela. En bärbar streaming konsol.

Vill att den ska vara ungefär som din, men lite förändringar.
2 analoga spakar, såklart.
16:9 format på skärmen.

Har letat efter något som fyller detta behov, och det bästa jag funnit hittils är PS vita. Är lite förvånad att det inte släppts något för detta sedan PS vita.

Jaja, tack ändå.

Medlem

Sjukt cool idé. Personligen tror jag att retro communityn skulle nappa hårdare på att du skapar ramen för ett "diy" kit. Där du själv kan ploppa i din raspberry pi av egen önskad styrka med instruktioner. Mycket mer i andan av open source och ikea effekten på produkten. Dessutom skulle det då finnas en naturlig uppgraderingsväg när man går ifrån en pi3 till pi4 etc.

Det finns redan framgångsrika arkad maskiner baserade på detta koncept:
https://youtu.be/V6-QQ3b5Uow

Medlem

Namn:

Copyright InfringeMinator!

Med tanke på att du visar Sonic/Sega på visningsbilden.

Medlem
12
Skriv svar