CD Projekt Red arbetar på tre cyberpunkrelaterade ”saker”*

Robot
CD Projekt Red arbetar på tre cyberpunkrelaterade ”saker”*

Får vi ett fristående multiplayerspel, eller blir det en expansion?

#cyberpunk-2077, #expansioner, #multiplay


Testpilot / Ambassadör
Speedrunning

Kortspel! 😝


signatur

Testpilot | #FZ-ambassadör #Speedrunning & #Retro | Twitter
Stora Retrotråden - Stora Speedruntråden
Dator: i7-2600K | P8P67-Pro | R9 280x | 12GB DDR3
Konsoler: NES, SNES, N64, GCN, Wii, Wii U, Switch, Genesis, PS2, PS3, (PS4), Xbox 360, Xbox One S

Medlem

Cyberpunk 2 Go, jaga animerade cyberpunkdummingar i mobilen!

Medlem

Ett riktigt välarbetat mmo i cyberpunk världen hade varit något

Medlem

Gwent var ganska kul ingame. Intressant och se vad de bakar in för något i Cyberpunk. För det är jag ganska övertygade om att det är något de gör.

Medlem
Skrivet av Gregerory:

Gwent var ganska kul ingame. Intressant och se vad de bakar in för något i Cyberpunk. För det är jag ganska övertygade om att det är något de gör.

Boxning, racing, hacking och target range är väl redan bekräftat. Får se om de lägger till något i stil med Gwent, själv tror jag inte det.

Medlem

Vad dom än gör så hoppas jag att det är många punkare med i spelen!

Medlem

@Dominus
Sant, funderar om de aspekterna kan växa såsom Gwent gjorde dock.

Pansarknekt

Cyberpunk på mobilen. Kortspel kanske som Grukk skrev


signatur

Ooooh the drama!

Medlem

En tv-serie baserad på spelet, producerad av HBO och med Keanu Reeves i huvudrollen gissar jag att de sitter och filar på! Well, man kan ju alltid drömma...

Testpilot / Ambassadör
Speedrunning
Skrivet av Dominus:

Boxning, racing, hacking och target range är väl redan bekräftat. Får se om de lägger till något i stil med Gwent, själv tror jag inte det.

Skrivet av deftune:

Cyberpunk på mobilen. Kortspel kanske som Grukk skrev

Känns spontant att hacking, kanske battles(?) kan vara Cyberpunks motsvarighet till kortspel (Gwent)?


signatur

Testpilot | #FZ-ambassadör #Speedrunning & #Retro | Twitter
Stora Retrotråden - Stora Speedruntråden
Dator: i7-2600K | P8P67-Pro | R9 280x | 12GB DDR3
Konsoler: NES, SNES, N64, GCN, Wii, Wii U, Switch, Genesis, PS2, PS3, (PS4), Xbox 360, Xbox One S

Medlem

Trodde att cd projekt red var så litet företag att dom inte kunde dela upp sig så här.

Medlem

cyberpunk skulle ha mp vart redan fastslaget av utvecklarna i tidigt skede i forumen.

det är ett brädspel i grund och botten så spela själv känns udda jag kommer trivas vilket som, men är där inte mp vid launch eller dlc så lär dom göra någon sorts rpg-diablo fps på något sätt iaf.

Medlem

Med andra ord jobbar de inte på något nytt Witcher-spel (såvida det inte är mobilt, och om man inte räknar med Gwent)?
Cyberpunk kommer säkert bli fantastiskt men Witcher har ju redan en påtaglig fanbase..

1
Skriv svar