Netflix släpper bilder på Witcher-seriens Geralt, Yennefer och Ciri

Robot
Netflix släpper bilder på Witcher-seriens Geralt, Yennefer och Ciri
Medlem

Försiktigt positiv. Men jag ger serien en säsong iaf!


signatur

Switch, PC och Dödsmetall.

Medlem

Som väntat tusen gånger bättre. Att folk ens orkade kommentera utseendet efter en osminkad ”test-shot” som sist. Alla som kommenterade jämförde dessutom Cavill med Geralt i W3 vilket inte har något med tv-serien att göra.

Ambassadör
Xbox

Jag tror fasiken att det här kan bli bra. Ser ju i alla fall inte heldumt ut på de här bilderna. Cavill är en stilig karl.


signatur

Jump in.

Medlem
Medlem

Skulle inte Ciri vara svart eller asiat? Eller blev det en vit skådespelare pga rasister på nätet


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem

Vart är ärren?


signatur

Switch OLED, PS4 slim, PS3, New 3DS XL, Wii, GC, N64, GBA & NES
PC: 5800X3D ■ 32GB■ RTX 3070 ■ 27"1440p@165 Hz

Medlem
Skrivet av Kleptoman:

Skulle inte Ciri vara svart eller asiat? Eller blev det en vit skådespelare pga rasister på nätet

Det handlade om irritation mot de producenter som ville ändra detaljer på karaktärer som är fastställda i böckerna. Bara för att det finns åsikter kring utseenden eller etnisitet när det handlar om casting till FASTSTÄLLDA och DETALJERADE karaktärer från ett EXISTERANDE universum, så behöver det inte nödvändigtvis vara rasism.. Men men, tänker man i ettor och nollor och ser allt i svart och vitt.. ja, då är det väl så.

Medlem

Cavill såg betydligt bättre ut, övriga ser fortfarande ut som högstadiemaskerad.

Skrivet av korvmos:

Vart är ärren?

I spelet


signatur

Är intelligent nog att förstå att göra en konsol till den objektiva vinnaren gör inte spelen bättre efter det.

1+1=2.. 8-3+2= 7.. 3-3x6+2= -13.
If two wrongs don't make a right, try three.

Ambassadör
Xbox
Skrivet av Snake Plissken:

Haha, skulle precis skriva det.


signatur

Jump in.

Medlem

Känner mig faktiskt...smått positiv!

Gnällkuk

Haha, är det blekt stålull han har vid örat?


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Det här kan ju bli precis hur bra som helst!


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem
Skrivet av Kleptoman:

Skulle inte Ciri vara svart eller asiat? Eller blev det en vit skådespelare pga rasister på nätet

Ursäkta? Det har väl ryktats om denna skådespelerska i över ett halvår?`

Skrivet av korvmos:

Vart är ärren?

Senare i hans liv.

Medlem
Skrivet av Kleptoman:

Skulle inte Ciri vara svart eller asiat? Eller blev det en vit skådespelare pga rasister på nätet

... eller så är karaktärerna fasställda. Varför ska du tvinga in ras i något som redan är etablerat? Låt karaktärerna vara det de är, om de så är blå, gula eller bruna. Vem fan bryr sig (mer än att det ska vara troget källmaterialet)? är DU rasist eller? Eftersom hudfärg verkar spela stor roll för dig.

Ciri och Yennefer såg inte alls ut som i spelet, men bygger serien på spelen eller böckerna? Geralt såg helt OK ut.


signatur

I drank what?

Medlem
Skrivet av Mirage:

... eller så är karaktärerna fasställda. Varför ska du tvinga in ras i något som redan är etablerat? Låt karaktärerna vara det de är, om de så är blå, gula eller bruna. Vem fan bryr sig (mer än att det ska vara troget källmaterialet)? är DU rasist eller? Eftersom hudfärg verkar spela stor roll för dig.

Ciri och Yennefer såg inte alls ut som i spelet, men bygger serien på spelen eller böckerna? Geralt såg helt OK ut.

Böckerna.

Medlem

Mja, vette tusan alltså. Jag tror det kommer bli medelmåttigt, men hoppas på det bästa.

