Låt oss köra en klassiker – vad spelar ni i helgen?

Robot
Låt oss köra en klassiker – vad spelar ni i helgen?

Spelhelg, eller rentav spelsemester?

#fz, #spelhelg


Medlem

Destiny 2, och en släng av Crash Team Racing Nitro-Fueled vid sidan. Tänkte ge Division 2 ett försök också, så vi får se.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Jag vill spela så mycket men det slutar alltid med att det ENDAST blir The Division 2!

Moderator | Testpilot

Ska nog mest bara spela Mario Maker och sedan kika Spider-man: Far From Home!


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Ska köra Last Remnant.🙂

Medlem

Vermintide 2.

Medlem

Tänkte spela rage 1, sen hoppar jag på 2:an


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Beat Saber! Är helt fast Ska försöka klå nått på expert+ för första gången


signatur

I want to play a game.

Medlem

Spel-semester den här helgen. Men började lira om Warhammer: Dawn of War 2 tidigare i veckan. Jäkla skoj lir😊


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem

Denna helgen blir det Dota 2, Underlords och kanske lite World of Warcraft!

Medlem

Främst återupptagna Diablo 3 samt nyligen upptäckta Dota: Underlords på plattan, tillsammans med några anda vanebildande skräpspel på den sistnämnde.

Medlem

Jag klarade Hitman 2 för andra gången för några timmar sedan. Tänkte köra Patient Zero kampanjen som jag har till Hitman 1 genom Hitman 2 legacy pack. Många nya achievments. 125 stycken totalt med Hitman 1 säsongen i Hitman 2.
Sedan håller jag på med A Plague Tale: Innocence som har fantastisk grafik. Problemet blir att jag stannar upp var 4e meter i spelet och tar foton genom "photo mode".

Skrivet av magma:

Tänkte spela rage 1, sen hoppar jag på 2:an

2an var en medioker besvikelse. Grym grafik och gunplay men väldigt repetitivt och storyn är skrattretande 5-6 timmar lån... kort..
Avalanche Studios är en fantastiskt medioker spelutvecklare tyvärr. Aldrig något som är riktigt bra utan de ligger där nere vid det jämna strecket medel..


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

Här blir det Bloodstained på PS4 och lite öl

Medlem

Skaffade nyss Switch, så lite CTR-racing medan jag väntar på Super Mario Odyssey! Blir också Rainbow Six Siege på PC Oooh, Astroneer också! Xbox game pass var ju bara 10kr så varför inte?

Backloggens befriare

Detroit: Become Human och Diablo 2: Lord of Destruction!


signatur

Ad hoc addendum

Medlem
Skrivet av OddGreen:

Skaffade nyss Switch, så lite CTR-racing medan jag väntar på Super Mario Odyssey! Blir också Rainbow Six Siege på PC Oooh, Astroneer också! Xbox game pass var ju bara 10kr så varför inte?

Ska också köpa switch


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Apex Legend & Assassins Creed Origins

Medlem

FFXIV Shadowbringers!

Gen
Medlem

Ska försöka varva Bloodstained : Ritual of the Night men lär klämma in en liten Division 2 någonstans. Allt detta ackompanjeras till en smaskig bärs.

Medlem

Blir tft league of legends. Gillar nya speläget de lagt in.

Medlem
Skrivet av kjell_leo:

Beat Saber! Är helt fast Ska försöka klå nått på expert+ för första gången

Lycka till.
Finns nån låt jag klarar utan No fail på expert men expert+ känns omöjligt

On topic om det blir spelande i helgen blir det shakedown Hawaii till Switch


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av CARTMAN:

Jag klarade Hitman 2 för andra gången för några timmar sedan. Tänkte köra Patient Zero kampanjen som jag har till Hitman 1 genom Hitman 2 legacy pack. Många nya achievments. 125 stycken totalt med Hitman 1 säsongen i Hitman 2.
Sedan håller jag på med A Plague Tale: Innocence som har fantastisk grafik. Problemet blir att jag stannar upp var 4e meter i spelet och tar foton genom "photo mode".

2an var en medioker besvikelse. Grym grafik och gunplay men väldigt repetitivt och storyn är skrattretande 5-6 timmar lån... kort..
Avalanche Studios är en fantastiskt medioker spelutvecklare tyvärr. Aldrig något som är riktigt bra utan de ligger där nere vid det jämna strecket medel..

Fick 2:an så billigt att det var svårt att motstå. Sen är jag en sån där jobbig typ som måste ha allt som id software varit inblandad i...


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

A plague Tale


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Ambassadör
Xbox

Lite indie-helg så Inside och What Remains of Edith Finch men också sparka igång Assassin's Creed-grinden igen med AC:Black Flag som står på tur.


signatur

Jump in.

Medlem

Ancestors Legacy och kanske lite Total War: Attila. Lär väl sluta med mest CS som vanligt dock.

Medlem

Hittade nyss tillbaka till the Wicher 3, så full rulle i Hearts of Stone nu. Förstår inte hur jag tänkte när jag tog paus för 2 år sedan, helt fast nu!


signatur

Switch OLED, PS4 slim, PS3, New 3DS XL, Wii, GC, N64, GBA & NES
PC: 5800X3D ■ 32GB■ RTX 3070 ■ 27"1440p@165 Hz

Körde just igenom Tornado Outbreak (xbox 360)

får snart bli
wolfenstein (2009) (xbox 360)

Medlem

Tänkte våga mig på Divinity: Original Sin, men har även Dishonored 2 och Prey som hägrar i Steam-biblioteket.

Medlem

Fått platinum i Dark Souls 1! Det svåra var inte fienderna, utan att komma ihåg allt man skulle göra, anteckningarna var som ett exceldokument i slutändan.

När jag kommer hem igen efter semestern blir det fixa platinum i Demon's Souls, Dark Souls 2 och 3, och Bloodborne. Sekiro var det första av Fromspelen jag tog platinum i.

Medlem

Mario Maker 2 för hela slanten. Har som mål att spela minst en eller två banor på story-mode varje gång jag startar det (för att klara det under juli) men det är så jäkla skoj att bygga så jag ”fuskar” hela tiden.

123
Skriv svar