Skog som skog? Blair Witch-teamet hämtar inspiration från Firewatch

Robot
Skog som skog? Blair Witch-teamet hämtar inspiration från Firewatch
Medlem

Vill så väldigt gärna spela detta, bara synd att det inte kommer till PS4

Medlem

Älskar skräck och detta blir det ett köp av till Steam. Trailern ser mäktigt ut. Deras senaste projet "Layers of Fear 2" har dock betydligt svagare reviews (på Steam) än deras första Layers of Fear och Observer.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

Trailern gjorde mig nyfiken i alla fall

Vilken spelmotor är det? Cryengine?


signatur

GPU: RTX 3080
CPU: i7 13700k, 3.4GHz (OC 4,9GHz)
RAM: 64GB, DDR5
MB: Z790-F
OS: Windows 11.

Medlem
Skrivet av T.Mani:

Trailern gjorde mig nyfiken i alla fall

Vilken spelmotor är det? Cryengine?

Jag har för mig att det var Unreal 4


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Lättskrämd som man är kan man erkänna att Firewatch stundtals kändes läskigt.

Medlem

Gud vad jag trodde det var ett nytt Alan Wake när trailern visades på E3.

Avstängd

Grejen med att om du utforskar en skog och samtidigt är en person som vare sig kan klättra eller ta sig över centimeterhöga vallar så känns det inte som att vara i skogen, det känns mest som om du åkt in i skogen med rullstol. Firewatch gjorde många saker bra, men uforskningen i skogen var inte en av dom grejerna pg.a detta.

1
Skriv svar