Kvällssnack – Hur mycket har du spenderat på årets Steam Summer Sale?

Medlem

OVERCOOKED 1 och 2!


signatur

"It's no that I'm lazy. It's just that I don't care"

Medlem

Ca 200 kr för Amid Evil och Dusk, så inte allt för farligt.

Medlem
Skrivet av SilvaH:

OVERCOOKED 1 och 2!

det är gratis på EGS

Medlem
FM-guru
F.d. Sisyr

Kör rätt hårt med jobb under sommaren, så blir nog inga spelköp för min del. Håller fortfarande på med RDR 2 på den lilla fritid jag har...

Medlem

Det blev DayZ och South Park:FBH. Har efter x antal reor äntligen kommit till insikt att jag spelar ut endast en bråkdel av det jag fyndat. Vuxenpoäng ftw...


signatur

PSN: LupX - Got tea-bagged by me? Just following RoE for digital warfare

Medlem

Hade jag investerat de pengar jag lagt på spel, som jag ändå inte spelat, hade jag garanterat varit miljonär för länge sen... 0 kr denna REA. Investerar tills backloggen är rensad


signatur

CPU: Intel 12600K GPU: ASUS RTX 3080 TUF OC RAM: G.Skill 16GB DDR4 CL14 @ 3200Mhz
Moderkort:
TUF GAMING Z690-PLUS WIFI D4 Kylning: Noctua NH-U12A chromax.black Chassi: Fractal Design Meshify 2 - Light Tint PSU: ASUS ROG Strix 1000W 80+ Gold SSD1: Samsung 990 Pro 1TB SSD2: Samsung 980 Pro 500GB SSD3: Samsung 850 Pro 1TB Skärm: AOC Agon AG271QG 165Hz IPS G-Sync Cooled by Noctua

Medlem

150kr


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Refunda ett spel så plus 25 euro

Medlem

Ca 300 kr.


signatur

I'm like you, I have no name.

Medlem

0kr då jag gått över till epic och ps4 mest. Var nog 5 år sedan jag köpte något på steam. Sämsta storen ever.

Medlem
Skrivet av Yabba:

det är gratis på EGS

Overcooked 1 är gratis, inte 2an

Medlem

Över 10k.. 😐

Medlem
Skrivet av DAoG:

Refunda ett spel så plus 25 euro

0 blir det väl? Du köpte (-25) och sen refund (+25). Eller?

Medlem

Köpte Mutant Year Zero: Road to Eden för 250-ish?

Hann spela ett par timmar igår efter jobbet. Grymt bra faktiskt!

Medlem

Ingenting faktiskt, senaste spelet jag köpte var satisfactory, och det var ju ett par månader sen nu.

Medlem

Hade faktiskt inte varit inne och kollat ens fören denna artikeln påminde mig. Hittade inget heller, så 0 kr. Börjar jag bli för gammal för spel? Eller vänta nu, jag har ju redan 6000 spel på steam jag inte spelat, och 2643 spel på PS Plus jag inte installerat.

Kan de inte pausa reorna ett par decennium så man hinner ikapp.

// Småbarnsfar med en fru som hatar datorer och tv-spel mer än världshunger

KoP
Medlem
Gen
Medlem

23€ vilket blev tre spel:
Blood (One whole unit of)
Celeste
The Surge

Backloggens befriare

0kr!

Länge leve backloggen!


signatur

Ad hoc addendum

Medlem

Inte speciellt mycket alls, sparar till att fräscha upp utrustningen istället Börjar väl bli dags efter ~6 år.

Medlem

0kr. Spelar fortfarande they are billions och nyligen Dota Underlords.

Medlem

0:-
Köpta förra gången, men har inte spelat något av dem..
Känns onödigt att spendera bara för det är billigt.
Hellre köper jag ett spel till fullt pris om jag verkligen vill ha det, annars brukar jag vänta innan man inhandlar det, efter några patcher etc..

Håller på spela om BattlTech nu efter UrbanWarware DLC. Sen blir det att installera RoughTech modden för ännu mer spel tid.

0 kr undviker Steam så mycket som möjligt, ser dom mest som utsugare.

Medlem

Inte en krona, fattar ändå inte årets gimmick med rean och har redan allt av värde i backloggen..

Medlem

0kr, kör Epic rean numer Gabe har fått sin beskärda del...

Medlem

Köpte Far cry 5, Firewatch och What Remains of Edith Finch för 350kr sen var jag nöjd

Medlem

Blev Two Point Hospital för mig, inkl DLC. Typ 250:-


signatur

Fractal Design Define 7 | Asus ROG Strix B550-F Gaming | Ryzen 7 5800X3D | Dark Rock Pro 4 |16GB G Skill DDR4 @ 3200Mhz | Samsung 970 EVO Plus 1TB NVMe | Asus Rog Strix RTX 3080 OC | Corsair RM750X | AW3423DW

Nintendo Switch Oled TotK-edition | Playstation 5 SE | PSVR2 | LG OLED B9 65''

Medlem

Köpte Warhammer 40,000: Inquisitor för €24,99. Riktigt kul och värt det priset, inte fullpris...


signatur

I drank what?

Medlem

Blev faktiskt 0 kr denna gång, backlog och prenumerationstjänster har gjort att jag inte kände något köpsug.

123
Skriv svar