Ska bli intressant och se den första trailern.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem
Skrivet av Mirage:

... eller så är karaktärerna fasställda. Varför ska du tvinga in ras i något som redan är etablerat? Låt karaktärerna vara det de är, om de så är blå, gula eller bruna. Vem fan bryr sig (mer än att det ska vara troget källmaterialet)? är DU rasist eller? Eftersom hudfärg verkar spela stor roll för dig.

Ciri och Yennefer såg inte alls ut som i spelet, men bygger serien på spelen eller böckerna? Geralt såg helt OK ut.

Nu får du väl lugna dig ett par kilo. Människan ställer en vanlig fråga bara...

Och för att svara på frågan Mirage gick bananas över så tror jag inte det var Ciri det handlade om, utan Fringilla. Hon ska tydligen bli spelad av en tjej som heter Mimi Ndweni och hon har påbrå från Zimbabwe. Då blev väl folk griniga som jag fattat det.

Inte följt nyheter om Witcher serien på Netflix allt för noga så kan naturligtvis ha missat något.

Medlem

Släpp en teaser/trailer istället för bilder.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av HerrWass:

Och för att svara på frågan Mirage gick bananas över så tror jag inte det var Ciri det handlade om, utan Fringilla. Hon ska tydligen bli spelad av en tjej som heter Mimi Ndweni och hon har påbrå från Zimbabwe. Då blev väl folk griniga som jag fattat det.

Casting call för Ciri inkluderade att minoriteter skulle söka, annars brukar många casting calls vara rätt specifika i USA vilket ras karaktären ska vara. Mindre känsligt där, speciellt om det är minoriteter man vill ha.

Men så gick Lauren S. Hissrich ut på Twitter och sa att hon inte tänkte ändra någon karaktärs ras från böckerna, det lät på henne som det handlade om integritet som författare. Men sedan börjar hon snacka om att detta inte betyder att en karaktär inte kan ha en annan hudfärg än i böckerna utan att det mer har med kultur att göra m.m. Så vet inte riktigt var hon står eller vill komma i frågan.

https://twitter.com/LHissrich/status/994976200643624960

Medlem

Tycker det ser bra ut. Men det kommer tyvärr inte betyda något om inte manus och allt övrigt håller. Vilket jag är ganska rädd för (Legend of the Seeker-serien, som för övrigt var ganska skön, och om jag blev kär i Kahlan-skådisen.. Bridget Regan). Jag är lite orättvis, då det var Xena och Hercules producenten inblandad där. Men jag hoppas på en mörkare och grövre ådra.


signatur

Niet.

Inaktiv

Cavill är en riktigt pajas. Ville ej raka av sig sin fjantiga mustasch för Superman så de fick ta bort skiten digitalt i efterhand.

Medlem

Det va väl inte så att han inte ville, utan att han var under kontrakt att ha mustaschen för ett annat projekt? och det va inte under hela inspelningen bara materialet som behövde skjutas om?

Medlem

han ska ju vara mycket mer ärrad och bister.

Inaktiv
Skrivet av slander:

Det va väl inte så att han inte ville, utan att han var under kontrakt att ha mustaschen för ett annat projekt? och det va inte under hela inspelningen bara materialet som behövde skjutas om?

Om det är sant får jag be om ursäkt för min okunskap, det var så jag fick informationen.

@ugglemannen det är senare......

Medlem

Blir nog bättre då skägget växer ut lite till

Inaktiv

Ser helt ok ut tycker jag så förväntar mig definitivt en hord av fanboys kräva att de re-castar alla och försenar produktionen så mycket som möjligt!

Medlem

Jag är försiktigt positv. Hoppas på den här, tror Cavill kan göra den bra med rätt försättningar. Såg en fanmade bild på M.Mikkelsen som Geralt, de hade också varit ett bra alternativ 🤔

Inaktiv
Skrivet av Kleptoman:

Skulle inte Ciri vara svart eller asiat? Eller blev det en vit skådespelare pga rasister på nätet

Ja... för det är ju så det funkar 🙄

123
Skriv svar