EA Originals ska tvätta bort EA:s "bad guy"-stämpel

Robot
EA Originals ska tvätta bort EA:s "bad guy"-stämpel
Releasehästryttare
Medlem

signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

"Oh. we want to appear to be nice."
"How about you do something nice then?"
"NO! MORE MICROTRANSACTIONS, WHIP THE DEVS, GUT THE CONSUMERS!"

EA kommer aldrig se bra ut och hur mycket de än ska försöka så bör alla påminnas om att de är och förblir skit.


signatur

"Bobby Kotick is like Darth Vader, once a human, now more machine..."

Medlem

Tycker de har släppt många bra spel.

Medlem

Om dom slutar att försöka göra varje spel till en pengar generator så kanske folk ändrar uppfattning om dom.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
  • Unravel - 2016

  • Fe - 2018

  • A way out - 2018

  • Unravel 2 - 2018

  • Sea of Solitude - 2019

5 spel på 4 år är väl i ärlighetensnamn inte särskilt imponerande. Dom visade ju inte heller upp något nytt under E3. Nej EA (som många andra stora utvecklare) är kreativt döda och jag kan inte minnas senaste gången jag var faktiskt intresserad av en av deras spel. EA borde pumpa ut intressanta och roliga spel men det gör dom inte. Och då pratar vi inte ens om allt trams dom håller på med.

Inaktiv
Skrivet av Maysay:

Tycker de har släppt många bra spel.

Det är väl inte poängen

Medlem

Överraskningsmekanik.

Tror inte jag behöver säga mer än så.

Medlem

EA har i många år hatats på grund av hur de gör sina affärer och hur de utformar spel.

Tips till EA:

Om ni vill ändra denna uppfattning......... ändra då ert beteende.

Att ni släpper 4 ok spel kommer inte polera er gyllende bajsstaty.

Medlem

Ett Svin alltid ett svin, de förväntar sig att alla ska glömma vilka unkna saker de gjort bara för det här? De kastar alltid lort på spelarna o hoppad på att få nåt positivt tillbaka

Medlem

Haha kul,kom du på det själv?


signatur

min stora Nintendo64s mjöliga spelpinne
don't at me
Jag är inte Fejksson, hen blev bannad och heter nåt annat nu.

Gnällkuk

Ingen klagar på dessa spel som nämnts, det är alla trasiga AAA-spel EA envist släpper år efter år efter år. Lite som att SL i Stockholm försöker ursäkta sin pissiga kommunaltrafik där kvalitén går ned, priset upp med att de minsann har superbra linjer som få åker och det är så få avgångar på ändå.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem
Skrivet av PastaPool:

Ett Svin alltid ett svin, de förväntar sig att alla ska glömma vilka unkna saker de gjort bara för det här? De kastar alltid lort på spelarna o hoppad på att få nåt positivt tillbaka

Man kan ändra sig också även om det inte är jättevanligt kanske. Jag och MicroSoft är levande bevis.

Jag tycker EA skulle våga göra riktiga AAA påkostade single player spel igen och inte GaaS titlar all the time. Nu kommer iofs Star Wars Jedi: Fallen Order som ju är SP. Men då det är Star Wars så vågar de satsa då det är hyfsat säkra kort. Bli en studio of the people again, EA.
Jag vill inte ha indie single player spel som är 1-2 timmar långt med simpel grafik. Inte bara iaf.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem
Skrivet av Maysay:

Tycker de har släppt många bra spel.

De har absolut släppt många bra spel utan tvekan, tyvärr så har dem också dödat fler bra spelserier än vad de släppt bra spel.

Medlem
Skrivet av Maysay:

Tycker de har släppt många bra spel.

Hitler byggde Autobahn. Det gjorde inte honom till en bra person.


signatur

I drank what?

Medlem

Låter mer att det är deras satsning på svenska spel.

Medlem
Godwins lag har åter inträffat
Skrivet av Mirage:

Hitler byggde Autobahn. Det gjorde inte honom till en bra person.

Medlem

Om folk bara slutade köpa Fifa, NHL, Madden varenda jävla år och ge fan i att betala för "Surprise Mechanics". Fins bara ett sätt för EA och sluta och det är visa missnöje med plårran.

1
Skriv svar