Releasehästryttare
Releasehästryttare
Releasehästryttare
Gnällkuk

Old but gold!


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Vem var det som köpte alla muggar egentligen ??

Releasehästryttare
Medlem

signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

Releasehästryttare

Releasehästryttare

Jag gråter av skratt just nu, Trump Sa i natt (vår tid) att flygplatser togs över av deras armé under revoulutions kriget 1775... ~130 år innan flygplan blev uppfinna.

YOU CAN*T MAKE THIS SHIT UP!

Kolla bara på videon

Medlem

@Devan: Jag vill inte vara den som pajjar det roliga, men det måste ändå vara en felsägning. Det skulle säkert vara seaports eller liknande, alltså hamnar.

Tillbaka till trådens ämne:


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Gnällkuk
Skrivet av conthox:

@Devan: Jag vill inte vara den som pajjar det roliga, men det måste ändå vara en felsägning. Det skulle säkert vara seaports eller liknande, alltså hamnar.

Tillbaka till trådens ämne:

https://img-9gag-fun.9cache.com/photo/az9nd9z_700bwp.webp

Ja och vi skrattar än idag åt "Kära Örebroare", men den känns lite mer mild. Sen hade det ju varit en grej om det var en casual slipup.
Det blir roligare för att han är en sån pajas och ofta hasplar ur sig grodor till höger och vänster


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem
Skrivet av trickeh2k:

Ja och vi skrattar än idag åt "Kära Örebroare", men den känns lite mer mild.

Jo, det är förvisso sant. Fast jag tycker inte ovanstående var speciellt roligt, men smaken är som baken


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Gnällkuk
Skrivet av conthox:

Jo, det är förvisso sant. Fast jag tycker inte ovanstående var speciellt roligt, men smaken är som baken

Jag antar det, själv tycker jag det är väldigt roligt när någon som har en framträdande och väldigt seriös roll säger något galet. Alla snavar ju på orden och säger fel, så klart men det blir ju rejält pinsamt när man gör det i sitt nationaldagstal, två gånger dessutom


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Releasehästryttare
Releasehästryttare
Releasehästryttare
Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Tiggaren:

Vem var det som köpte alla muggar egentligen ??

https://www.youtube.com/watch?v=U3YPiM2mC-M&feature=youtu.be

Haha, va?


signatur
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Haha, va?

Hehe, jag håller på att lära mig Blender så tänkte varför inte skoja till det lite

Skägg.
10 Chambers
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

@Tiggaren: Så jäkla lurad!

Äntligen ! Väntat två veckor på att nån ska ha reagerat hehe.

Testpilot / Ambassadör
Speedrunning

signatur

Testpilot | #FZ-ambassadör #Speedrunning & #Retro | Twitter
Stora Retrotråden - Stora Speedruntråden
Dator: i7-2600K | P8P67-Pro | R9 280x | 12GB DDR3
Konsoler: NES, SNES, N64, GCN, Wii, Wii U, Switch, Genesis, PS2, PS3, (PS4), Xbox 360, Xbox One S

Medlem
Skrivet av Tiggaren:

Vem var det som köpte alla muggar egentligen ??

https://www.youtube.com/watch?v=U3YPiM2mC-M&feature=youtu.be

Snyggt gjort

Medlem

Ahh ja sådan ljuv opera spelades ofta hemma på den gamla goda tiden !

Skrivet av Sapiens:

Snyggt gjort

Tack

Medlem

Japansk seger i VM i hårdrocksstickning

Japanska Giga body metal avgick med segern när de första världsmästerskapen i heavy metal-stickning avgjordes i finska Joensuu på torsdagskvällen. Deltagarna bedömdes utifrån attityd, uppträdande, publikkontakt och "heavyknittinghood". Det vinnande laget med dansande sumobrottare och en stickande geisha uppfyllde samtliga kriterier med råge.

Mer på SvD


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Releasehästryttare
Releasehästryttare
Medlem

signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Releasehästryttare
Medlem

Kommit upp massa gammla onion-klipp i min yt feed, rätt bra skit

+10000 andra klipp...

Releasehästryttare
Skriv svar