Cryteks Hunt: Showdown släpps i sommar

Robot
Cryteks Hunt: Showdown släpps i sommar

Den stora araknofobi-dagen är snart här.

#crytek, #hunt-showdown, #releaselistan


Medlem

Har lagt 2 timmar på spelet ungefär och känns som jag drog igenom all content på den tiden. Hoppas de fyller på med mer för det kändes riktigt innehållsfattigt.

Medlem

Känns helt sjukt att dom inte la ner detta spel. Efter en match så hade man i stort sätt gjort allt i spelet, jag varken såg eller kände någon slags potential av spelet.

Medlem

Ett förbaskat härligt spel. Blev förälskad i atmosfären redan i alfan. Men jag förstår dom som tycker att det kan bli enformigt snabbt.
Själv är jag en Cthulhu-fantast och detta spel har verkligen känslan från Lovecraft i sig. Spelet har verkligen utvecklats sen start. Många klagade mest på optimeringen och nu flyter spelet verkligen bra.
Tyvärr har det pga alla optimeringar tappat en del av det grafiska och blev en aning plattare och disigare på nått vis. Men fullt förståligt om burkarna ska orka med.
Håller helt klart tummarna på mer innehåll vilket troligen kommer så småningom.

Medlem

Äntligen!

Har kört spelet rätt mycket nu och man måste se lite utanför boxen i detta. Det finns mycket charm i spelet. Världen är grym och stämningen i spelet är Amazing.

Med en kompis till detta också kommer fighterna vara hektiska. Kan klart rekommendera spelet.

Medlem

Det här är enligt mig den bästa competetive shootern som släppts sedan Counter-Strike. Allt är on-point. Ljudet, atmosfären, grafiken, gunplay, bandesignen. Har runt 600 timmar om man räknar med testservern.

Det kräver ganska mycket från spelaren och jag förstår om man som newb blir frustrerad när man dör av ett hs och inte har någon aning om var man blev skjuten ifrån. Tålamod är nyckeln.

Jag gillar verkligen friheten spelet ger dig. Att man inte är låst till att spela färdigt matchen utan kan evakuera från kartan när man är för feg.

Medlem
Skrivet av Vercadi:

Känns helt sjukt att dom inte la ner detta spel. Efter en match så hade man i stort sätt gjort allt i spelet, jag varken såg eller kände någon slags potential av spelet.

Precis som pubg då.


signatur

"High life on low budget"

Medlem

Kört det här galet mycket. Riktigt roligt spel! Man har haft en del svettiga fajter med andra hunters.

Som vissa gånger har min polare dött av nån random jävlar som smyger omkring. Då ökar pulsen för man springer iväg av panik, så hör man samtidigt vinandet av skott. Man stannar till och kikar läget. Sen med is i magen så plockar man spelarna som attackerade oss. Gäller att välja sina tillfällen då man ska skjuta och inte skjuta... Fyfan, riktigt go känsla får man av spelet.

MEN, jag hoppas de lägger till flera områden då det området man spelar i nu börjar känns liiite tråkig. Utöver det så är det riktigt bra spel som jag rekommenderar

Medlem
Skrivet av bent toe:

Precis som pubg då.

Ja exakt! Förstår inte att den gameplay-loopen är så tilltalande.

Medlem
Skrivet av Vercadi:

Ja exakt! Förstår inte att den gameplay-loopen är så tilltalande.

Jag utgår från att föregående talare var sarkastisk. PUBG är väldigt tilltalande för massvis med människor, precis som troligtvis Hunter kan komma vara. Alla former av multiplayerspel, mer eller mindre, är vad du kallar för en "gameplay-loop". Tänker på tex SC2, Battlefield/CoD serierna, PUBG/Fortnite, etc, etc. Samma kartor, samma enheter, samma spel.


signatur

I drank what?

Medlem

1.0 är nu släppt! Jäklar vilket kul spel!

Day one DLC släppt - Legends of the Bayou (4 legendary skins bara, men kul med nytt content)

Dags för Calle @12 att streama lite mer?

Medlem

Bra stämning, men känner att (speciellt eftersom det är Crytek) det grafiska, animationer samt hur lik bara försvinner (typ blinkar bort) ger spelet en "meh!" känsla. Atmosfären, ljuden och effekter är bra dock. Spelet har potential men känns enormt oslipat.


signatur

I drank what?

1
Skriv svar