Skitspelet Pigeon Simulator avt(r)äckt

Robot
Skitspelet Pigeon Simulator avt(r)äckt

– Är det din tur att spela nu?
– Nej, det är du va.

#pigeon-simulator


Medlem

Badum-tss!


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Hur kan du tycka att det e helt orealistiskt att en duva slänger runt folk? Har du nån gång sett en duva misslyckas med det?


signatur

Är intelligent nog att förstå att göra en konsol till den objektiva vinnaren gör inte spelen bättre efter det.

1+1=2.. 8-3+2= 7.. 3-3x6+2= -13.
If two wrongs don't make a right, try three.

Redaktör
Skrivet av Snake Plissken:

Hur kan du tycka att det e helt orealistiskt att en duva slänger runt folk? Har du nån gång sett en duva misslyckas med det?

Hmm. Det har jag icke sett. Men min åsikt får stå kvar och så flaggar vi texten bedruvlig.


signatur
Medlem

Snart finns det nog en daggmask simulator också eller myror.

eld
Medlem

så kallat youtube-bait, mer effektivt än lootlådor till barn!

Medlem

Såna här spel är roligare att se på än att själv spela. De kommer ju tjäna en hacka på uppmärksamheten, och jag lär absolut titta lite, men inte köpa.


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem
Skrivet av xverminator:

Snart finns det nog en daggmask simulator också eller myror.

Du är ett par årtionden efter.


signatur

I drank what?

Medlem
Skrivet av xverminator:

Snart finns det nog en daggmask simulator också eller myror.

"Ant Attack" hade jag till Spectrum på 80-talet, som var mycket roligt, i sin enkelhet.
Senare kom det ett myrsimulator-spel till pc, som jag sett en trailer på, men inte köpte.


signatur

autograph

Medlem

Jag är lite oroväckande sugen på det här spelet ...


signatur

Enthoo Evolv ATX | Asus ROG Strix Z370-H Gaming | Delid 8700K UV 1.100v | NH-D15 | 32GB DDR4 | NVME M2 960 500GB | AG271QG | Gigabyte 1080Ti | R1600T3 Edifier | Sony MDR-1A | Cerberus MK II
Corsair Gaming Sabre Optical | Windows 10 x64 Enterprise 1809 LTSC |

BurningMan på Discord | Gilla Inlägg som är bra!

1
Skriv svar