Last Day of June Epic-gratis, så här de sista dagarna av juni

Robot
Last Day of June Epic-gratis, så här de sista dagarna av juni

Nästa gratisspel? Det smakrika Overcooked.

#epic-games-store, #last-day-of-june


Medlem

Hello father... Gabe. My last confession was 666 days ago... I must tell the truth and confess. I have installed an EPiC account. I feel very ashamed of this epic sin. I am not worthy of you're Steam godness. Forgive me my lord... 100 hail marys.

*** Nej men jag skäms då det är sant. Jag installerade EPiC launcher för 2 veckor sedan för att ta gratis spelen som tickar in. Är sugen nu på att handla det tydligen mediokra "The Sinking City" till EPiC också. Har gått i pirat tankarna men vill helst inte tillbaka till det som jag slutade upp med 2016 då jag upptäckte just Steam. Sedan drygt att vänta ett helt år för spelet att lanseras till Steam. Känner mig rutten då jag avskyr det EPiC gör att köpa till sig exklusiviteter hit o dit. I will burn in hell for this bad character of mine...


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

För allas skull rekommenderar jag skarpt:

Som spelet är baserat på.

Medlem
Skrivet av CARTMAN:

Hello father... Gabe. My last confession was 666 days ago... I must tell the truth and confess. I have installed an EPiC account. I feel very ashamed of this epic sin. I am not worthy of you're Steam godness. Forgive me my lord... 100 hail marys.

*** Nej men jag skäms då det är sant. Jag installerade EPiC launcher för 2 veckor sedan för att ta gratis spelen som tickar in. Är sugen nu på att handla det tydligen mediokra "The Sinking City" till EPiC också. Har gått i pirat tankarna men vill helst inte tillbaka till det som jag slutade upp med 2016 då jag upptäckte just Steam. Sedan drygt att vänta ett helt år för spelet att lanseras till Steam. Känner mig rutten då jag avskyr det EPiC gör att köpa till sig exklusiviteter hit o dit. I will burn in hell for this bad character of mine...

Det går att ”köpa” spelen utan att installera launchern. Det gör jag i väntan på att de ska skärpa till sig och kan jämföra mer med GOG än giriga EA, och om den dagen kommer så finns det då ett bibliotek med spel att installera. Men vill man spela gratisspelen så har man väl inte mycket till val än att installera launchern.

Medlem
Skrivet av CARTMAN:

Hello father... Gabe. My last confession was 666 days ago... I must tell the truth and confess. I have installed an EPiC account. I feel very ashamed of this epic sin. I am not worthy of you're Steam godness. Forgive me my lord... 100 hail marys.

*** Nej men jag skäms då det är sant. Jag installerade EPiC launcher för 2 veckor sedan för att ta gratis spelen som tickar in. Är sugen nu på att handla det tydligen mediokra "The Sinking City" till EPiC också. Har gått i pirat tankarna men vill helst inte tillbaka till det som jag slutade upp med 2016 då jag upptäckte just Steam. Sedan drygt att vänta ett helt år för spelet att lanseras till Steam. Känner mig rutten då jag avskyr det EPiC gör att köpa till sig exklusiviteter hit o dit. I will burn in hell for this bad character of mine...

Haha, jag kan tyvärr inte hjälpa till men typ en timme i duschen kanske funkar (för att bli av med smutsiga känslan). Sjukt roligt inlägg i alla fall! 😁

1
Skriv svar