Förvånad? Super Mario Maker 2 är minst lika förträffligt som det första

Robot
Förvånad? Super Mario Maker 2 är minst lika förträffligt som det första

Detta enligt de första recensionerna.

#nintendo, #super-mario-maker-2


Medlem

Grymt! Längtar till fredag då jag får mitt exemplar. Missade första men har kollat en hel på youtube och det verkar riktigt kul. Synd med online-biten dock, med friend codes osv. Pinsamt dåligt faktiskt.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Kontot avslutas

Jag längtar också efter detta spelet. Måste få tag på nya Joy Con handkontroller eller nya spakar till de gamla kontrollerna först innan jag kan önska mig det här.
Men sen blir det skapande igen.
Får nöja mig med det första spelet fram till dess.


signatur

ゼルダの城

Medlem
Skrivet av ZeldasCastle:

Jag längtar också efter detta spelet. Måste få tag på nya Joy Con handkontroller eller nya spakar till de gamla kontrollerna först innan jag kan önska mig det här.
Men sen blir det skapande igen.
Får nöja mig med det första spelet fram till dess.

Hur mycket saknar du?


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Gnällkuk

Efter helgen? Tappar man inte mycket att släppa så pass ”sent”?


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem
Skrivet av trickeh2k:

Efter helgen? Tappar man inte mycket att släppa så pass ”sent”?

Märkligt sent faktiskt. Bör finnas någon anledning?


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem
Skrivet av trickeh2k:

Efter helgen? Tappar man inte mycket att släppa så pass ”sent”?

Men det släpps ju på fredag den 28:e, dvs innan helgen. Hur menar du annars?

Medlem
Skrivet av Winzi:

Men det släpps ju på fredag den 28:e, dvs innan helgen. Hur menar du annars?

Tror att han syftar på FZ's recension.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Kontot avslutas
Skrivet av Freakon:

Hur mycket saknar du?

Hur mycket jag saknar fungerande Joy Con handkontroller?
Ja, det finns ju några spel som jag saknar att spela på Switch men det går ju ingen nöd på mig. Har ju ett flertal andra konsoler att spela på med men nu när Super Mario Maker 2 snart är släppt så längtar jag lite extra efter ett par fungerande Joy Con kontroller.


signatur

ゼルダの城

Medlem
Skrivet av ZeldasCastle:

Hur mycket jag saknar fungerande Joy Con handkontroller?
Ja, det finns ju några spel som jag saknar att spela på Switch men det går ju ingen nöd på mig. Har ju ett flertal andra konsoler att spela på med men nu när Super Mario Maker 2 snart är släppt så längtar jag lite extra efter ett par fungerande Joy Con kontroller.

Tänkte mer hur mycket stålar du saknar för att haka på premiären av SMM2. Kan bidra vid behov.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Avstängd

Personligen känner jag att Super Mario Maker 2 är hur första Mario Maker borde ha varit så jag köpte aldrig första till WiiU men tittat på många streams och kreativiteten i första spelet för banorna ger mig mycket starkt hopp för att tvåan kommer att leverera på en nivå som jag hade förväntat mig vid första. Har det förinstallerat så det går att spela på Switch om två dagar.

Medlem

Ser fram emot detta. Ska se till att detta blir den riktiga inkörsporten till spel för min son (4 år). Till vilket pris som helst!

Gnällkuk
Skrivet av Freakon:

Märkligt sent faktiskt. Bör finnas någon anledning?

Antingen så är recensenterna superbusy eller så kom recensionskoden sent, annars verkar det lite udda


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Kontot avslutas
Skrivet av Freakon:

Tänkte mer hur mycket stålar du saknar för att haka på premiären av SMM2. Kan bidra vid behov.

Det var väldigt snällt av dig.
Jag kan säga så här, att här hemma så är jag arbetslös just nu så jag har ingen koll på ekonomin och behöver gå genom min sambo om jag vill ha något.

Det roliga är att hon överraskade mig igår med att beställa både nya Joy Con handkontroller och Super Mario Maker 2.
Med tanke på posten så räknar jag med att vi får Super Mario Maker 2 i början av nästa vecka. så det kommer bli kul


signatur

ゼルダの城

Medlem
Skrivet av ZeldasCastle:

Det var väldigt snällt av dig.
Jag kan säga så här, att här hemma så är jag arbetslös just nu så jag har ingen koll på ekonomin och behöver gå genom min sambo om jag vill ha något.

Det roliga är att hon överraskade mig igår med att beställa både nya Joy Con handkontroller och Super Mario Maker 2.
Med tanke på posten så räknar jag med att vi får Super Mario Maker 2 i början av nästa vecka. så det kommer bli kul

Ingen fara, klart man ställer upp när en fellow gamer inte kan njuta av nya spel!

Vad roligt att du har en bra sambo som värnar om dig och din hobby. Om du vill så kan vi lägga till varandra så vi kan spela varandras banor


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Kontot avslutas

Jag gillade ju första Super Mario Maker väldigt mycket, min dotter har också brukat spela det en del i perioder och det är roligt att se hur mycket bättre hon har blivit på att bygga än vad hon var från början.
Hon brukar tala på att det ser väldigt kul ut med den arga solen och bombom i Super Mario Maker 2.
Men eftersom hon är van vid att sätta ut saker med pennan så kanske man skulle försöka få tag på en penna till Switch med, tror att det skulle vara lättare för henne.

Skrivet av Freakon:

Ingen fara, klart man ställer upp när en fellow gamer inte kan njuta av nya spel!

Vad roligt att du har en bra sambo som värnar om dig och din hobby. Om du vill så kan vi lägga till varandra så vi kan spela varandras banor

Ja, det kommer bli kul att kunna spela lite nyare spel igen nu när man får nya kontroller.

Vi kan nog absolut lägga till varandra, jag har dock inte haft något större intresse av att ha Nintendo Online eftersom jag inte brukar spela över nätet så mycket längre men skulle vi skaffa det så säger jag till. Det skulle vara väldigt kul att kunna spela varandras och andras banor.


signatur

ゼルダの城

Medlem
Skrivet av ZeldasCastle:

Jag gillade ju första Super Mario Maker väldigt mycket, min dotter har också brukat spela det en del i perioder och det är roligt att se hur mycket bättre hon har blivit på att bygga än vad hon var från början.
Hon brukar tala på att det ser väldigt kul ut med den arga solen och bombom i Super Mario Maker 2.
Men eftersom hon är van vid att sätta ut saker med pennan så kanske man skulle försöka få tag på en penna till Switch med, tror att det skulle vara lättare för henne.

Ja, det kommer bli kul att kunna spela lite nyare spel igen nu när man får nya kontroller.

Vi kan nog absolut lägga till varandra, jag har dock inte haft något större intresse av att ha Nintendo Online eftersom jag inte brukar spela över nätet så mycket längre men skulle vi skaffa det så säger jag till. Det skulle vara väldigt kul att kunna spela varandras och andras banor.

Jag köpte nyss två pennor på Kjell & Co, en vit och en svart. 69kr st.

Hojta till om du skaffar online så tar vi det där ifrån


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Kontot avslutas

Vad för typ av pennor är det. Jag har ju märkt att de till 3ds och wii u inte funkar till switch. Är det samma typ av pennor som till smarta telefoner nu istället?


signatur

ゼルダの城

1
Skriv svar