Japp, det kommer ytterligare en Batman Arkham-samling utan Origins

Robot
Japp, det kommer ytterligare en Batman Arkham-samling utan Origins

Fortsätter låtsas som att Origins aldrig hände.

#WB-games, #batman-arkham-collection, #rocksteady-studios


Medlem

Den här trion är utav några av de bästa spel jag någonsin lirat.
Hoppas på att deras nästa projekt är ett Batman-spel, av många anledningar.

Medlem

Det är några av de bästa jag har spelat också. Men är Origins verkligen så dåligt? Jag hade rätt kul med det.


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Moderator | Testpilot

Origins är inte ens dåligt. Det enda problemet är att det är väldigt likt Arkham City i gameplay, men annars är story och cutscenes jäkligt intressanta.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Origins var ljusår från Rocksteadys trilogi.

Medlem
Skrivet av smuts:

Det är några av de bästa jag har spelat också. Men är Origins verkligen så dåligt? Jag hade rätt kul med det.

Mja, men det finns väl fortfarande game-breaking buggar som inte är fixade om jag inte minns helt fel.

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:

Origins är inte ens dåligt. Det enda problemet är att det är väldigt likt Arkham City i gameplay, men annars är story och cutscenes jäkligt intressanta.

Pc porten är hemsk, skitdålig performance.

Moderator | Testpilot
Skrivet av KeyserSoze:

Pc porten är hemsk, skitdålig performance.

Alltid funkat fint från vad jag sett. Du bland inte ihop det med Arkham Knight? Det spelet var ju så dåligt på PC att det togs bort från Steam-butiken.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Origins har ju inget med Arkham story att göra så varför skulle den vara med i en Arkham samling men mest troligt är det väl att Origins inte är under rocksteadys flagga så skulle väl säkert bli för mycket rättsligt gnabb för att det skulle vara värt besväret.

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:

Alltid funkat fint från vad jag sett. Du bland inte ihop det med Arkham Knight? Det spelet var ju så dåligt på PC att det togs bort från Steam-butiken.

Det var till och med så dåligt att jag fick hela serien som kompensation. Vilket jag med glädje tog emot. Hade bara de första spelen på PS3 innan.

Lägger bara till här att Arkham Knight sedan länge är mycket bättre optimerat än det en gång var när det släpptes


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Tyckte Origins var rejält kul, trots buggar. Arkham Knight var väl ok, men det saknades vettiga bossfighter.

Medlem
Skrivet av Blackwolfe:

Tyckte Origins var rejält kul, trots buggar. Arkham Knight var väl ok, men det saknades vettiga bossfighter.

Ja, Bossfighten mot Deathstroke i Origins var betydligt bättre än den mot Arkham Knight i Arkham Knight iaf.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Skrivet av Saarela81:

Origins har ju inget med Arkham story att göra så varför skulle den vara med i en Arkham samling men mest troligt är det väl att Origins inte är under rocksteadys flagga så skulle väl säkert bli för mycket rättsligt gnabb för att det skulle vara värt besväret.

Precis.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Detta kände jag inte till. Har Origins på min backlog. Är det lika bra som Asylum och City kommer det bli Knight med.


signatur

I'm like you, I have no name.

Medlem

Älskade Arkham serien. Hade gärna sett en ny Batman trilogi från Rocksteady! Spelar fortfarande Knight då och då, måste varvat det 3 ggr vid detta laget. Tröttnar liksom aldrig


signatur

I drank what?

Medlem

Överskattad trilogi. Arkham Asylum är det bästa i serien vilket känns konstigt eftersom det är det första i serien. Arkham City är överskattad (inte dåligt dock) och Arkham Knight var sämre än origins men fick trots det bättre mottagande. Hoppas Rocksteady kan leverera rejält med nästa spel.

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:

Alltid funkat fint från vad jag sett. Du bland inte ihop det med Arkham Knight? Det spelet var ju så dåligt på PC att det togs bort från Steam-butiken.

Arkham knight blev fixat, arkham origins har både jävulsk screentearing, 30 fps cutsceenes, gamebreaking buggar osv kvar och otroligt instabil prestanda på mitt 1070. Därför har jag inte spelat igenom det.

Moderator | Testpilot
Skrivet av KeyserSoze:

Arkham knight blev fixat, arkham origins har både jävulsk screentearing, 30 fps cutsceenes, gamebreaking buggar osv kvar och otroligt instabil prestanda på mitt 1070. Därför har jag inte spelat igenom det.

Tråkigt! Har funkat fint för mig sedan release.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

1
Skriv svar