Större chans till romans i Cyberpunk 2077 än i The Witcher 3

Robot
Större chans till romans i Cyberpunk 2077 än i The Witcher 3

Nakendansa i neon, på din resa genom Night City.

#cd-projekt-red, #cyberpunk-2077


Medlem

Ser fram emot att få plugga in min USB-sladd i andras USB-portar


signatur

Processor: Intel Core i7 13700kf
Grafikkort: Palit GeForce RTX 4080 GameRock 16GB
RAM: 32 GB DDR5 6000mhz CL36
Högtalare: Sonos Arc, Sub Mini + 2 Sonos Era 300
VR: Meta Quest Pro + Link-kabel + bHaptics Tactsuit x16

Medlem

Hade velat se fler romantiska relationer i spel där klimax (no pun intented) inte alltid är att man får personen i säng och därpå är romance-storyn färdig på nåt vis. Vill ha spelromanser som stöter på problem etc. etc. och kan sluta åt helvete.

Medlem
Skrivet av Ftmch:

Hade velat se fler romantiska relationer i spel där klimax (no pun intented) inte alltid är att man får personen i säng och därpå är romance-storyn färdig på nåt vis. Vill ha spelromanser som stöter på problem etc. etc. och kan sluta åt helvete.

Det kan vara lockande ibland med mer utvecklade relationer, men det kan också riskera att bli "Hey Niko! Its Roman, lets go bowling".

Skribent
Skrivet av marsson90:

Ser fram emot att få plugga in min USB-sladd i andras USB-portar

Akta dig så att du inte åker på typ C.

Medlem

Det är roligt då andra NPC:er blir svartsjuka osv. Blir dålig inlevelse om den man har en romans med bara glatt tittar på när man vrålraggar på andra framför ansiktet på dem.

Medlem

Läste att det hade blivit något tjafs om att trans-personer sexualliseras. Det var någon in-game annons. Spelet kommer förmodligen att utmana på alla möjliga områden. Ska bli intressant att läsa alla reaktioner.

Medlem
Skrivet av marsson90:

Ser fram emot att få plugga in min USB-sladd i andras USB-portar

Skrivet av Jonny Myrén:

Akta dig så att du inte åker på typ C.

Medlem
Skrivet av nixdorf:

Det kan vara lockande ibland med mer utvecklade relationer, men det kan också riskera att bli "Hey Niko! Its Roman, lets go bowling".

Ja alltså, sånt är ju tjatigt, men det hade varit kul med fler relationer som faktiskt är en relation och inte bara flirtande som slutar med ligg och sen "nu äre vi föralltid" och så är det quest completed och standardialogsvar varje gång man pratar med personen. haha.

Inaktiv

Hoppas man får ge sitt samtycke när det väl gäller så att man inte bara "hey, nice shoes" och sen har man automatiskt sex. Då skulle jag känna mig ofredad.

Avstängd
Skrivet av Maysay:

Läste att det hade blivit något tjafs om att trans-personer sexualliseras. Det var någon in-game annons. Spelet kommer förmodligen att utmana på alla möjliga områden. Ska bli intressant att läsa alla reaktioner.

Självklart kommer det vara transor i spelet, cyberpunk universumet är ju som gjort för det. I alla fall som dom ser ut.


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem

Jag gillar att alternativet ibland fanns med. Fick mig ett gott skratt åt alla som bara svarade ja på den frågan. Pågund av min fantasi.

Medlem
Skrivet av marsson90:

Ser fram emot att få plugga in min USB-sladd i andras USB-portar

Så länge det inte kommer någon form av vätska så är det helt OK.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

1
Skriv svar