Switchen får 3 klassiska Resident Evil-titlar

Robot
Switchen får 3 klassiska Resident Evil-titlar
Medlem

Skulle vara kul om de kunde samla alla Resident Evil på Switch. Perfekt att ha serien bärbar!


signatur

Kompositör. Kika in mitt arbete på www.fredrikthrysoe.com

Medlem

Kommer de i fysisk utgåva också?


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

På samma sätt som de har uppdaterat kontrollen tycker jag att de borde lägga till en "item box" i Resident Evil 0.

Medlem
Skrivet av Shinsen:

På samma sätt som de har uppdaterat kontrollen tycker jag att de borde lägga till en "item box" i Resident Evil 0.

Man kan radera en karaktär i samma veva 😃

Medlem
Skrivet av Freakon:

Kommer de i fysisk utgåva också?

Köpte Resident Evil Origins Collection på Shop4Se, rätt dyrt men vill gärna ha det fysiskt i samlingen.

Medlem
Skrivet av ghosts:

Köpte Resident Evil Origins Collection på Shop4Se, rätt dyrt men vill gärna ha det fysiskt i samlingen.

Tack för tips. Upptäckte häromdagen att Playasia säljer en hel del digitala releaser som fysisk release. Exempelvis Guacamelee Collection med karta osv samt båda spelen och allt DLC. 369kr, bra pris. Köpte även en samling med Child of light och Valiant Heart för runt 300kr. Och sen lite annat smått och gott såsom samlingar med Shmups. Allt till Switch.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem
Skrivet av ghosts:

Köpte Resident Evil Origins Collection på Shop4Se, rätt dyrt men vill gärna ha det fysiskt i samlingen.

Bra sida du rekommenderar. Fri frakt i EU, eller 15 kr för express kontra runt 250kr från Playasia. Blev köp av Secret of mana collection, Hollow knight och Dead Cells. Samtliga till Switch.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem
Skrivet av Freakon:

Bra sida du rekommenderar. Fri frakt i EU, eller 15 kr för express kontra runt 250kr från Playasia. Blev köp av Secret of mana collection, Hollow knight och Dead Cells. Samtliga till Switch.

Nice Fick hem mitt RE Collection idag. Tyvärr kunde de likaväl döpt det till RE0 + DLC
Resident Evil Remake måste laddas hem digitalt med RE0 finns på kassetten.

1
Skriv svar