Dags att ge bort lite spelnycklar till bättre behövande. :D

Medlem

Hej! Tar gärna Spec Ops: The Line
Tack på förhand!

Medlem

Tar gärna tombraider om det finns kvar


signatur

Robert Bond www.bondmaster.tk
gratis spel från 3drealms: ftp.3drealms.com

Medlem

Tar gärna Tomb raider om det finns kvar:)

Medlem

Hur kommer det sig att folk sitter på en sån massa oanvända nycklar? Jag löser alltid in mina från t.ex. Humble Bundle och sen aldrig spelar spelet.

Edit: Ah, ser nu att det var från just Humble Bundle

Medlem
Skrivet av russinkungen:

Hur kommer det sig att folk sitter på en sån massa oanvända nycklar? Jag löser alltid in mina från t.ex. Humble Bundle och sen aldrig spelar spelet.

Edit: Ah, ser nu att det var från just Humble Bundle

Man använder inte nycklarna man har. Du kan inte utgå från dig själv.

Medlem

Tar gärna ett ex av Guacamelee 😁 kanske mina grabbar kommer gilla 👍

Medlem

Tomb raider hade varit himla trevligt.

Medlem

Tråden visar att det fortfarande finns människor som delar med sig till andra. Sällan man ser sånt numera.


signatur

XBL:Sito Stargazer
PSN:Hicksmarine

Medlem

Väldigt trevligt initiativ av Saarela81. Kan bara stämma in i berömmet.

Skall kolla genom mina samlingar om jag kan bidra med något.

Men jag skulle bli väldigt glad för en länk till "Remember Me"

Glad sommar till alla och spela lugnt.

Inaktiv
Skrivet av Saarela81:

Nu hade han ju bara missat att läsa raden med ett spel per person så det är ok.

Men man drog ju lite på smilbanden när man såg det ja.

Läst eller inte. Liiite "speciellt" att gama till sig allt man bara kan imo.

Men men... vi är alla olika

Skrivet av Sito:

Tråden visar att det fortfarande finns människor som delar med sig till andra. Sällan man ser sånt numera.

Fint initiativ helt klart!
Min fråga är dock hur kommer personer över så många nycklar? Jag har nog aldrig haft nycklar "liggandes" någonsin i min 23åriga pc-karriär 😅

Medlem

@anon_326725: Han skrev väl att han fick nycklar genom Humble Bundle? Aka han ger pengar till t.ex. någon välgörenhet och får spelnycklar som tack. Som han sedan antingen redan har eller inte kommer spela själv.

Dom flesta av oss registrerar väl dock nycklar man får även fast man aldrig kommer spela spelet i fråga hehe.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

Jag tar gärna ett ex. av Dark Souls II, om du har en nyckel kvar.

EDIT: Never mind, såg det var The Darkness II du hade, inte Dark Souls II. Gubben får nog gå till optikern snart...


signatur

Nerd 4 life, yo.

Medlem

Tar gärna vilken nyckel som helst som finns över, man kan aldrig få nog av spel!

Medlem

Tar gärna Gunpoint om det finns kvar.

Inaktiv
Skrivet av Fezk:

@SaltyApple: Han skrev väl att han fick nycklar genom Humble Bundle? Aka han ger pengar till t.ex. någon välgörenhet och får spelnycklar som tack. Som han sedan antingen redan har eller inte kommer spela själv.

Dom flesta av oss registrerar väl dock nycklar man får även fast man aldrig kommer spela spelet i fråga hehe.

Har ingen erfarenhet av humblebundle så det var inget som gav mig några ledtrådar tyvärr 😅

Men då vet jag. Riktigt gött hursomhelst med folk som delar med sig!

Medlem

För alla som undrar över överblivna nycklar. Personligen så har jag köpt otaliga Humble Bundles genom åren och med dom så följer ofta dubbletter ibland tripletter av spel som jag redan har. Ibland har man fått nycklar plus DRM-fritt och då ligger nycklarna oanvända. Känns meningslöst att lösa in en nyckel för något jag redan har aktiverat på Steam, bara för att förbruka nyckeln. Heller ser jag att någon annan får ta del av det.

Medlem

Trevligt initiativ
Tar gärna Sniper Elite om det finns kvar.

Medlem

Finns Sundered kvar så kniper jag det gärna. Väldigt schysst initiativ! 💕

Medlem

@Saarela81: Om du vill får du gärna ge en heads up på första sidan att det finns fler nycklar på sida 3.

Fint initiativ. Har tänkt göra samma jag också hur länge som helst, men inte tagit mig tid. Har också en drös med nycklar från Humble Bundle som bara ligger och skvalpar. Några spel som gått tidigare som fler har uttryckt intresse för finns också. Lägger in en brasklapp för att någon nyckel nog kan ha blivit redeemad tidigare, Humble Bundle har lyckats visa spel som jag redan lagt till som un-redeemed förut. Men majoriteten lär funka. Kollar av och uppdaterar i mån av tid, tryck gärna på "Svara" knappen eller skriv @Renfis så jag vet att det är min lista som efterfrågas:

7 Days to Die
911 Operator + Special Resources DLC
Aaero
American Truck Simulator
Bleed 2
Call of Duty: Blacks Ops 4
Darksiders II: Deathinitive Edition
Dead Island Definitive Edition
Dead Rising 2
Dungeons 3
Earth Defense Force 4.1 + en massa DLC
Fight'N Rage
Full Metal Furies
Hollow Knight
Immortal Redneck
Northgard
Paradigm
Project CARS 2
Resident Evil 5 Gold Edition
Rock of Ages II: Bigger and Boulder
Shadow Tactis: Blades of the Shogun
Sleeping Dogs: Definitive Edition
Sniper Elite
Sniper Elite V2
Steel Rats
Tannenberg
Torment: Tides of Numenera

Medlem

@Renfis: Tar gärna Project CARS 2 om det är möjligt?

Medlem

@Renfis: Tar gärna Black ops 4 om det finns kvar. Kan ge dig en "Cities: Skylines + After Dark DLC" key om du är intressarad, eller för att ge bort.

Dec
Medlem

@Renfis Jag tar gärna Sniper Elite.

Nyckeln har tagits emot och den fungerade på Steam!


signatur

Ryzen 9 5900X | RTX 3070 | 32GB

Medlem

Rackarns att Hellblade Senuas sacrifice redan var taget, det har jag kikat på länge!

Anyway... keep up the good work!

Medlem

@Ranfis: Jag tar gärna Torment: Tides of Numenera, finns på min önskelista.

Medlem

@Renfis 7 Days To Die skylle sitta som smör på färskpäran.

Medlem

Tar gärna The Darkness II! 1 nyckel räcker

Medlem

@Renfis:
Tar gärna Torment: Tides of Numenera om den finns kvar

Medlem

@Renfis
Jag tar gärna shadow tactis.😀

Medlem

@Renfis: tar gärna Northgard. Tack!:)

Medlem

Vad fint av er! Tar gärna Shadow Tactis: Blades of the Shogun om det finns kvar @renfis

Skriv svar