Allra sista story-expansionen för Assassin’s Creed Odyssey släpps i juli

Robot
Allra sista story-expansionen för Assassin’s Creed Odyssey släpps i juli

Dags att börja spela för oss som ville ha hela paketet?

#assassins-creed-odyssey, #dlc, #final, #judgment-of-atlantis


Medlem

Game of the Year-versionen kommer bli mustig när den väl släpps.

Medlem

Jag som precis avslutade spelet (såhär långt) efter 193 h och satt och undrade när jag kan köra klart resten.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Man blir lite sugen, vilket jag inte varit på tidigare spel i serien, men finns tyvärringen tid för AC Odyssey nu. Men kanske på någon rea om nåt år.

Medlem

Börjat lira igen och är uppe i 75h med 55% klart utan ett ens rört något dlc ännu. AC blir bara större och större med varje spel.

Medlem
Skrivet av Nemezis:

Börjat lira igen och är uppe i 75h med 55% klart utan ett ens rört något dlc ännu. AC blir bara större och större med varje spel.

Ligger i liknande nivåer fast med 80h+ och under 50% avklarat. Riktigt bra spel men blir enformigt efter 80 timmar.
Älskar miljöerna och striderna i spelet.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

Började precis med Unity för att jag fick det gratis på Uplay för ett tag sen. Sugen på Odyssey och Origins, men blir på nån rea i framtiden

Medlem

Jag har fortfarande några trophies kvar i Origins så efter det blir det att köpa detta.

Medlem

Jag valde att vänta in att allt skulle vara släppt, så det här ser jag fram mot!


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem
Skrivet av robbis:

Jag har fortfarande några trophies kvar i Origins så efter det blir det att köpa detta.

Den man måste besöka alla platser på kartan för att få tycker jag var den tråkigaste. Finns så SJUKT många. Men skönt när det var klart


signatur

PSN: MrOakenborn

Dumt o vänta till nu när det tar typ 100 ish timmar att köra originalspelet


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem
Skrivet av Oakenborn:

Den man måste besöka alla platser på kartan för att få tycker jag var den tråkigaste. Finns så SJUKT många. Men skönt när det var klart

Jo det är ju ubisoft deluxe spel. Drygt som fan men när man väl gjort det och kan deleta det från ps4an är man nöjd

Gen
Medlem

35+ timmar och 27% - mindre än 1% i timmen och måste säga att det tar allt längre tid att levla upp.

Medlem
Skrivet av robbis:

Jo det är ju ubisoft deluxe spel. Drygt som fan men när man väl gjort det och kan deleta det från ps4an är man nöjd

Men har du tagit alla dlc-trophies?

Jag gick nyligen tillbaka till origins för att köra allt dlc. Det är ändå lite skillnad i gameplay. Den där skölden använde jag aldrig och försökte hela tiden göra 4-5 assassins i rad.. Men den abilityn saknas dessvärre i origins!

Nu har jag ivf 100% i Origins och ser fram emot detta dlc till Odyssey. De tidigare har varit riktigt trevliga

1
Skriv svar