Apex Legends andra säsong snart här – se läckta trailers nu

Robot
Apex Legends andra säsong snart här – se läckta trailers nu

Sållet internet visar vad det kan.

#apex-legends, #respawn


Medlem

Vad det någon som såg drakarna under den korta tid som var i spelet? blev väldigt förvånad när jag såg dom

Medlem

Nya karaktären blev redan presenterad under E3.

Men det dom visa från kartan var nytt för mig, och att dom nu äntligen släpper ett ranked mode var på tiden. Dock vet jag inte om jag kommer testa spelet igen, det känns lite sent med dessa uppdateringar så suget att återvända har försvunnit. Vi får väl se.

Hur är det med deras nätkod, fortfarande under all kritik gissar jag?


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

Ser intressant ut. Värt att plocka upp det igen.

Medlem

Så sjukt taggad!!! Kul att dom verkligen satsar på ett storydrivet event för säsong 2 med mycket förändringar och tillägg!
@fezk - Nätkoden är fortfarande sådär.. :/

Medlem

Blir en comeback! Så fort jag får tid.... men ska prioritera!


signatur

Man mår bra av Apple produkter!

Medlem

Edit in, fanns redan via länken i artikeln, missade det.
---------------
Gameplay (lite), och mer story,


signatur

Plånboken öppnas för: Titlar där pc-spelaren får ett likvärdigt utrymme som console-spelaren, aldrig till några console skulor. Dvs, där patch och dlc datum inte är senarelagda till pc, där specialutgåvor av spelet inte är strippade till pc eller där andra ”uppfostringsmetoder” används. Att man satsat på en trovärdig anti-fusk motor samt att utvecklaren har en bra ”anti-fusk attityd”. Aldrig för: 3xA P2W titlar.

Medlem
Skrivet av Lolflakes:

Vad det någon som såg drakarna under den korta tid som var i spelet? blev väldigt förvånad när jag såg dom

Småttingar som flyger finns redan med 150hp som du kan skjuta på och få en droppbox av.

-cb99


signatur

Plånboken öppnas för: Titlar där pc-spelaren får ett likvärdigt utrymme som console-spelaren, aldrig till några console skulor. Dvs, där patch och dlc datum inte är senarelagda till pc, där specialutgåvor av spelet inte är strippade till pc eller där andra ”uppfostringsmetoder” används. Att man satsat på en trovärdig anti-fusk motor samt att utvecklaren har en bra ”anti-fusk attityd”. Aldrig för: 3xA P2W titlar.

Medlem

Kanske dags att börja igen .
Senast man var inne var väl ca 6 månader sen... kommer spela som en potato, men någon gång måste man vara det med..

Medlem
Skrivet av Fezk:

Hur är det med deras nätkod, fortfarande under all kritik gissar jag?

Den har sina quirks, men bättre än många andra BR spel (jag tittar på dig PUBG).

Förutom lite skumma fel med Pathfinders hitbox som gör honom allt för svår att träffa så fungerar det ändå rätt väl.

(Pathfinder hitboxen ska dessutom åtgärdas till season 2 har det sagt, vi får se)

1
Skriv svar